Ik vind het onmogelijk om te zeggen dat coke voor personen is met weinig zelfvertrouwen enz..
Het word door van allerlei soorten mensen gebruikt of misbruikt en daarnaast gaat het ook om de manier en regelmaat.
Ik zelf heb in het verleden ook wat misbruikt,
Ik vind dat ik er op een onverstandige manier mee om ging,
Regelmatig, moeilijk er van af kunnen blijven enz...
Tegenwoordig heb ik cokegebruik in de hand, en haal af en toe 1 of 2 grammetjes.
Mijn geld gaat er niet zodanig aan op zodat uitgaven aan belangrijkere dingen in het leven worden beperkt.
Als ik het haal , doe ik het het liefst alleen, niet in een drukke omgeving.
(vroeger deed ik het juist waar de drukte is, feestjes, kroeg enz..)
Gemiddeld doe ik het 1 tot 2 keer per maand.
En haal dan 1 of 2 gram. (om precies te zijn 1 gram - 0,85g en 2 gram 1,7g.
Ik weet dat er vaak word gerotzooid met het gewicht, en dat ik zelf ook niet een echte gram krijg voor de bijbehorende prijs.
Maar gelukkig is mijn dealer wel betrouwbaar.
Ik krijg het niet in sealtjes, maar hij weegt het voor mijn neus meteen af.
(hij verkoopt vrijwel nooit los, dus heeft geen lege sealtjes)
Het is een nadeel dat ik het dan in een zakje o.d heb , maar het voordeel is wel dat ik meteen weet hoeveel ik krijg.
Het is gewoon zo dat er bijna nooit daadwerkelijk 1 gram word verkocht, en dat zegt mijn dealer ook gewoon zo, en dat snap ik ook.
Plus dat deze coke minimaal nog 1 keer word doorverkocht voordat het in sealtjes beland.
En 99% dat die dus verder word versneden.
Als ik het snuif, wat meestal het geval is dan doe er zelf wel altijd wat (geen werkzaam) poeder bij ongeveer 30-40%
Aangezien het anders gewoon niet te snuiven is vind ik.
Plus dat het dan hartstikke pijn aan mijn neus doet....
Om dan een lijntje te maken moet ik het met fijn maken met een pasje,
En dan nog blijft het wat kleverig / klonterig, en bij het snuiven valt meer als de helft gewoon weer uit mijn neus.
Heel af en toe komt het wel eens voor dat ik het uitkook met amoniak,
En het oprook.
Echter vind ik het effect een stuk zwaarder vergeleken met snuiven, en heb daar niet altijd zin in.
Ook is het effect sterker maar veel korter, waardoor 2 gram er doorheen vliegt.
Maar zo op zn tijd is het niet verkeerd.
Ik schrik trouwens wel van de hoeveelheden die jullie noemen.
5 gram op 1 dag
Ik zou het me voor kunnen stellen bij zwaar versneden coke,
Maar er werd bij vermeld dat het om 80% gaat...
Of ging het hier om roken?
Dan kan ik het me ook nog wel voorstellen.
Maar snuiven?
Ik doe met 1 gram een lange avond, en dan heb ik meestal nog wel wat over de dag erna.
En ik ben egt niet licht gevoelig voor coke ofzo, ik bedoel ik moet meer nemen dan de meeste die ik ken ....