Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel snuif jij op 1 avond?

Hoeveel snuif jij op 1 avond?

64 antwoorden
89 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij mij ligt het gemiddelde op +/- 2 a 3 gram. Soms wat minder en soms wat meer.
De afgelopen 24 uur is er bij mij 5 gram naar binnen gegaan. Ben er niet trots op.
Maar ja, het is een verslaving.
Klik om te vergroten...

En hoe betaal jij dat allemaal? 2 a 3gram per dag (soms zelfs 5gr)? moet je wel een fortuin kosten he.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je echt een verslaving hebt is het wel mogelijk om ze veel te snuiven, zelfs met goede coke. Een maat van mij dealde goede coke en die had een klant die soms wel 15 gram op een dag weg werkte. Dat is natuurlijk waanzin maar als je echt verslaafd bent aan coke moet je altijd meer hebben. Hoe ze dat financieel bolwerken weet ik echt niet, maar het gebeurt genoeg.

Ik heb zelf wel eens zes gram gebased in een dag, al is dat wel anders dan snuiven.
R
Raymond1982Lid
01-01-2024, 00:00
#3
psych-out zei:
Bij mij ligt het gemiddelde op +/- 2 a 3 gram. Soms wat minder en soms wat meer.
De afgelopen 24 uur is er bij mij 5 gram naar binnen gegaan. Ben er niet trots op.
Maar ja, het is een verslaving.
Klik om te vergroten...

En hoe betaal jij dat allemaal? 2 a 3gram per dag (soms zelfs 5gr)? moet je wel een fortuin kosten he.
Klik om te vergroten...

Inderdaad.

En daarbij is 5 gram wel heel veel dus ik zou toch een andere dealer zoeken (lees: een die geen rotzooi verkoopt)
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laat de financiele kant maar aan mij over. Dat is geregeld.
Voor degene die adviseren om een andere dealer te zoeken.... nee, dat doe ik niet.
Heb het idd laten testen. 80% puur.

Dus...

Ennuh... ik snuif geen 5gr naar binnen. Maar wel zo'n 2 a 3. Lezen!!!
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
coke is een rotdrug, word je nep en respectloos van.
M
MesaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Minimaal drie gram cocaine, maar ik doe cocaine zelden. Graag zou ik een DMT willen uit proberen... das veel beter dan cocaine...
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mesa zei:
Minimaal drie gram cocaine, maar ik doe cocaine zelden. Graag zou ik een DMT willen uit proberen... das veel beter dan cocaine...
Klik om te vergroten...

Gelijk heb je! DMT rulez, coke suckt. coke is gemaakt voor mensen die onzeker zijn en/of geen of weinig zelfvertouwen hebben. coke laat hun vr een dik half uur blaken van zelfvertouwen en voelen hun beter dan de rest, oppermachtig voelen. en dan komt de dip en beseffen ze hoe nep ze waren en willen ze alweer een lijn om hun rolletje te kunnen blijven spelen. leer leven met uzelf en ben er gelukkig mee. dmt daarintegen schenkt je de essentie van het leven, de kern van het bestaan. groet
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
haha nee, ik deel mijn mening.
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Halfje per dag
M
MachineLid
01-01-2024, 00:00
#10
mandragora zei:
Mesa zei:
Minimaal drie gram cocaine, maar ik doe cocaine zelden. Graag zou ik een DMT willen uit proberen... das veel beter dan cocaine...
Klik om te vergroten...

Gelijk heb je! DMT rulez, coke suckt. coke is gemaakt voor mensen die onzeker zijn en/of geen of weinig zelfvertouwen hebben. coke laat hun vr een dik half uur blaken van zelfvertouwen en voelen hun beter dan de rest, oppermachtig voelen. en dan komt de dip en beseffen ze hoe nep ze waren en willen ze alweer een lijn om hun rolletje te kunnen blijven spelen. leer leven met uzelf en ben er gelukkig mee. dmt daarintegen schenkt je de essentie van het leven, de kern van het bestaan. groet
Klik om te vergroten...


