#1
Het zal wel weer een vooroordeel/stereotype iets zijn, maar ik kom uit Utrecht, en toen ik opgroeide zag ik als ik op Hoog C atherijne kwam aardig wat heroine-verslaafden, en doordat ze er nou niet echt lekker gezond en fris uitzagen, eigenlijk schimmen van wat ze ooit moeten zijn geweest heeft dat me er wel van weerhouden om heroine op mn to-do list te hebben.
Zelfde met speed, in de jaren '90 kwam bij op de middelbare de gabber-scene op, en als ze aan de speed gingen zag je na een tijd echt wel dat ze een speedbekkie kregen, en eng mager.
My drug of choice is coke, en dat is het ook mede doordat ik weinig effect zie op iemand zn uiterlijk, behalve als ze aan de crack zitten dan![:)]()
\\[/quote]
Ik heb het goedje een aantal keren gebruikt, en kennelijk was het goede shit alles in aanmerking genomen. Om kort te gaan; het was zo fantastisch dat ik het gevaarlijk vond om ermee verder te gaan, het was gewoon te goed en makkelijk en ik zag de bui al hangen. Met andere woorden, ik als verslavingsgevoelig persoon was het voor mij niet verstandig, maar ik begrijp goed dat anderen er dol op zijn, het is werkelijk een geweldige drug in alle facetten

Zelfde met speed, in de jaren '90 kwam bij op de middelbare de gabber-scene op, en als ze aan de speed gingen zag je na een tijd echt wel dat ze een speedbekkie kregen, en eng mager.
My drug of choice is coke, en dat is het ook mede doordat ik weinig effect zie op iemand zn uiterlijk, behalve als ze aan de crack zitten dan
\\[/quote]
Ik heb het goedje een aantal keren gebruikt, en kennelijk was het goede shit alles in aanmerking genomen. Om kort te gaan; het was zo fantastisch dat ik het gevaarlijk vond om ermee verder te gaan, het was gewoon te goed en makkelijk en ik zag de bui al hangen. Met andere woorden, ik als verslavingsgevoelig persoon was het voor mij niet verstandig, maar ik begrijp goed dat anderen er dol op zijn, het is werkelijk een geweldige drug in alle facetten


