Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel snuif jij op 1 avond?

Hoeveel snuif jij op 1 avond?

64 antwoorden
88 weergaven
18-5-2026
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#1
irritatiegehalte: http://www.dumpert.nl/mediabase/1654371 ... is_ck.html
Klik om te vergroten...

Briljant filmpje, wel nep maar goed gelachen.
k
kleinemeidLid
01-01-2024, 00:00
#2
nu aan mn 5e halve begonnen ga fuckin kapot
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#3
Halfje meer dan genoeg. :P
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Uitgaande van >75%: maximaal een halve gram.
Less is more: Minder onzuiverheid is meer werkzame stof en minder werkzame stof in mijn systeem betekend minder tolerantie en dus meer genot!
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tony Montana zei:
Laat de financiele kant maar aan mij over. Dat is geregeld.
Voor degene die adviseren om een andere dealer te zoeken.... nee, dat doe ik niet.
Heb het idd laten testen. 80% puur.

Dus...

Ennuh... ik snuif geen 5gr naar binnen. Maar wel zo'n 2 a 3. Lezen!!!
Klik om te vergroten...

Huh? lees jij maar eens goed wat je geschreven hebt!!!

Bij mij ligt het gemiddelde op +/- 2 a 3 gram. Soms wat minder en soms wat meer.
De afgelopen 24 uur is er bij mij 5 gram naar binnen gegaan
Klik om te vergroten...

? las ik daar nu ''in een dag (24u is er 5gram ik herhaal 5gram naar binnen gegaan.
of heb je in je eerste bericht gelogen/overdreven???

ik zei in het vorgige bericht: per dag 2 a 3 gr en soms 5gram. alles letterlijk overgenomen van jou bericht dus wie moet er hier beter lezen? jij he
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tony Montana zei:
En oh ja, voordat ik het vergeet.

Ik heb ook dagen dat ik niets doe.
Klik om te vergroten...

? En in het eerste bericht was het een verslaving waar je niet trots op was en nu ineens ben je niet meer verslaafd? snap er echt niks meer van :) een verslaving is toch wanneer je dagelijks moet gebruiken omdat je dat lichamelijk of geestelijk gewoon moet hebben maar jij kan gewoon stoppen met gebruiken als je de ene dag 2 a 3 gram hebt gesnoven??

volgens mij wou je toch gewoon wat opscheppen met het gebruik van drugs.
opscheppen met gebruik is niet stoer, een echte drugsgebruiker/verslaafde schept niet op met hoeveel hij neemt maar liegt hier meestal juist om.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
idd
r
rockbitchLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een jaar geleden zwaar verslaafd geraakt, toen ook min 3 gram per dag. Op speciale gelegenheden dan weer tussen de 5 en 6. Maar meestal ging het maar tot 4 want de rest ging gewoon nie meer erdoor. Neus zat potvast. Nu een jaar later kan ik maanden zonder en als ik het doe is het maar 1 grammeke. Nu weer al 3 maanden clean :)
K
KoelieballieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Halfje, niet meer niet minder!
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#10
rockbitch zei:
Een jaar geleden zwaar verslaafd geraakt, toen ook min 3 gram per dag. Op speciale gelegenheden dan weer tussen de 5 en 6. Maar meestal ging het maar tot 4 want de rest ging gewoon nie meer erdoor. Neus zat potvast. Nu een jaar later kan ik maanden zonder en als ik het doe is het maar 1 grammeke. Nu weer al 3 maanden clean :)
Klik om te vergroten...

mooi zo :grin:
blijven volhouden he :sunglasses:
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het onmogelijk om te zeggen dat coke voor personen is met weinig zelfvertrouwen enz..

Het word door van allerlei soorten mensen gebruikt of misbruikt en daarnaast gaat het ook om de manier en regelmaat.

Ik zelf heb in het verleden ook wat misbruikt,
Ik vind dat ik er op een onverstandige manier mee om ging,
Regelmatig, moeilijk er van af kunnen blijven enz...

Tegenwoordig heb ik cokegebruik in de hand, en haal af en toe 1 of 2 grammetjes.
Mijn geld gaat er niet zodanig aan op zodat uitgaven aan belangrijkere dingen in het leven worden beperkt.

Als ik het haal , doe ik het het liefst alleen, niet in een drukke omgeving.
(vroeger deed ik het juist waar de drukte is, feestjes, kroeg enz..)

Gemiddeld doe ik het 1 tot 2 keer per maand.
En haal dan 1 of 2 gram. (om precies te zijn 1 gram - 0,85g en 2 gram 1,7g.
Ik weet dat er vaak word gerotzooid met het gewicht, en dat ik zelf ook niet een echte gram krijg voor de bijbehorende prijs.

Maar gelukkig is mijn dealer wel betrouwbaar.
Ik krijg het niet in sealtjes, maar hij weegt het voor mijn neus meteen af.
(hij verkoopt vrijwel nooit los, dus heeft geen lege sealtjes)
Het is een nadeel dat ik het dan in een zakje o.d heb , maar het voordeel is wel dat ik meteen weet hoeveel ik krijg.

Het is gewoon zo dat er bijna nooit daadwerkelijk 1 gram word verkocht, en dat zegt mijn dealer ook gewoon zo, en dat snap ik ook.

Plus dat deze coke minimaal nog 1 keer word doorverkocht voordat het in sealtjes beland.
En 99% dat die dus verder word versneden.

Als ik het snuif, wat meestal het geval is dan doe er zelf wel altijd wat (geen werkzaam) poeder bij ongeveer 30-40%
Aangezien het anders gewoon niet te snuiven is vind ik.
Plus dat het dan hartstikke pijn aan mijn neus doet....

