Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat het achterlijk is hoef je me nie meer te vertelle dat weet ik zelf nu ook en zet het niet op dit forum om van mensen te horen hoe stom dat het is. die 17 stuks zaten in een zakje onder mijn zakje"
"Dat is niet anders dan normaal bij witte"
"Weet iemand mij iets meer te vertellen over wat voor straffen of geldboetes ik kan verwachten? We zijn paar dage terug aangehouden in duitsland Ik was bijrijder, we moesten mee naar het bureau omdat de bestuurder drugs in zijn urine had zitten. Op het bureau moesten we met de billetjes blood en vonden ze bij mij een zak met 17 envelopjes (17 g coke) ik heb geen verklaring afgelegt day moet ik nog schriftelijjk doen. De politie zij dat ik een gelfboete kon ontvangen of moest voorkomen bij de rechter en een voorwaardelijke straf kon krijgen. Bdw ik ben 20 jaar. Weet niet of dat uitmaakt?"
"Toen we op het bureau mochten vertrekken moesten we nog wat handteleningen zetten dat we de drugs afstonden en dat we later een schriftelijke verklaring over uitbrengen. Er werk heel nuchter gepraat over alleen een bpete of voorwaardelijk. Ze vroegen ook mijn maandloon op zodat de rechter de bekeuring daaruit kon berekenem. Vind het allemaal ook heel eigenaardig. Sta er van te kijlen dat ze me de.volgende dag lietten gaan"
"Nee klopt doe er geen 1.0 in In 10 stuks zat 0.9 en in de andere zeven stuks 0.8 Dus dan is het nog 14.6"
"Ik heb er nog steets niks van gehoord. maar ik reken er op dat het niet lang meer gaat duren"