Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaïne inderdaad over rated.

Cocaïne inderdaad over rated.

96 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
In je onderschrift staat dat je het al gedaan hebt. Of kun je niet lezen?
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MusicIsLife zei:
Ik vind ook echt geen reet aan coke. Heb het nu 3 keer gedaan maar kan niet zeggen dat ik het nou zo fantastisch vind. Dan vind ik pep toch een stuk leuker
Klik om te vergroten...

Mijn voorkeur is wel sos, en idd, vergeleken met pep enzo is het best prijzig :) ook heb ik maar 2 à 3 keer pep gebruikt in mn 30+ leventje, en kan me eigenlijk ook alleen de laatste keer dat ik pep gebruikte echt herinneren,de voornaamste herinnering daarvan was dat ik echt uberbijdehand werd, nog meer dan ik normaal al ben :wink: ( and that says a lot :wink: )
en lang wakker ervan, echt paar dagen/nachten, en dan ook nog als enige opeens, dus positief vond ik het allemaal niet :)
Vind coke gewoon altijd lekker, heb niet dat ik de 1e keer maar 1 gr nodig had en nu 5 voor datzelfde effect ofzo, het is wel wat duurder, maar whatever, ieder zn ding denk ik,
en misschien best wel fout, want ben zó geen snob verder, maar vond pep vanwege de prijs altijd iets pauperigs hebben,net als dat ik methamphetamine associeer met rednecks, fout, i know, ik geef het toe, maar ja :wink:
Anyway, kort verhaal lang, coke kan overrated worden, maar dat worden zoveel soorten drugs, ieder zn voorkeur. Enige waar ik het wel op overrated vind worden is op sexgebied, maakt je uiteindelijk echt niet geiler dan ieder ander soort drugs imo.
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er gaat bij toch niets boven m'n magisch witgoud te inhaleren. Daar kan geen enkel ander drug aan tippen voor mij .
T
T-BoneLid
01-01-2024, 00:00
#4
snelgemsurfd zei:
Er gaat bij toch niets boven m'n magisch witgoud te inhaleren. Daar kan geen enkel ander drug aan tippen voor mij .
Klik om te vergroten...

Ik vraag mij alleen af, als we in een andere wereld hadden geleefd waar de coke 4 keer zo goedkoop zou zijn dan pep. Zouden we dan pep ook niet meer gaan waarderen ? En zou coke dan ook niet maar 'gewoontjes' zijn ? Ik heb er mijn twijfels bij..
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
iemand een link naar zn highlights? ik kan wel een opkikker gebruiken.
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#6
T-Bone zei:
snelgemsurfd zei:
Er gaat bij toch niets boven m'n magisch witgoud te inhaleren. Daar kan geen enkel ander drug aan tippen voor mij .
Klik om te vergroten...

Ik vraag mij alleen af, als we in een andere wereld hadden geleefd waar de coke 4 keer zo goedkoop zou zijn dan pep. Zouden we dan pep ook niet meer gaan waarderen ? En zou coke dan ook niet maar 'gewoontjes' zijn ? Ik heb er mijn twijfels bij..
Klik om te vergroten...

Daar had ik nog nooit over nagedacht
, wat wel een nadeel is, dat je van pep telkens na gebruik niet al te best voelt. Dus zou coke dus weer als winner eruitkomen.
Long ago a man said to the people: I had a dream...
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Missyy23 zei:
MusicIsLife zei:
Ik vind ook echt geen reet aan coke. Heb het nu 3 keer gedaan maar kan niet zeggen dat ik het nou zo fantastisch vind. Dan vind ik pep toch een stuk leuker
Klik om te vergroten...

Mijn voorkeur is wel sos, en idd, vergeleken met pep enzo is het best prijzig :) ook heb ik maar 2 à 3 keer pep gebruikt in mn 30+ leventje, en kan me eigenlijk ook alleen de laatste keer dat ik pep gebruikte echt herinneren,de voornaamste herinnering daarvan was dat ik echt uberbijdehand werd, nog meer dan ik normaal al ben :wink: ( and that says a lot :wink: )
en lang wakker ervan, echt paar dagen/nachten, en dan ook nog als enige opeens, dus positief vond ik het allemaal niet :)


Vind coke gewoon altijd lekker, heb niet dat ik de 1e keer maar 1 gr nodig had en nu 5 voor datzelfde effect ofzo, het is wel wat duurder, maar whatever, ieder zn ding denk ik,
en misschien best wel fout, want ben zó geen snob verder, maar vond pep vanwege de prijs altijd iets pauperigs hebben,net als dat ik methamphetamine associeer met rednecks, fout, i know, ik geef het toe, maar ja :wink:
Anyway, kort verhaal lang, coke kan overrated worden, maar dat worden zoveel soorten drugs, ieder zn voorkeur. Enige waar ik het wel op overrated vind worden is op sexgebied, maakt je uiteindelijk echt niet geiler dan ieder ander soort drugs imo.
Klik om te vergroten...


