Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoed versnijdingsmiddel Coke

Goed versnijdingsmiddel Coke

100 antwoorden
95 weergaven
18-5-2026
D
DutchtuberrLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben nieuw hier en heb zowat zitten lezen maar ik vraag me toch af hoe dat ze na versnijden hier terug een blok van persen?
Als ik sos koop zijn dat glinsterende rotsen.
R
R.ubikLid
01-01-2024, 00:00
#2
De consument betaald blijkbaar liever de helft voor 30%dope, 70%caffeine...

Idd, 70/30 is weer wat anders. :smoke:
c
celforLid
01-01-2024, 00:00
#3
Caffeine, dextrose en lidocaine zijn goede versnijdingsmiddelen voor coke
Daarnaast kan je ook een veilig alternatief zoals poedersuiker gebruiken.

voorbeeld van een 'goede' versnijding:
-1deel op 10 lidocaine,
-1deel op 10 cafeine,
-1tot 3 delen dextrose of poedersuiker
Je hebt dan van 50-70% zuiverheid wat vrij goed(70%) tot redelijk(50%) is, op voorwaarde dat men dus wel deze versnijdingsmiddelen gebruikt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben nogal benieuwd, waar is coke het beste mee te versnijden zonder dat het je neus verpest / gezondheidsrisico's meebrengt? Ik zat te denken aan paracetamol of mischien gewoon poedersuiker of zo... Wat doen die dealertjes er nou in? Want de meeste coke is van echt bedroevende kwaliteit. Ik gebruik het niet eens, maar ik heb wel vrienden die wel een lijntje warderen, en ze klagen er de laatste tijd enorm over.

Dus, waar versnijden jullie (dealers) hun coke mee? Wat voor troep zit er meestal in?
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Manitol.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat lidocaine (vast verkeerd gespeld) is een verdovingsmiddel!

Zodat het 'lijkt' alsof de coke goed is en je een beetje verdooft. HAHA
c
celforLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Waarom eigenlijk die chemische dingen en zo? Cafeinne en zo kunnen een beetje neveneffecten hebben, toch? Caffeine word je ook wakker en opgewekt van? En, poedersuiker lijkt me dus echt een stuk goedkoper.
Klik om te vergroten...

Vind ik ook, ikzelk heb liever coke die enkel met poedersuiker, dextrose of manitol is versneden.
Deze zoetstoffen laten echter een ietswat zoete smaak na.
De koper heeft graag de indruk dat hij erg zuivere coke koopt.
Lidocaine versterkt het plaatselijk verdovend effect, caffeine werk onmiddellijk stimulerend, bovendien hebben deze beide stoffen een bitter smaakje, wat dan vaak als een kenmerk van goede kwaliteit wordt beschuowd.
Bij het 'proeven' zal de coke plaatselijk een sterk verdovend gevoel geven (op tong of in neus).
Het uitzicht, de bittere smaak, de sterke verdoving,..dus is het goede coke...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zit niks te versnijden hoor, ik ben geen dealer, en zelfs geen gebruiker :grin: . Ik was gewoon nogal benieuwd :). En als ik al zou gaan gebruiken, zou ik gewoon eisen dat het van het blok wordt gesneden.. Zit er ook geen troep in.
D
DAVID0FFLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
En als ik al zou gaan gebruiken, zou ik gewoon eisen dat het van het blok wordt gesneden.
Klik om te vergroten...


Haha gewoon eisen

dat ik daar niet opgekomen ben
vanaf nu enkel nog pure coke want ik ga het eisen

en gaan
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#10
DAVID0FF zei:
Angramar Temenos zei:
En als ik al zou gaan gebruiken, zou ik gewoon eisen dat het van het blok wordt gesneden.
Klik om te vergroten...


Haha gewoon eisen

dat ik daar niet opgekomen ben
vanaf nu enkel nog pure coke want ik ga het eisen

en gaan
Klik om te vergroten...
have fun :rock:

je zal wrs toch snuiven wat je krijgt :wink: :rockband:
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#11
methadon :beer:
L
LoCoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het ligt ook aan het spul zelf criss of Surinaamse vingers,en of het voor lokale verkoop is of internationaal.
Voor lokaal en losse verkoop veel een mix van Inisitol manitol
en cafeïne (zo dat je klanten WAKKER blijven dus ook meer kopen).

