Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBewaren van Cocaine

Bewaren van Cocaine

33 antwoorden
87 weergaven
18-5-2026
H
HaardrogerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit topic staat nu op 1 op google: hoe lang kun je coke bewaren. Antwoprd hierboven is wellicht duidelijk genoeg, maar ook na anderhalve maand werkt het nog goed :rock:
S
SGiZOLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja in de diepvries en donker in een luchtdicht zakje, zo blijft hij wel een tijdje goed :wink:
r
robspaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik het beste coke kan bewaren en hoelang het goed blijft .
Gaat de kwaliteit na verloop van tijd er van achter uit zo ja wat kan ik er aan doen dat dit niet gebuurd zou zonde zijn.
En hoe kan ik het als beste testen voor de kwaliteit?
r
robspaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is dit soms een domme vraag of weet niemand hier een antwoordt op
p
pillywillyLid
01-01-2024, 00:00
#5
naja wamte lijkt me niet zo zeer een probleem...aangezien de wijze het vervoerd wordt, en uiteraad is zuid amerika een stuk warmer als hier :wink: .

// extra
als ik een grove schating zou doen :
is 15% vliegtuig(meestal krijtjes,kleine partijen 3/6 kg per persoon). 10/15% diverse(auto,trein,en andere slimme wijze)
en de rest via de boot (voornamelijk grote partijen,soms zelfs de pasta).
dat is meestal nie bepaald goed gekoeld.
maar ik ben uiteraad slechts een leek, dus zal het wel mis hebben :) .
// extra

wat wel heeeel belangrijk is ....is luchtdicht!
blokken zijn altijd super verpakt (en das nie alleen voor de speurhonden).
de lucht tast het matriaal aan :( (luchtvochtigheid ect)
en donker zal ook wel goed zijn ja(dat weet ik dus niet).
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#6
BobG zei:
Ik zit met een dilemma, nemen of bewaren tot volg week. hmm wat zal ik doen..
Klik om te vergroten...

opsnuiven dat spul :wink: :mrgreen: :stoned:
o
origineelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bewaren van Coke.

Zojuist was ik bezig met het opruimen van een oude kledingkast. Daar vond ik een jas, met daarin 2x 0,5 gr cocaïne die al zeker 1,5 tot 2 jaar oud moeten zijn.

Ik heb zojuist met een vriend van mij dit spul even getest en het blijkt prima te werken. Sterker nog, kwaliteitsverlies blijkt niet aan de orde.

Ter verduidelijking; De coke is in 2 packies, in een jas, in een kast, op een hete zolderkamer met 2 hete zomers achter de rug, niet in de koeling, niet vacuüm verpakt, bewaard gebleven.

A fijn,

Fijn weekend!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik me bedenk in wat voor omstandigheden dat spul naar hier vervoerd wordt heb ik me daar eigenlijk nooit over verbaasd :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als een topic 4 jaar lang goed blijft.... :openmouth:
M
MachineLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Als ik me bedenk in wat voor omstandigheden dat spul naar hier vervoerd wordt heb ik me daar eigenlijk nooit over verbaasd :)
Klik om te vergroten...


Zo denk ik er ook over.. Dat spul zit gewoon in plastic zakken en wordt van ene container of boot in de andere gegooid. Of dat nu in Zuid-Amerika is met +50 graden celcius of hier in Nederland met een -5... Het kan in bolletjes door je lichaam vervoerd worden (temperatuur is daar beduidend hoger dan kamertemperatuur) dus ik denk dat het wel tegen een stootje kan. Bovendien.. Hoe lang zou al die sos al wel niet onderweg zijn voor het uitendelijk jou heeft bereikt..

Ik houd gewoon aan als regel: waar je chocola kan bewaren, daar kan je ook je coke bewaren.. Niet te warm, niet te koud.. En dan mooi in een donkere kast :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee helemaal geen domme vraag, maar ik zou het niet weten, ondat ik het zo goed als niet gebruik.
W
White stripesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou het ook niet weten ,meestal blijft dat bij mij geen dagen liggen
g
ger69Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee.....bijna onmogelijk om te bewaren.geen rust voor dat het op is
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#14
White stripes zei:
Ik zou het ook niet weten ,meestal blijft dat bij mij geen dagen liggen
Klik om te vergroten...
idd nog nie geprobeert
als da hier ligt dan moet het op daar moet ge nie aan twijfelen
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#15
in de diepvries bewaar je alles het langste.
Het is met speed zo, dus ik denk dat dit ook wel werkt met coke...
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja gaat toch niet bewaren :confused:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kim zei:
Ja gaat toch niet bewaren :confused:
Klik om te vergroten...

haha :grin: Ik heb nog ong 0,4 gram, bewaard :)
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#18
BobG zei:
Kim zei:
Ja gaat toch niet bewaren :confused:
Klik om te vergroten...

haha :grin: Ik heb nog ong 0,4 gram, bewaard :)
Klik om te vergroten...

wow wat knap :grin: :grin:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zit met een dilemma, nemen of bewaren tot volg week. hmm wat zal ik doen..
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#20
BobG zei:
Ik zit met een dilemma, nemen of bewaren tot volg week. hmm wat zal ik doen..
Klik om te vergroten...

nemen nemen nemen...........lekker op zondag om 2 uur smiddags.....
bewaren natuurlijk :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."