Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaïne inderdaad over rated.

Cocaïne inderdaad over rated.

96 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat je je 4x laat naaien.

heb je eigenlijk enig idee wat die andere 95% dan is, want je snuift het wel.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat hoor je te voelen van coke?

Als ik coke snuif wordt ik alleen een beetje losser.
Maar daar blijft het ook bij.
Een echte space vind ik maar niet.

Ik snuif liever speed of neem een pilletje dat ik helemaal para ga.

Wat zijn jullie ondervindingen?
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Coke overrated?

Op speed bijv voel ik me super smerig.. ik ga stinken onder de oksels en kan pas na 9 uur slapen ofso terwijl het effect 4uu duurt met een lange comwdown (vies dus)

Met coke slaap ik binnen 90 minuten na laatste lijn ook al was dat 1.5gram...

Ik voel me niet smerig en niet wazig zoals bij XTC bijv.... met X ben je meteen verrot als het uitwerkt.. gadverdamme wat een smerig gevoel is dat... zo hopeloos en braq als wat
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik voel me op cocaïne een randebiel. :')
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind cocaine ook geen fuck aan als ik met mensen ben want me gevol voor humor is 0% ... vind het alleen lekker als ik snachts in me eentje zit een film te kijken ... heheh alleen maar positief gevoel dan.. maar overdag vind ik coke een opgejaagd en para gevoel geven.
Als ik er zin in heb is het altijd pas na 10e savonds!

Coke vind ik een chill gevoel geven..... geen egoistisch gevoel ofso...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fool zei:
Ik voel me op cocaïne een randebiel. :')
Klik om te vergroten...

Ik wist niet dat je zo vaak coke gebruikte. :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nouja zeg, flapdrol. :tearsofjoy:
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als de setting verkeerd is is coke net zon gevoel als te veel koffie
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als de coke verkeerd is is het net slappe koffie.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
MeejheM zei:
Als de coke verkeerd is is het net slappe koffie.
Klik om te vergroten...
Sterker nog, verkeerde coke is praktisch koffie. :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
MeejheM zei:
dat je je 4x laat naaien.

heb je eigenlijk enig idee wat die andere 95% dan is, want je snuift het wel.
Klik om te vergroten...

@Arnie87
Goede vraag , vooral voor de lezers die geen drugs laten testen (gratis) zie http://www.drugs-test.nl/waar-testen-
Wat ze misschien aan het nemen zijn op dit moment of beter hopelijk. Hoewel 5% erg laag is.. Maar doordat je weet dat het 5% dacht ik je hebt het laten testen daardoor de vraag:
Heb je het alsnog laten testen? En wat waren de resultaten?
X
XLR8Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Bij een goeie kwaliteit van coke kan ik het een beetje omschrijven alsof ik xtc heb genomen, natuurlijk niet zo euforisch, muziek is ietsje minder leuk maar tkomt er dicht bij + tlukt nog om men jongeheer recht te laten komen :grin:.

Dag nadien geen kater, of toch zelden dus dat is ook wel fijn :). Ik kan zonder problemen gaan werken, als ik een paar pillen heb genomen ga ik echt kapot & meld ik me meestal afwezig.

Negatieve aspecten zijn er uiteraard ook en dat zijnde de prijs + schade aan je neus op lange termijn.

Kheb echt al vanalles genomen en ik hou het de laatste jaren bij wat coke & weed. Het is allebei nu ook niet gezond maar liever een grammetje coke dan weer in de pillen te vliegen want daar nam ik er echt teveel van per nacht dat ik het deed :/.
D
DylanrushLid
01-01-2024, 00:00
#13
De eerste keer coke vond ik het ook maar niets maar na 4 keren het gedaan te hebben vind ik het 1 van de beste drug alleen spijtig dat zo duur is
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kessie zei:
Voor mij geld hetzelfde helaas.
Ik vind het niets bijzonders, terwijl mijn vrienden het geweldig vinden. Ik wordt wel wat losser en ga meer praten, maar dat was het ook wel.
Sommige van mijn vrienden vinden het zelfs lekkerder dan XTC? :confused:
Klik om te vergroten...

Dit dus.

:)

Placebo effect?
M
MdmazingggLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik word er scherper van. Krijg meer energie , zin om dingen te doen( dansen ,praten,...).
De reden waarom ik cocaïne verkies boven speed , is omdat het maar 1 uur duurt waardoor ik het beter kan regelen.
Bij speed heb ik ook slaapproblemen en een kater , maar na een nachtje coke gebruik heb ik dit allemaal niet.

Helaas is het heel duur
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#16
MentalFucked zei:
Kessie zei:
Voor mij geld hetzelfde helaas.
Ik vind het niets bijzonders, terwijl mijn vrienden het geweldig vinden. Ik wordt wel wat losser en ga meer praten, maar dat was het ook wel.
Sommige van mijn vrienden vinden het zelfs lekkerder dan XTC? :confused:
Klik om te vergroten...

Dit dus.

:)

Placebo effect?
Klik om te vergroten...
Elk lichaam reageert anders op drugs, de ene persoon gaat er los op en de andere niet. Los daarvan, het kan ook zijn dat je er teveel van verwacht en dat het effect dan tegenvalt.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#17
SirErick zei:
MentalFucked zei:
Kessie zei:
Voor mij geld hetzelfde helaas.
Ik vind het niets bijzonders, terwijl mijn vrienden het geweldig vinden. Ik wordt wel wat losser en ga meer praten, maar dat was het ook wel.
Sommige van mijn vrienden vinden het zelfs lekkerder dan XTC? :confused:
Klik om te vergroten...

Dit dus.

:)

Placebo effect?
Klik om te vergroten...
Elk lichaam reageert anders op drugs, de ene persoon gaat er los op en de andere niet. Los daarvan, het kan ook zijn dat je er teveel van verwacht en dat het effect dan tegenvalt.
Klik om te vergroten...


Denk inderdaad dat laatste.

Nouja, ieder zijn eigen drug zeggen we maar dan.

EDit:
3:02 om 02:30 2de & laatste naar binnengegooid.
Begin redelijk te hallucineren nu :tongueout:
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik vind het ook overrated eigenlijk. Vooral vanwege de prijs vind ik het zo overrated. vind het het geld niet waard.

geen behoefte aan slaap en veel willen lullen en je lekker voelen, tsja dan kies ik liever voor x of 4f.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het persoonlijk ook overrated hoor, maar ik vraag me wel af hoe zuiver je coke was. Je zou toch zeker wel iets van een rush moeten voelen, of je hebt gewoon heel veel troep er doorheen gehad.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mwa, ik heb nog nooit coke gebruikt en ik ben het ook niet echt van plan in de nabije toekomst, maar ik denk toch niet dat je naar de prijs moet kijken om te beoordelen of het overrated is. Het is een verslavend goedje en het moet uit Colombia komen en dat soort landen. Logisch dat het duur is. Ik denk dat speed ook goed zou verkopen als het overal 40 euro per gram zou zijn en xtc ook goed zou verkopen als het 25 euro per pil. Je zou nu misschien denken van niet omdat je lagere prijzen gewend bent, maar voor een avondje speed wil je toch ook best misschien 10 euro neertikken als je er zin in hebt?

En verder worden over zo een beetje elke drug wel hele positieve dingen gezegd, daar zijn het ook drugs voor. :mrgreen: Natuurlijk werkt dat voor iedereen anders.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."