Ben het totaal niet met je eens. Wanneer ik een grammetje coke wegwerk dan is dat echt niet omdat ik in het dagelijks leven kansloos ben. In tegendeel zelfs, ben super sociaal en heb een ruime vriendenkring. Ik gebruik slechts zeer zelden coke, maar als ik dat doe dan doe ik dat alleen maar om gewoon een kick te ervaren (vaak in combinatie met E en aan het einde van de avond). In tegenstelling tot wat jij zegt merk ik echter vaak aan mezelf hoe mijn gedrag verandert (in de sociale zin) en dat is juist iets waar ik mezelf aan kan ergeren. Het is dus zeker niet gezegd dat mensen zichzelf van coke een betere, socialere persoon gaan vinden. Ik ga mezelf er lekker van voelen (in mezelf) en heb het juist totaal niet nodig om beter in de groep te liggen.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#11
die discussie is zo zinloos, vandaar dat ik de opmerking maakte of ze ook het geloof kwam brengen...

irritatiegehalte: http://www.dumpert.nl/mediabase/1654371 ... is_ck.html
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Modbreak.

Schelden wordt niet getolereerd.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#13
irritatiegehalte: http://www.dumpert.nl/mediabase/1654371 ... is_ck.html
Klik om te vergroten...

Briljant filmpje, wel nep maar goed gelachen.
k
kleinemeidLid
01-01-2024, 00:00
#14
nu aan mn 5e halve begonnen ga fuckin kapot
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#15
Halfje meer dan genoeg. :P
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Uitgaande van >75%: maximaal een halve gram.
Less is more: Minder onzuiverheid is meer werkzame stof en minder werkzame stof in mijn systeem betekend minder tolerantie en dus meer genot!
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tony Montana zei:
Laat de financiele kant maar aan mij over. Dat is geregeld.
Voor degene die adviseren om een andere dealer te zoeken.... nee, dat doe ik niet.
Heb het idd laten testen. 80% puur.

Dus...

Ennuh... ik snuif geen 5gr naar binnen. Maar wel zo'n 2 a 3. Lezen!!!
Klik om te vergroten...

Huh? lees jij maar eens goed wat je geschreven hebt!!!

Bij mij ligt het gemiddelde op +/- 2 a 3 gram. Soms wat minder en soms wat meer.
De afgelopen 24 uur is er bij mij 5 gram naar binnen gegaan
Klik om te vergroten...

? las ik daar nu ''in een dag (24u is er 5gram ik herhaal 5gram naar binnen gegaan.
of heb je in je eerste bericht gelogen/overdreven???

ik zei in het vorgige bericht: per dag 2 a 3 gr en soms 5gram. alles letterlijk overgenomen van jou bericht dus wie moet er hier beter lezen? jij he
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tony Montana zei:
En oh ja, voordat ik het vergeet.

Ik heb ook dagen dat ik niets doe.
Klik om te vergroten...

? En in het eerste bericht was het een verslaving waar je niet trots op was en nu ineens ben je niet meer verslaafd? snap er echt niks meer van :) een verslaving is toch wanneer je dagelijks moet gebruiken omdat je dat lichamelijk of geestelijk gewoon moet hebben maar jij kan gewoon stoppen met gebruiken als je de ene dag 2 a 3 gram hebt gesnoven??

volgens mij wou je toch gewoon wat opscheppen met het gebruik van drugs.
opscheppen met gebruik is niet stoer, een echte drugsgebruiker/verslaafde schept niet op met hoeveel hij neemt maar liegt hier meestal juist om.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
idd
g
gerrit2Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ik het een paar keer gedaan heb kan ik het ook wel weer ff laten. Ook al heb ik het gewoon liggen. Kan het nergens terug lezen maar het 1e lijntje voel ik het meest. De 2e gaat ook nog wel maar daarna is de euforie puur minder. Hebben meer mensen dit ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."