Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBewaren van Cocaine

Bewaren van Cocaine

33 antwoorden
86 weergaven
18-5-2026
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mr.jiho zei:
doopie zei:
Ik zou het zelf nooit in de vriezer leggen als het zakje niet goed luchtdicht is word je coke vochtig en kan je het weggooien.

Tip : leg coke op een donkere koele plek UV (zonlicht etc) breekt de werkzame stoffen in coke af.
Klik om te vergroten...
ja denk dat je gelijk hebt, gewoon ergens in een donker kastje lijkt me het beste
Klik om te vergroten...
mijn coke is 1 keer behoorlijk doorweekt geraakt, toen heb ik het sealtje open gelegd en het laten drogen .. en toen het behoorlijk droog was het sealtje weer dicht gedaan, weer een tijdje laten liggen. en na een aantal dagen was het gewoon goed te snuiven hoor! alleen er was vrij veel coke in het sealtje getrokken dus het was wel minder en het was keihard dus je moest behoorlijk hakken. je hoeft het dus niet gelijk weg te gooien als het nat word!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#2
IK zou het ook niet weggooien hoor :grin:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#3
robspa zei:
Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik het beste coke kan bewaren en hoelang het goed blijft .
Gaat de kwaliteit na verloop van tijd er van achter uit zo ja wat kan ik er aan doen dat dit niet gebuurd zou zonde zijn.
En hoe kan ik het als beste testen voor de kwaliteit?
Klik om te vergroten...

1,5 gr kan je een uurtje of 4 bewaren,de kwaliteit kan je via mij testen ook hehe :grin: :wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychonaut1976 zei:
robspa zei:
Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik het beste coke kan bewaren en hoelang het goed blijft .
Gaat de kwaliteit na verloop van tijd er van achter uit zo ja wat kan ik er aan doen dat dit niet gebuurd zou zonde zijn.
En hoe kan ik het als beste testen voor de kwaliteit?
Klik om te vergroten...

1,5 gr kan je een uurtje of 4 bewaren,de kwaliteit kan je via mij testen ook hehe :grin: :wave:
Klik om te vergroten...

jij was vroeg wakker vandaag :rolleyes: :mrgreen: :mrgreen:
p
prutsegemLid
01-01-2024, 00:00
#5
lol
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anders kan je t altijd nog koken
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Laatst coke gehad best wel vet (dit keer goeie).
d
dopetesterLid
01-01-2024, 00:00
#8
robspa zei:
Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik het beste coke kan bewaren en hoelang het goed blijft .
Gaat de kwaliteit na verloop van tijd er van achter uit zo ja wat kan ik er aan doen dat dit niet gebuurd zou zonde zijn.
En hoe kan ik het als beste testen voor de kwaliteit?
Klik om te vergroten...

Coke bewaar je het best zoals er een paar al gezegd hebben op een droge,niet te warme plaats(geen koelkast of diepvriezer)gewoon kamertemperatuur is goed.
Snuifcoke kan veranderen van werking(verminderen) naar mate hij ouder word vanwege de andere ingredienten(brol) die er altijd bij zit.
Basecoke of crack gaat immens lang mee zonder te minderen in sterkte.Op voorwaarde dat hij droog en donker bewaard wordt.
Zo heb ik al eens 6 maand wat basecoke kunnen bijhouden(was vergeten waar ik het verstopt had) :grin: :grin: :grin:
p
pillywillyLid
01-01-2024, 00:00
#9
naja wamte lijkt me niet zo zeer een probleem...aangezien de wijze het vervoerd wordt, en uiteraad is zuid amerika een stuk warmer als hier :wink: .

// extra
als ik een grove schating zou doen :
is 15% vliegtuig(meestal krijtjes,kleine partijen 3/6 kg per persoon). 10/15% diverse(auto,trein,en andere slimme wijze)
en de rest via de boot (voornamelijk grote partijen,soms zelfs de pasta).
dat is meestal nie bepaald goed gekoeld.
maar ik ben uiteraad slechts een leek, dus zal het wel mis hebben :) .
// extra

wat wel heeeel belangrijk is ....is luchtdicht!
blokken zijn altijd super verpakt (en das nie alleen voor de speurhonden).
de lucht tast het matriaal aan :( (luchtvochtigheid ect)
en donker zal ook wel goed zijn ja(dat weet ik dus niet).
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#10
BobG zei:
Ik zit met een dilemma, nemen of bewaren tot volg week. hmm wat zal ik doen..
Klik om te vergroten...

opsnuiven dat spul :wink: :mrgreen: :stoned:
o
origineelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bewaren van Coke.

Zojuist was ik bezig met het opruimen van een oude kledingkast. Daar vond ik een jas, met daarin 2x 0,5 gr cocaïne die al zeker 1,5 tot 2 jaar oud moeten zijn.

Ik heb zojuist met een vriend van mij dit spul even getest en het blijkt prima te werken. Sterker nog, kwaliteitsverlies blijkt niet aan de orde.

Ter verduidelijking; De coke is in 2 packies, in een jas, in een kast, op een hete zolderkamer met 2 hete zomers achter de rug, niet in de koeling, niet vacuüm verpakt, bewaard gebleven.

A fijn,

Fijn weekend!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Als ik me bedenk in wat voor omstandigheden dat spul naar hier vervoerd wordt heb ik me daar eigenlijk nooit over verbaasd :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als een topic 4 jaar lang goed blijft.... :openmouth:
M
MachineLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Als ik me bedenk in wat voor omstandigheden dat spul naar hier vervoerd wordt heb ik me daar eigenlijk nooit over verbaasd :)
Klik om te vergroten...


Zo denk ik er ook over.. Dat spul zit gewoon in plastic zakken en wordt van ene container of boot in de andere gegooid. Of dat nu in Zuid-Amerika is met +50 graden celcius of hier in Nederland met een -5... Het kan in bolletjes door je lichaam vervoerd worden (temperatuur is daar beduidend hoger dan kamertemperatuur) dus ik denk dat het wel tegen een stootje kan. Bovendien.. Hoe lang zou al die sos al wel niet onderweg zijn voor het uitendelijk jou heeft bereikt..

Ik houd gewoon aan als regel: waar je chocola kan bewaren, daar kan je ook je coke bewaren.. Niet te warm, niet te koud.. En dan mooi in een donkere kast :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."