Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaïne inderdaad over rated.

Cocaïne inderdaad over rated.

96 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ooscaar zei:
Ideale gelegenheid voor ganjafarmer010 om het goed te maken met ons en echt te bewijzen hoe stoer hij wel niet is!
Klik om te vergroten...
Hahahaha die was ik alweer bijna vergeten joh.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#2
ooscaar zei:
Haardroger zei:
Kunnen we niet iemand opsturen die eventjes naar Mexico gaat?
Daar vervolgens voor een eurootje of 1000 in slaat.
Doen we op de volgende meeting eerlijk verdelen en een bosje bloemen geven voor het genomen risico :)
Klik om te vergroten...
Ideale gelegenheid voor ganjafarmer010 om het goed te maken met ons en echt te bewijzen hoe stoer hij wel niet is! :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Weet je wat? Ik betaal zijn reiskosten, dus dat gaat dan helemaal goed komen.
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#3
MeejheM zei:
is dat niet die gast die koffiefilters als bolletjes gebruikt?
Klik om te vergroten...
Ja, dat is member "ganjafarmer10" inderdaad.
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hahaha en dan weer klagen dat de coke dat jullie krijgen naar poep ruikt :tearsofjoy:

Maar als je wat wilt meenmen voor mij, ik heb wel een contactje, gewoon vragen naar Pablo.. Pablo escobar :tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
is dat niet die gast die koffiefilters als bolletjes gebruikt?
v
vvbLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ga er beter op dan xtc..
G
GUESSLid
01-01-2024, 00:00
#7
Denk dat de meeste mensen zoiets verwachten zoals in blow.
Discoshit....pure as the driven snow. Helaas is het niet echt makkelijk om hieraan te komen in NL. Er is gewoon teveel rotzooi op de markt. Heb vroeger een mannetje gehad die echt goed spul had en het niet echt versneed omdat hij een goede prijs voor zichzelf had. Tegenwoordig is het 9 van de 10 x rommel en als iemand die het nog nooit gedaan heeft dat krijgt dan heeft hij ook zoiets van laat maar zitten. Zou ik ook hebben,
Is ook veel te duur geworden. Vroeger haalde ik met z'n 3en gewoon een vinger van 5 gr voor het hele weekend en dan hadden we over en daar betaalden we peanuts vergeleken met nu.
Kan ook de goede contacten ervoor niet meer vinden.

* had wat prijzen in het bericht staan die ik maar weg gehaald heb. Weet niet of ik prijzen mag vermelden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
GUESS zei:
* had wat prijzen in het bericht staan die ik maar weg gehaald heb. Weet niet of ik prijzen mag vermelden.
Klik om te vergroten...
Wilde echt net je bericht aanpassen, prijzen zijn inderdaad niet toegestaan.
G
GUESSLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik had hem geplaatst en ik keek hem nog eens na en bedacht me dat ik op een ander forum (geen drugs) prijzen had neergeplempd en dat leverde me bijna een ban op na m'n 1e bericht dus dacht even aanpassen maar :grin:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vindt het geen nieuw topic waard dus plant ik hem hier.

Zijn er nog meer speedgebruikers die echt niks merken van coke? ikzelf merk er niks van al snuif ik een halve gram(wel kwaliteit), terwijl ik geen speed op heb. als ik wel speed op heb merk ik nog steed niks van welke hoeveelheid coke(binnen aannemelijke grenzen, maar >1g/7,5 uur) dan ook.

Ik vindt het werkelijk zonde voor de rest rond de tafel om coke te snuiven, dan pak ik liever wat van mn speed.

klinkt het iemand bekend in de oren? dan bedoel ik vooral niks merken van .5g topkwaliteit, terwijl de rest wel lekker gaatop de coke... zijn mn neurotransmitters op?
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben verzot op het spul, ik ben dan ook een van de weinigen die GHB echt niks vindt.

De laatste keer XTC Is me slecht bevallen, van hoofdpijn tot misselijkheid en het was al zeker 6 maand geleden dat ik het nog gebruikte.