Dat kan, ik gaf ook alleen mijn mening over coke :wink:

Iedereen mag ervan vinden wat hij/zij wil natuurlijk :)
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#8
T-Bone zei:
snelgemsurfd zei:
Er gaat bij toch niets boven m'n magisch witgoud te inhaleren. Daar kan geen enkel ander drug aan tippen voor mij .
Klik om te vergroten...
Ik vraag mij alleen af, als we in een andere wereld hadden geleefd waar de coke 4 keer zo goedkoop zou zijn dan pep.
Klik om te vergroten...
In Mexico kost een grammetje coke 80-90 Peso, dus dat is omgerekend zo'n kleine 5 Euro.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Met zijn alle naar mexico emigreren? :tearsofjoy:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nah, betaal liever 5 euro voor een grammetje pep dan 5 euro voor een grammetje sos. :P
M
Missyy23Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Haardroger zei:
Kunnen we niet iemand opsturen die eventjes naar Mexico gaat?
Daar vervolgens voor een eurootje of 1000 in slaat.
Doen we op de volgende meeting eerlijk verdelen en een bosje bloemen geven voor het genomen risico :)
Klik om te vergroten...


Geniaal plan ja... :confused:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haardroger zei:
Kunnen we niet iemand opsturen die eventjes naar Mexico gaat?
Daar vervolgens voor een eurootje of 1000 in slaat.
Doen we op de volgende meeting eerlijk verdelen en een bosje bloemen geven voor het genomen risico :)
Klik om te vergroten...

Hahaha :tearsofjoy:

Ideale gelegenheid voor ganjafarmer010 om het goed te maken met ons en echt te bewijzen hoe stoer hij wel niet is! :mrgreen:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ooscaar zei:
Ideale gelegenheid voor ganjafarmer010 om het goed te maken met ons en echt te bewijzen hoe stoer hij wel niet is!
Klik om te vergroten...
Hahahaha die was ik alweer bijna vergeten joh.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#14
ooscaar zei:
Haardroger zei:
Kunnen we niet iemand opsturen die eventjes naar Mexico gaat?
Daar vervolgens voor een eurootje of 1000 in slaat.
Doen we op de volgende meeting eerlijk verdelen en een bosje bloemen geven voor het genomen risico :)
Klik om te vergroten...
Ideale gelegenheid voor ganjafarmer010 om het goed te maken met ons en echt te bewijzen hoe stoer hij wel niet is! :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Weet je wat? Ik betaal zijn reiskosten, dus dat gaat dan helemaal goed komen.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#15
MeejheM zei:
is dat niet die gast die koffiefilters als bolletjes gebruikt?
Klik om te vergroten...
Ja, dat is member "ganjafarmer10" inderdaad.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hahaha en dan weer klagen dat de coke dat jullie krijgen naar poep ruikt :tearsofjoy:

Maar als je wat wilt meenmen voor mij, ik heb wel een contactje, gewoon vragen naar Pablo.. Pablo escobar :tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
is dat niet die gast die koffiefilters als bolletjes gebruikt?
v
vvbLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ga er beter op dan xtc..
G
GUESSLid
01-01-2024, 00:00
#19
Denk dat de meeste mensen zoiets verwachten zoals in blow.
Discoshit....pure as the driven snow. Helaas is het niet echt makkelijk om hieraan te komen in NL. Er is gewoon teveel rotzooi op de markt. Heb vroeger een mannetje gehad die echt goed spul had en het niet echt versneed omdat hij een goede prijs voor zichzelf had. Tegenwoordig is het 9 van de 10 x rommel en als iemand die het nog nooit gedaan heeft dat krijgt dan heeft hij ook zoiets van laat maar zitten. Zou ik ook hebben,
Is ook veel te duur geworden. Vroeger haalde ik met z'n 3en gewoon een vinger van 5 gr voor het hele weekend en dan hadden we over en daar betaalden we peanuts vergeleken met nu.
Kan ook de goede contacten ervoor niet meer vinden.

* had wat prijzen in het bericht staan die ik maar weg gehaald heb. Weet niet of ik prijzen mag vermelden.
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet vaak meegemaakt, mischien 4x........... dan is het ook echt 5% coke ofso

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."