Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaïne inderdaad over rated.

Cocaïne inderdaad over rated.

96 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Exceptional Insight zei:
MeejheM zei:
weet je wel wat echte mdma is? je bericht doet anders vermoeden.
Klik om te vergroten...
Z'n onderschrift ook.
Klik om te vergroten...

Oh kijk, een forumgeweten.

Vandaar dat ik echte wil gebruiken zeker he, of kan je niet lezen? :rolleyes:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
In je onderschrift staat dat je het al gedaan hebt. Of kun je niet lezen?
Klik om te vergroten...

Ja toch wel.

Maar kristallen vond ik niets. Dus conclusie: dat is niet hoe het moet, ken niemand het zo wél goed vond.

:openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat is XTC?
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Wat is XTC?
Klik om te vergroten...

Je hebt een punt en een fout in m'n onderschrift werd rechtgezet.

Maar goed, over tot de orde van de dag. :wave:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Probeerenleer zei:
Exceptional Insight zei:
Probeerenleer zei:
Ik heb besloten om nooit LSD of dergelijke te proberen. :wave:
Klik om te vergroten...
Je doet je gebruikersnaam geen eer aan.
Klik om te vergroten...

Nou...

Ik wil controle houden.
Klik om te vergroten...
Als je graag de controle wilt houden zou ik paddo's en DPT ook maar van je lijstje afhalen, daar zul je net als met LSD de controle moeten opgeven. Eigenlijk kun je dan alle psychedelica beter overslaan, alleen 2C-B kun je nog wel een beetje controle op houden.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat lijstje is zwaar achterhaald zag ik gisterenavond, ik heb eigenlijk zo goed als alles geprobeerd wat ik wil, buiten 2-cb.

Stamt nog uit de tijd dat ik mezelf voorgenomen had om zoveel mogelijk te proberen.

Sterk, die belgen. :tearsofjoy:
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Coke overrated?

Op speed bijv voel ik me super smerig.. ik ga stinken onder de oksels en kan pas na 9 uur slapen ofso terwijl het effect 4uu duurt met een lange comwdown (vies dus)

Met coke slaap ik binnen 90 minuten na laatste lijn ook al was dat 1.5gram...

Ik voel me niet smerig en niet wazig zoals bij XTC bijv.... met X ben je meteen verrot als het uitwerkt.. gadverdamme wat een smerig gevoel is dat... zo hopeloos en braq als wat
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik voel me op cocaïne een randebiel. :')
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind cocaine ook geen fuck aan als ik met mensen ben want me gevol voor humor is 0% ... vind het alleen lekker als ik snachts in me eentje zit een film te kijken ... heheh alleen maar positief gevoel dan.. maar overdag vind ik coke een opgejaagd en para gevoel geven.
Als ik er zin in heb is het altijd pas na 10e savonds!

Coke vind ik een chill gevoel geven..... geen egoistisch gevoel ofso...
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Ik voel me op cocaïne een randebiel. :')
Klik om te vergroten...

Ik wist niet dat je zo vaak coke gebruikte. :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nouja zeg, flapdrol. :tearsofjoy:
A
Arnie87Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Als de setting verkeerd is is coke net zon gevoel als te veel koffie
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als de coke verkeerd is is het net slappe koffie.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
MeejheM zei:
Als de coke verkeerd is is het net slappe koffie.
Klik om te vergroten...
Sterker nog, verkeerde coke is praktisch koffie. :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
MeejheM zei:
dat je je 4x laat naaien.

heb je eigenlijk enig idee wat die andere 95% dan is, want je snuift het wel.
Klik om te vergroten...

@Arnie87
Goede vraag , vooral voor de lezers die geen drugs laten testen (gratis) zie http://www.drugs-test.nl/waar-testen-
Wat ze misschien aan het nemen zijn op dit moment of beter hopelijk. Hoewel 5% erg laag is.. Maar doordat je weet dat het 5% dacht ik je hebt het laten testen daardoor de vraag:
Heb je het alsnog laten testen? En wat waren de resultaten?
X
XLR8Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij een goeie kwaliteit van coke kan ik het een beetje omschrijven alsof ik xtc heb genomen, natuurlijk niet zo euforisch, muziek is ietsje minder leuk maar tkomt er dicht bij + tlukt nog om men jongeheer recht te laten komen :grin:.

Dag nadien geen kater, of toch zelden dus dat is ook wel fijn :). Ik kan zonder problemen gaan werken, als ik een paar pillen heb genomen ga ik echt kapot & meld ik me meestal afwezig.

Negatieve aspecten zijn er uiteraard ook en dat zijnde de prijs + schade aan je neus op lange termijn.

Kheb echt al vanalles genomen en ik hou het de laatste jaren bij wat coke & weed. Het is allebei nu ook niet gezond maar liever een grammetje coke dan weer in de pillen te vliegen want daar nam ik er echt teveel van per nacht dat ik het deed :/.
D
DylanrushLid
01-01-2024, 00:00
#17
De eerste keer coke vond ik het ook maar niets maar na 4 keren het gedaan te hebben vind ik het 1 van de beste drug alleen spijtig dat zo duur is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."