Om dan een lijntje te maken moet ik het met fijn maken met een pasje,
En dan nog blijft het wat kleverig / klonterig, en bij het snuiven valt meer als de helft gewoon weer uit mijn neus.

Heel af en toe komt het wel eens voor dat ik het uitkook met amoniak,
En het oprook.
Echter vind ik het effect een stuk zwaarder vergeleken met snuiven, en heb daar niet altijd zin in.
Ook is het effect sterker maar veel korter, waardoor 2 gram er doorheen vliegt.
Maar zo op zn tijd is het niet verkeerd.

Ik schrik trouwens wel van de hoeveelheden die jullie noemen.
5 gram op 1 dag :openmouth:

Ik zou het me voor kunnen stellen bij zwaar versneden coke,
Maar er werd bij vermeld dat het om 80% gaat...

Of ging het hier om roken?
Dan kan ik het me ook nog wel voorstellen.

Maar snuiven?
Ik doe met 1 gram een lange avond, en dan heb ik meestal nog wel wat over de dag erna.
En ik ben egt niet licht gevoelig voor coke ofzo, ik bedoel ik moet meer nemen dan de meeste die ik ken ....
f
fritssieLid
01-01-2024, 00:00
#12
iedereen die er tegen kan lekker blijven snuiven voor degene die geen maat kunnen houden...

Stop ermee.

gr
w
white lineLid
01-01-2024, 00:00
#13
well lets see. Persoonlijk wil ik graag geen coke meer gebruiken want als ik een lijntje neem of twee dan is er geen stoppen meer bij.
Ik gebruik zo'n 1 keer per week , soms 2 sinds 6 maanden ongeveer en snuif dan zo'n 5 gram weg . ooit een keer 8 gram maar dan wel in een periode van 48 uur.
Ik ben in Colombia geweest een periode en de kwaliteit is daar wat beter op zich , je blijft wat rustiger omdat er minder andere stoffen inzitten aldus je zenuwstelsel wordt minder "geirriteerd".
Overigens zou ik er graag mee ophouden maar ja, Nederland is al zo saai :wink:
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#14
Colombia man, gewapende groeperingen die probeerden de verkiezingen te beinvloeden, veel regen en daardoor landverschuivingen, wegblokkeringen en natuurlijk coke in overvloed, ja kan me voorstellen dat je NL dan maar zaai vindt.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#15
white line zei:
Ik gebruik zo'n 1 keer per week , soms 2 sinds 6 maanden ongeveer en snuif dan zo'n 5 gram weg . ooit een keer 8 gram maar dan wel in een periode van 48 uur.
Klik om te vergroten...

Je wil liever niet gebruiken maar je snuift zo'n 1 keer per week 5 gram weg? Hmmmmmmm ok :)
g
gerrit2Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit herken ik wel heb precies het zelfde


Ik ga mezelf er lekker van voelen (in mezelf) en heb het juist totaal niet nodig om beter in de groep te liggen.[/quote]
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als ik het gebruik, wat ik niet meer doe ongeveer een halve tot hele gram. Maakte er altijd lijntjes van, sleutelpuntjes vond ik zo armoedig voor iets wat zo 40 a 50 euro kost.
Helaas is cocaine gewoon ongelovelijk gevaarlijk voor mij, één keer kan wel. Maar als ik in die maand of de week erop het weer ga doen dan is de drang er veel sneller naar, en wil ik het ook kopen (moet wel zeggen alleen onder invloed van alcohol). Knoop doorgehakt en heb er nu niet eens meer zin in, te riskant en me leven verpesten niet waard!
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoeveel kost dat witte goud daar eigenlijk per gram of per hoeveel dan ook?
Dat weten we dan ook weer :grin:
white line zei:
Ik ben in Colombia geweest een periode en de kwaliteit is daar wat beter op zich , je blijft wat rustiger omdat er minder andere stoffen inzitten
Klik om te vergroten...
B
BoNGLid
01-01-2024, 00:00
#19
In der tijd toen ik nog gebruikte deed ik een gemiddelde van 400mg maar dan per 2 dagen, dat is niet erg veel, maar weinig zou ik het ook niet bepaald noemen. Het is heel belastend voor het hart vind ik. Maar, je moet kijken dat je echt goeie shit gebruikt, als je begint met coke te gebruiken ga je waarschijnlijk 20-40% coke hebben en de rest caffeïne, soms atropine of bij amfetamine zelfs Bakpoeder, van daar de gele en na een maand de rottende geur. Ik had nooit de volle 100% maar als ik kocht kwam deze gewoonlijk uit Bolivië, en soms ook Colombia maar dit verschilt natuurlijk, omdat het import pure import is. Ik denk dat het gemiddeld van wat ik had rond de 85 à 90% lag. Pure is echt niet goed voor je neustussenshot. Het meeste wat ik ooit heb gebruikt is 3g en nogwat kruimeltjes. Op korte tijd, het probleem daarbij is dat het wel leuk is, maar nadien te lang en te veel last van je hart, en je denkvermogen. Als je stevige hoofdpijnen krijgt van coke betekent het dat er veel caffeine in zit, dit kan natuurlijk ook aan mij liggen omdat ik niet zo goed de stof caffeine kan verdragen. Hopelijk was deze korte tekst informatief, en kon ik wat mensen ermee helpen.

Mvg BoNG~
Y
YokibeerLid
01-01-2024, 00:00
#20
1,5 gram op een avond met voldoende alchole en benzo's, als ik meer gebruik krijg ik last van angst en spanning en dan is het feestje voorbij helaas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."