#1
In je onderschrift staat dat je het al gedaan hebt. Of kun je niet lezen?
MusicIsLife zei:Ik vind ook echt geen reet aan coke. Heb het nu 3 keer gedaan maar kan niet zeggen dat ik het nou zo fantastisch vind. Dan vind ik pep toch een stuk leuker
snelgemsurfd zei:Er gaat bij toch niets boven m'n magisch witgoud te inhaleren. Daar kan geen enkel ander drug aan tippen voor mij .
T-Bone zei:snelgemsurfd zei:Er gaat bij toch niets boven m'n magisch witgoud te inhaleren. Daar kan geen enkel ander drug aan tippen voor mij .
Ik vraag mij alleen af, als we in een andere wereld hadden geleefd waar de coke 4 keer zo goedkoop zou zijn dan pep. Zouden we dan pep ook niet meer gaan waarderen ? En zou coke dan ook niet maar 'gewoontjes' zijn ? Ik heb er mijn twijfels bij..
Missyy23 zei:MusicIsLife zei:Ik vind ook echt geen reet aan coke. Heb het nu 3 keer gedaan maar kan niet zeggen dat ik het nou zo fantastisch vind. Dan vind ik pep toch een stuk leuker
Mijn voorkeur is wel sos, en idd, vergeleken met pep enzo is het best prijzigook heb ik maar 2 à 3 keer pep gebruikt in mn 30+ leventje, en kan me eigenlijk ook alleen de laatste keer dat ik pep gebruikte echt herinneren,de voornaamste herinnering daarvan was dat ik echt uberbijdehand werd, nog meer dan ik normaal al ben
( and that says a lot
)
en lang wakker ervan, echt paar dagen/nachten, en dan ook nog als enige opeens, dus positief vond ik het allemaal niet
Vind coke gewoon altijd lekker, heb niet dat ik de 1e keer maar 1 gr nodig had en nu 5 voor datzelfde effect ofzo, het is wel wat duurder, maar whatever, ieder zn ding denk ik,
en misschien best wel fout, want ben zó geen snob verder, maar vond pep vanwege de prijs altijd iets pauperigs hebben,net als dat ik methamphetamine associeer met rednecks, fout, i know, ik geef het toe, maar ja
Anyway, kort verhaal lang, coke kan overrated worden, maar dat worden zoveel soorten drugs, ieder zn voorkeur. Enige waar ik het wel op overrated vind worden is op sexgebied, maakt je uiteindelijk echt niet geiler dan ieder ander soort drugs imo.
In Mexico kost een grammetje coke 80-90 Peso, dus dat is omgerekend zo'n kleine 5 Euro.T-Bone zei:Ik vraag mij alleen af, als we in een andere wereld hadden geleefd waar de coke 4 keer zo goedkoop zou zijn dan pep.snelgemsurfd zei:Er gaat bij toch niets boven m'n magisch witgoud te inhaleren. Daar kan geen enkel ander drug aan tippen voor mij .
Haardroger zei:Kunnen we niet iemand opsturen die eventjes naar Mexico gaat?
Daar vervolgens voor een eurootje of 1000 in slaat.
Doen we op de volgende meeting eerlijk verdelen en een bosje bloemen geven voor het genomen risico![]()
Haardroger zei:Kunnen we niet iemand opsturen die eventjes naar Mexico gaat?
Daar vervolgens voor een eurootje of 1000 in slaat.
Doen we op de volgende meeting eerlijk verdelen en een bosje bloemen geven voor het genomen risico![]()

Hahahaha die was ik alweer bijna vergeten joh.ooscaar zei:Ideale gelegenheid voor ganjafarmer010 om het goed te maken met ons en echt te bewijzen hoe stoer hij wel niet is!
Weet je wat? Ik betaal zijn reiskosten, dus dat gaat dan helemaal goed komen.ooscaar zei:Ideale gelegenheid voor ganjafarmer010 om het goed te maken met ons en echt te bewijzen hoe stoer hij wel niet is!Haardroger zei:Kunnen we niet iemand opsturen die eventjes naar Mexico gaat?
Daar vervolgens voor een eurootje of 1000 in slaat.
Doen we op de volgende meeting eerlijk verdelen en een bosje bloemen geven voor het genomen risico![]()
![]()
Ja, dat is member "ganjafarmer10" inderdaad.MeejheM zei:is dat niet die gast die koffiefilters als bolletjes gebruikt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."