#1
mijn coke is 1 keer behoorlijk doorweekt geraakt, toen heb ik het sealtje open gelegd en het laten drogen .. en toen het behoorlijk droog was het sealtje weer dicht gedaan, weer een tijdje laten liggen. en na een aantal dagen was het gewoon goed te snuiven hoor! alleen er was vrij veel coke in het sealtje getrokken dus het was wel minder en het was keihard dus je moest behoorlijk hakken. je hoeft het dus niet gelijk weg te gooien als het nat word!Mr.jiho zei:ja denk dat je gelijk hebt, gewoon ergens in een donker kastje lijkt me het bestedoopie zei:Ik zou het zelf nooit in de vriezer leggen als het zakje niet goed luchtdicht is word je coke vochtig en kan je het weggooien.
Tip : leg coke op een donkere koele plek UV (zonlicht etc) breekt de werkzame stoffen in coke af.

