#1
stond de fabriek nog maar in nl ![:wink:]()

W.F.L. zei:89% zuiver dus?
Ik geloof er niets van. Als je cocaine vindt met een puurheid rond de 70% heb je al veel geluk, geloof ik. Dat kan nog wel, maar 89% geloof ik niet. Volgens mij ligt het getal zelfs vaak onder aan de 80 omdat ze met hun manier bij het maken meestal simpelweg de maximale zuiverheid niet eens halen. Je moet echt al wat connecties hebben voor je iets gaat tegenkomen wat in de buurt ligt van die percentages.Dus tenzij je met een dealer te maken hebt die het bij een groothandelaar haalt, acht ik het nogal onwaarschijnlijk.
Fronske zei:20 euro voor een gram speed is ook waanzin
Maar ik begrijp wel wat je wilt zeggen
Fronske zei:20€ voor een gram is gewoon afzetterij in een land dat stikt van de speed.
Fronske zei:Ik zei toch dat ik wel begreep wat je wou zeggen? Meer betalen voor een hogere kwaliteit is niet meer dan logisch, of dat zou het toch moeten zijn. Ik had het enkel over die prijzen. 20€ voor een gram is gewoon afzetterij in een land dat stikt van de speed. Net zoals 75€ voor een gram coke wel heel erg veel geld is voor een middelmatige, korte roes.
En haha wtf het is mijn fout dat er versneden wordt? Ik doe juist alles wat ik kan om versnijden niet aan te moedigen.
Ik ben kritisch en ik zorg ervoor dat de meeste drugs die ik koop getest en van een zo hoog mogelijk percentage zijn. Ik weet dat de dealers waarvan ik meerdere keren iets koop niet versnijden. Als het versneden werd, gebeurde dat boven hen. Ik weet vrijwel altijd wat ik koop. Ik pik de slechte dealers er zo uit, als ik een vermoeden heb dat zij zelf versnijden koop ik hun shit niet. Als iemand mij ooit dope met schadelijke versnijdingsmiddelen verkoopt, zal ik dat zeker niet zo laten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."