Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Fool zei: Was je rond 3u50 al aan het trippen en op ? Een verdoofde tong zou namelijk best kunnen duiden op het feit dat je geen LSD maar een 25X-NBOMe hebt gehad. :| Klik om te vergroten... of zoals tijdloos zei werkt het bij iedereen anders misschien is het gewoon iets met mijn tong?"
"Mdmazinggg zei: 14 jaar lijkt me heel jong maar wie ben ik om te zeggen wat je wel en niet moogt doen ik raad je toch aan om zeker 2-3 maanden te wachten als je het nog een keer wilt doen. Wat ik me afvraag is had je die dag zelf geen dip ofzo ? want xtc pakke om 6 uur in de morgen zou ik persoonlijk niet aankunnen omdat ik vaak na xtc kapot ben (lichamelijk en geestelijk). Klik om te vergroten... Ik had inderdaad een dip ik voelde me erg depressief en kon nergens over lachen, maar had totaal geen spijt van wat ik had gedaan."
"Tijdloos zei: Leerzame en leuke kennismaking! Sommige hebben simpelweg de smaak van inkt. Dat verdoofde gevoel herken ik niet, maar werkt bij iedereen beetje anders. Klik om te vergroten... het kan misschien iets met mij zijn of zoals fool zei nbome maar ik hoop dat het aan mij ligt"
"justmakepeace zei: Dus eigenlijk is het peperdure rommel waar je niks van voelt en wat je persoonlijkheid kan verneuken, dan kun je beter truffels doen met een goede voorbereiding. dan voel je tenminste wat, hier heb je wat aan en je wordt er een beter mens van. Ik heb het niet zo op coke omdat ik vrienden en mijn neefje erdoor heb zien veranderen, als je er dan bij neemt dat het ontzettend duur is en nagenoeg geen effect heeft snap ik niet dat mensen het doen, dan raad ik mensen die iets willen voelen écht truffels aan, of pillen als je het niet in de psychedelica wilt of durft te zoeken. Met verstandig gebruik kun je alles doen, maar je moet wel iets doen waar je iets aan heb en van voelt. Klik om te vergroten... met xtc heb ik het beste gevoel van men leven gevoeld + zitten trippen echt waar!"
"Tetsuo zei: Beste TS, ik was ook 14 toen ik begon met experimenteren. Ik ben daardoor van VWO naar VMBO gegaan. ben nu 27 en zit in mij 2e jaar van het mbo. Niks mis mee vind ikzelf, heb ook een hoop geleerd door die tijd maar je moet maar kijken of jij het risico wilt nemen om problemen met je geheugen en denkvermogen te krijgen. (gelukkig herstelt dat wel weer als je gestopt bent) Het kan jou namelijk ook overkomen. owja, en onderschat vooral wiet niet, zo onschuldig is dat niet Klik om te vergroten... bedankt voor de tip en ben ondertussen stilletjes aan het stoppen met wiet maar heb wel lsd uitgeprobeerd wat voor mij een nieuwe wereld heeft geopend. kan er nu weinig meer aan doen dat ik er zo vroeg aan ben begonnen."
"leipebaviaan zei: Ik denk dat voor bijna iedereen spreek hier als ik zegt: Klik om te vergroten... Kan goed zijn maar het kan me weinig meer schelen."
"Tetsuo zei: volgens mij heb jij geen lsd gehad. dat verdooft niet. Klik om te vergroten... dan zou het nbome zijn geweest want heb juist ergens gelezen dat nbome een verdovend gevoel in de tong heeft. best erg dat zulke mensen je in gevaar brengen voor een beetje geld te besparen"
"Wiewere zei: Besides de leeftijd -> Voelde jij je niet super alleen zo in je kamer? Als ik XTC gebruik heb ik altijd erg behoefte aan contact. Het lijkt me 100x leuker om het met vrienden te doen. Klik om te vergroten... klopt, maar omdat het mijn eerste keer was, was ik een beetje bang dat ik er slecht van ging gaan vandaar dat ik het thuis deed en ook voor een betere stemming. ik heb het ook eens op een feestje gedaan en dat was inderdaad 100x beter. je blijft maar bewegen."
"MusicIsLife zei: liveYOURlife zei: bedankt voor de tip en ben ondertussen stilletjes aan het stoppen met wiet maar heb wel lsd uitgeprobeerd wat voor mij een nieuwe wereld heeft geopend. kan er nu weinig meer aan doen dat ik er zo vroeg aan ben begonnen. Klik om te vergroten... Klopt, daar kun je nu niets meer aan doen. Wat je wel kan doen, en wat ik je met klem wil aanraden, is vanaf nu te wachten tot je in ieder geval 16, maar veel liever nog 18 bent. Je hebt misschien op dit moment nog geen idee van de hersenschade die je bij jezelf aanricht, en misschien kan het je op dit moment ook allemaal nog geen reet schelen, maar je moet je wel afvragen wat je voor de rest van je leven nog wil gaan doen. Ik hoop voor jou dat je nog een paar jaar kan wachten en een heeeeeel groot gedeelte van je hersenen gaat sparen. Klik om te vergroten... je hebt volkomen gelijk ben hieraan begonnen door pure verveling ik heb geen enkel hobby of sport dat mij interesseert het enigste wat mij nog interesseerde waren de effecten van drugs vooral tripmiddelen en auto's maar kan niet veel doen met auto's op deze leeftijd dus begon ik er spijtig genoeg nu al aan."
"leipebaviaan zei: Heb je verder geen school ofzo? Drugs gebruik uit verveling gaat eigenlijk altijd fout. Klik om te vergroten... ik ga wel naar school en doe daar ook mijn best in en ik was er natuurlijk ook in geinteresseerd."