Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"danku voor de reacties! hoewel ik liever voor de sleutelpuntjes ga, heb ik gisteren dan maar gewoon een lijntje gesnoven. de hoofdpijn was opeens weg in bed gaan liggen, en plots naar een andere wereld. nog bedankt aan de leden die hun best gedaan hebben om mij een spoedig antwoord te geven"
"imosed zei: Qua muziek, het is maar net wat je zelf fijn vind, ben zelf wel van de lekker spacende muziek (Mount Kimbie, Jamie XX, James Blake) Klik om te vergroten... Goede muziek Heb dat soort muziek altijd al het beste gevonden voor trippy drugs. Nog een paar artiesten die ik erg apprecieer binnen die stijl: Shlohmo, D33J, Gold Panda, XXYYXX, Groundislava, Torus, Holy Other, Four Tet... (en dit kan eeuwig door)"
"Hier in België is het voor mij momenteel ONMOGELIJK om er te vinden wil het spul al 3 maanden proberen, maar tevergeefs..."
"hey, ik ga straks een blokje marrokaanse halen nu vroeg ik mij toch af: welke manier vinden jullie de beste om hasj te roken? wat ik meestal doe, is gewoon het spul opwarmen en dan in de grinder fijnmalen. daar rol ik dan een joint van.. ik las onlangs echter dat je zo thc verspilt met het opwarmen met behulp van een vlam klopt dit?"
"met ketamine heel vaak meegemaakt... het is echt moeilijk te omschrijven dat gevoel.. je beseft het eigenlijk allemaal niet echt totdat je wakker wordt en een paar uren erna weet je er al niks meer van.. zeer vaag spul"
"heb een dringend vraagje ik ben nu aan het genieten van wat ketamine. Echter is het zo dat een aanhoudende hoofdpijn van daarnet nu heel fel merkbaar is en de trip aan het overnemen is. Ik heb Dafalgans 1g liggen, is dit verstandig?"
"hey, eerste post op dit forum! Ik wou het eigenlijk hebben over mijn eerste keer dat ik cocaïne heb gebruikt (onlangs). Ik had de dag zelf van een dealer die ik niet echt goed kende 0.65g gekocht [modknip: geen prijzen noemen] hij zei dat het erg goede kwaliteit was (zeggen ze allemaal en ik besef nu ook dat ik veel te veel betaald heb). eens thuis wou ik toch eens testen of het idd sterk spul was.. ik heb gehoord dat dit kon door gewoon eenbeetje van het spul te wrijven over je lippen. Heb ik dus gedaan. het was een chemische smaak en binnen de 5 minuten voelden mijn lippen volledig verdoofd aan, wijst dit op coke? het zag er ook uit als een brokje en ik kon er duidelijk een paar glinsterende kristal-achtige deeltjes in zien, ookal waren die vrij klein en subtiel. het enige effect dat ik had na het snuiven (heel de 0.65g waren uiteindelijk op die avond weg en steeds sneller en sneller) was dat ik mij eenbeetje opgewekt voelde en ik kon me precies wat meer focusen.. toen ik daarna wou gaan slapen lukte dat niet (nachtje doorgedaan) mijn neus brande bij het eerste lijntje eenbeetje maar eenbeetje later voelde ik amper nog iets van pijn of brandend gevoel omdat mijn neusgaten gewoon verdoofd waren zijn dit echt de enige effecten van coke? had ik misschien slechte kwaliteit? of is het omdat ik het thuis gedaan heb en niet op een feest ofzo? als iemand nog tips heeft ook om goede coke te kunnen herkennen zijn deze altijd welkom"
"Ik neem alles wat ik erover zei terug! Het is zeker véél te duur voor wat het is, maar nu ik eindelijk aan goede geraak vind ik het toch wel zeer lekker spul...ook echt verslavend. Gelukkig hou ik het allemaal lekker onder controle, de prijs helpt hier ook wel bij. Aan iedereen nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst, trouwens! (nu ik hier toch ben, klein vraagje: ik heb enkel spierverslappende benzo's liggen (tetrazepam), hebben deze enig nut om de comedown van coke te verzachten?)"
"Hey! Ik heb gisteren mijn eerste ervaring ooit gehad met het oraal innemen van hasj. Ik vond het GEWELDIG Nu heb ik toch wel een vraagje: Zou ik vanavond al opnieuw een kopje drinken, zou dit er dan voor zorgen dat mijn trip veel minder hevig wordt? Bij het roken is het meestal zo dat de eerste van de dag altijd het hardst aankomt en die daarna steeds minder en minder, maar steeds als ik nachtje geslapen heb is het effect weer heviger. Mijn vraag dus (om concreet te zijn) is of de anti-stoffen langer aanwezig blijven in je lichaam als je cannabis oraal benuttigd?"
"Danku voor de reacties! @SmartieAndMe: Ik was niet van plan om het opnieuw te doen Het was eerder een vraag uit nieuwsgierigheid omdat volgende week een festival van 4 dagen op het programma staat en het leek me wel fijn om dan elke avond nog eens te kunnen trippen met vrienden & hasjmelk. Dan nog een vraag (misschien eenbeetje off-topic): Hoe zit het met tolerantie en gezondheid bij het frequent nemen van mdma op korte tijd? (ook voor op het festival) Ik weet dat de gouden regel is om minstens 3 maanden tussen elke trip te laten, maar wat wordt dan bedoeld met een trip? Vb: Ik neem op Dag 1 tijdens de middag mdma, dan nog eens bijtanken 's avonds. Als ik dan ga slapen is de 'trip' dan over? Of zou ik dan de volgende dag weer verder mogen doen en dan op het einde van die vier dagen weer eens een periode van 3 maanden inlassen?"