Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgepakt in duitsland met 17 g coke

gepakt in duitsland met 17 g coke

21 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
g
goandemakerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat het achterlijk is hoef je me nie meer te vertelle dat weet ik zelf nu ook en zet het niet op dit forum om van mensen te horen hoe stom dat het is.

die 17 stuks zaten in een zakje onder mijn zakje
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Duik anders onder?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat lijkt me wel heel extreem :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
In Thailand kun je aardig goed onder de radar blijven heb ik gehoord :tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben een keer in beieren gepakt met genoeg soorten drugs bij elkaar om als dealer aangemerkt te worden daar. met mij is een hand vol vrienden hetzelfde overkomen. namelijk:

- wij moesten ter plekke 300-700 euro betalen om weg te mogen.
- de bestuurder moest een aantal uren langs de weg wachten.
- ongeveer 5 maanden later kregen we allemaal brieven binnen met het verzoek nog een 1400 euro over te maken. dit heeft niet iedereen gedaan.
- er is nog niemand daarvoor opgepakt of iets dergelijks.
S
SeniorLid
01-01-2024, 00:00
#6
goandemaker zei:
Weet iemand mij iets meer te vertellen over wat voor straffen of geldboetes ik kan verwachten?
We zijn paar dage terug aangehouden in duitsland Ik was bijrijder, we moesten mee naar het bureau omdat de bestuurder drugs in zijn urine had zitten. Op het bureau moesten we met de billetjes blood en vonden ze bij mij een zak met 17 envelopjes (17 g coke) ik heb geen verklaring afgelegt day moet ik nog schriftelijjk doen. De politie zij dat ik een gelfboete kon ontvangen of moest voorkomen bij de rechter en een voorwaardelijke straf kon krijgen.
Bdw ik ben 20 jaar. Weet niet of dat uitmaakt?
Klik om te vergroten...


Grote vriend, als je dit soort vragen stelt, dan verwacht ik ook een verhaaltje van hoe het afgelopen is.
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Enige keer dat ik verklaring als verdachte af moest leggen (niet voor drugs) duurde het maanden lang voordat alles eens rond was. Volgens mij meer dan een jaar.
Kans is groot dat zijn dossier ergens onderaan een hele grote stapel ligt.
17g is wel veel maar ik denk dat de politie wel grotere jongens kan vinden...
g
goandemakerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is niet anders dan normaal bij witte
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is knap achterlijk, waarschijnlijk krijg je een beste straf. Daarbij maakt je leeftijd niets uit na je 18e én het is ook nog eens knap achterlijk van je maat om met drugs op te gaan rijden.

Hoe krijg je trouwens 17 enveloppen in je anus? :openmouth:
g
goandemakerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Weet iemand mij iets meer te vertellen over wat voor straffen of geldboetes ik kan verwachten?
We zijn paar dage terug aangehouden in duitsland Ik was bijrijder, we moesten mee naar het bureau omdat de bestuurder drugs in zijn urine had zitten. Op het bureau moesten we met de billetjes blood en vonden ze bij mij een zak met 17 envelopjes (17 g coke) ik heb geen verklaring afgelegt day moet ik nog schriftelijjk doen. De politie zij dat ik een gelfboete kon ontvangen of moest voorkomen bij de rechter en een voorwaardelijke straf kon krijgen.
Bdw ik ben 20 jaar. Weet niet of dat uitmaakt?
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het vervelende is dat er binnen de EU tegenwoordig wat meer wordt samengewerkt door politie en justitie en dat Duitsland zo dichtbij is, anders zou je ervoor kunnen kiezen om alle berichten uit Duitsland te negeren en daar een aantal jaren niet meer te komen, zodat het uiteindelijk verjaard. Zoals Fool al zegt, ga je waarschijnlijk flink de lul worden. Als je een geldboete krijgt zal die heel hoog worden, maar voor zo'n hoeveelheid zul je denk ik wel voor moeten komen. Sterkte. Ik hoop dat dit voor jou en alle mensen die dit lezen een goede les is dat het niet verstandig is om zulke hoeveelheden bij je te dragen, zeker niet buiten Nederland. Als je aan de grens gepakt wordt heb je nog een groter probleem.

Ik heb hier verder geen ervaring mee, dus kan er niet echt veel over zeggen.
g
goandemakerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toen we op het bureau mochten vertrekken moesten we nog wat handteleningen zetten dat we de drugs afstonden en dat we later een schriftelijke verklaring over uitbrengen. Er werk heel nuchter gepraat over alleen een bpete of voorwaardelijk. Ze vroegen ook mijn maandloon op zodat de rechter de bekeuring daaruit kon berekenem. Vind het allemaal ook heel eigenaardig. Sta er van te kijlen dat ze me de.volgende dag lietten gaan
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helaas zijn ze heel streng geworden in Duitsland en kun je inderdaad urinetests krijgen in het verkeer. Ze kijken dan naar afbraakstoffen dus je hoeft niet eens onder invloed te zijn. Als je stevig geblowd hebt tot een week ervoor kun je dus ook gewoon gepakt worden.

Verwacht een stevige boete! Voorkomen hoeft waarschijnlijk niet.
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doe jij ook echt 1,0 gram in een pakkie dan?
g
goandemakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee klopt doe er geen 1.0 in
In 10 stuks zat 0.9 en in de andere zeven stuks 0.8

Dus dan is het nog 14.6
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oh dus je bent nog een oplichter ook :wink:
l
liveYOURlifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
hahaha ik haat het wanneer dealers 0.9 meegeven zelfs voor wiet
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
goandemaker zei:
Dat is niet anders dan normaal bij witte
Klik om te vergroten...

hmja dat vind ik het erge eraan, veel mensen vinden het normaal... Het is gewoon oplichting als je dat bewust doet.
g
goandemakerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb er nog steets niks van gehoord.

maar ik reken er op dat het niet lang meer gaat duren
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#20
SmartieAndMe zei:
goandemaker zei:
Dat is niet anders dan normaal bij witte
Klik om te vergroten...

hmja dat vind ik het erge eraan, veel mensen vinden het normaal... Het is gewoon oplichting als je dat bewust doet.
Klik om te vergroten...


En 0.9 ipv 1, en dan ook nog versneden, maar ja, het is en blijft een business, denk dat als ik de dealer was ipv de gebruiker ik ook zo zou denken, geef dan niet om degene die het van me koopt,helemaal mensen neppen vind ik niet kunnen, maar dit is nauwelijks tegen te gaan denk ik, vind het kutter als het super versneden is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."