De hoeveelheid rommelcoke neemt denk ik wel toe.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#12
iets minder hardcore junkie :)

Ik heb wel gehoord dat sommige mensen een soort hallucinaties kregen van het eten van bijvoorbeeld de carolina reaper peper. dit is nog 10 x sterker.

ik vraag me wel af of die mensen weleens een echte trip hebben gehad.

nou vind ik het wel mooi geweest, dus weer lekker on-topic vanaf hier mensen?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
SirErick zei:
MeejheM zei:
is dat niet die gast die koffiefilters als bolletjes gebruikt?
Klik om te vergroten...
Ja, dat is member "ganjafarmer10" inderdaad.
Klik om te vergroten...

sodeknetter, die is druk bezig zn kruidentuintje op te roken.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#14
MeejheM zei:
SirErick zei:
MeejheM zei:
is dat niet die gast die koffiefilters als bolletjes gebruikt?
Klik om te vergroten...
Ja, dat is member "ganjafarmer10" inderdaad.
Klik om te vergroten...

sodeknetter, die is druk bezig zn kruidentuintje op te roken.
Klik om te vergroten...

Tijm met koriander op een lepeltje is best wel heftig als je het inspuit joh... :rock:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#15
Probeerenleer zei:
MeejheM zei:
SirErick zei:
Ja, dat is member "ganjafarmer10" inderdaad.
Klik om te vergroten...
sodeknetter, die is druk bezig zn kruidentuintje op te roken.
Klik om te vergroten...
Tijm met koriander op een lepeltje is best wel heftig als je het inspuit joh... :rock:
Klik om te vergroten...
Helemaal als je er pepers bij doet, maar ja, dat is alleen voor de hardcore (wannabe) junks.
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Weet ik toch :wave:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ben toevallig al 2 dagen bezig om pure capsaine uit gedroogde pepepers the extraheren. leuk experiment. isopropanol in de koelkast levert tot nu toe de grootste witte kristallen op :flushed:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
MeejheM zei:
ik ben toevallig al 2 dagen bezig om pure capsaine uit gedroogde pepepers the extraheren. leuk experiment. isopropanol in de koelkast levert tot nu toe de grootste witte kristallen op :flushed:
Klik om te vergroten...
Pas maar op dat je geen bezoek krijgt van de politie, op basis van de wapen- en munitiewet. Je hebt praktisch al pepperspray gemaakt. :wink:
P
ProbeerenleerLid
01-01-2024, 00:00
#19
MeejheM zei:
ik ben toevallig al 2 dagen bezig om pure capsaine uit gedroogde pepepers the extraheren. leuk experiment. isopropanol in de koelkast levert tot nu toe de grootste witte kristallen op :flushed:
Klik om te vergroten...

Nou... :openmouth:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#20
maak je maar niet druk, het is capsacaine, nog geen pepperspray.

Wet wapens en munitie(cat. II, sexies 6)
6°. voorwerpen, bestemd voor het treffen van personen met giftige, verstikkende, weerloosmakende, traanverwekkende en soortgelijke stoffen, met uitzondering van medische hulpmiddelen en van vuurwapens in de vorm van geweren, revolvers en pistolen, bestemd voor het afschieten van munitie met weerloosmakende of traanverwekkende stof;
Klik om te vergroten...

dat beschijft volgens mij een voorwerp, welke bedoeld is om de "payload" effectief te gebruiken, zover ben ik nog niet hoor...

ik ben nog de samenstelling, en vorm(viscositeit, drager voor de werkzame ingredienten(ik heb er al 2 meer gevonden die ik ook wil proberen en evt toevoegen aan de mix), houder etcetera.

tot nu toe is het allemaal vrij educatief, de beste pepers uitzoeken, beste solvent voor extractie en methodes voor extractie te zoeken, eerst heb ik bijvoorbeeld aceton, ethanol, methanol, isopropanol en acrylaatbenzine gebruikt om te kijken wat het verschil zou zijn. wat ik zoek is geen rood/oranje prut, maar lange witte kristallen, dat is nu wel gelukt. dus ben ik nou op iets grotere schaal bezig met de extractie.

verder is het nog allemaal theoretisch. ik kan ook gewoon een busje kopen, maar daar is toch niks aan. als laatste staat er dus in de wwm dat het bestemd moet zijn tegen personen te gebruiken, afhankelijk van wat ik in elkaar McGyver zal dat best lastig aan te tonen zijn, misschien wil ik wel een bbq treffen zonder uit mn zwembad te komen...

PS: wel extreem off-topic, als een mod iets wil verwijderen of verplaatsen, laat het even weten, dan kan ik de boel nog copy-pasten voor een topic om verder door te lullen over mn ervaringen.

PPS: Ik zoek nog proefpersonen. nadat ik een halve minuut een natte latex handschoen aanhad ben ik op nitrile overgegaan, dit spul is echt voor bikkels.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."