![:hushed:]()
kwam dit uit de mond van
@De Dunne in 2014 ?
OT tuurlijk is coke overrated , het is 1 grote grap alles errond verwikkeld,
een bewust persoon
(de dunne niet op jij want jij wist het hier en nu eigenlijk nog nbeetje toch?)
die alles weet over coke... nuja heb ncopy paste gezet van mijn rant
want had hier toen denk ik mijn beeld wel duidelijk geschetst in een true story;
En ik heb die 5 gr. ..er Door gesnoven op 24 uur ...ik had er niks aan geen bal.
Ja hartkloppingen ....
ik dacht dood te gaan na die binge.
Dood aan een drug die je niet leuk vind. ..wat een zielig einde
Zelfs de verhalen waren slap en ontbraken het hoge vertelgehalte die pep heeft.
Maar ik kon niet stoppen!
Men kan dus stellen dat het enige effect dat cocaïne op me heeft ...
Bijpakdrangen teweegbrengen die irrationeel zijn??????
Want het was zonder ik het echt leuk vond.
Ik zag er bijna een dealerscomplot in!!!!!
een drug met als enige uitwerking meer pakken ...zonder doel .
De perfecte loop om een junk gevangen te houden.
Ja daar zal de lokale Arabier met Duitse aso wagen wel garen bij spinnen.
Rotzooi ist men neus zat een week toe .
Het is in iemand zen aars of maag gesmokkeld.
Er is bloedvergieten mee gemoeid .
Mensen nemen genoegen met grammetjes van 0.7 ...wtf
En zeggen dan ...we hebben veel gekregen
....De elitaire prijzen ...het snobsfeertje.
Alles aan coke stinkt.
De gesprekken van verwaande cokeheads...
![:triumph:]()
.over hun zilveren lepel leventje
![:weary:]()
en hoe papa zen concurrenten versloeg via bedrijfsspionage
Gemene neerkijkende grapjes zoals:
" Kan een werkman eigenlijk wel een tenniselleboog krijgen ?"
en!!!!
Coke op wallstreet en bij advocaten
en in het congres
. Het parlement...
Nah denk dat de negatieve invloed van Coke op het wildgroeikapitalisme niet mag onderschat worden .
Edit: oh en de idioot korte duur !!!!!!
Als party drug useless ..
.De wc dame immer glimlachend ja ..
![:grin:]()
.viva cocaïne op de binnendeuren van de toiletten kervend