Voor buitenlandse klanten cafeïne en supermix zo dat er ook nog wat overblijft als ze het uit koken,dit soort klanten heb ook vaak zelf een voorkeur.Hier zijn verhoudingen voor.voor een goed resultaat maar die hou ik voor me zelf :wink:

En een reactie op hier boven werd gezegd dat coke weer opnieuw word geperst,
criss en zulke vingers de meest pure variant die je vaak treft zijn van zich zelf niet hard geperst,dat is krijt als het eenmaal gemixt is dat harde blok waar jij het over hebt.
T
Tony MontanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
DAVID0FF zei:
Angramar Temenos zei:
vanaf nu enkel nog pure coke want ik ga het eisen
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Succes met de vliegreis. Wanneer ga je en waar ga je heen? Of verbouw je het zelf in je achtertuin (cocaplant). En maak je het ook zelf klaar?

Pure Coke bestaat niet in NL. Het is al versneden op het moment dat het hier het land in komt.
Dus... dan zou je naar de bron moeten of het zelf moeten verbouwen en klaarmaken.

Laat je niets wijsmaken dat het niet versneden is. Zelfs mensen die zeggen dat ze 70% pure coke hebben gekocht weten het niet. Wie zegt dat iemand het niet versnijdt zodat er nog meer kan worden verkocht? "Everything for the Benjamins" is het toch (US Pres. op Biljet)?
70% is dus zeker dat het versneden is voor 30% van de totale 100%.


On topic:

De meest gebruikte versnijdingsmiddelen zijn Lidocaine, cafeine en Manitol. En dan heb je nog vele andere versnijdingsmiddelen.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#14
wise words Tony.

De pijnstillers paracetemol & fenacetine zijn de laatste tijd enorm in opmars. Vooral de laatstgenoemde. Hier in Gomorra aan de Amstel zijn de laatste tijd een aantal mensen opgepakt die de sos met fenacetine aan het versnijden waren. In een woning in de Bijlmer lagen kilos van dit nierslopende, kankerverwekkende medicijn :angry:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#15
coke heef geen geur toch ?
maar 9 van de 10 keer dat ik haal zit er een hele sterke geur aan me sos.
wat zou dat voor versnijdingsmiddel kunnen zijn?
ik kan de geur niet echt omschrijven maar ik dacht altijd dat die
geur coke was. moet je nagaan hoeveel ik van coke af wist :P
maar iemand idee wat die geur dan wel is
S
Shizzle_NizzleLid
01-01-2024, 00:00
#16
dutch-lycan zei:
coke heef geen geur toch ?
maar 9 van de 10 keer dat ik haal zit er een hele sterke geur aan me sos.
wat zou dat voor versnijdingsmiddel kunnen zijn?
ik kan de geur niet echt omschrijven maar ik dacht altijd dat die
geur coke was. moet je nagaan hoeveel ik van coke af wist :P
maar iemand idee wat die geur dan wel is
Klik om te vergroten...

Ben ook benieuwd.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
dutch-lycan zei:
ik kan de geur niet echt omschrijven maar ik dacht altijd dat die
geur coke was. moet je nagaan hoeveel ik van coke af wist :P
maar iemand idee wat die geur dan wel is
Klik om te vergroten...

Het betreft hier de geur van zoutzuur. Soms ook die van kerosine of een menggeur van beiden.

Ik heb veel met chemicalieen gewerkt, dit is geen boeken- of internetwijsheid :grin:

Deze geur heeft niets met versnijdingsmiddelen te maken maar met het vervaardigingsproces van de cocaine in Zuid-Amerika.
Allereerst gaat men daar in het veld van de cocabladeren cocapasta maken. Bij dit proces vormt kerosine een van de belangrijkste hulpmiddelen. Kerosine (oftewel vliegtuigbenzine) wordt als oplosmiddel gebruikt. Als je circa 1000 kilo cocabladeren in kerosine oplost, dan hou je ongeveer 4 kilo cocapasta over.

Aan de aldus gewonnen cocapasta word vervolgens meerdere malen zoutzuur toegevoegd om het gewenste kristallisatie-proces tot stand te kunnen brengen. In de eerste stadia ontstaan er een soort kiezelstenen, maar als je steeds opnieuw zoutzuur toevoegt, dan transformeren de kiezelkristallen in een fijn poeder.

Wanneer je deze laatste, veredelde variant in handen krijgt, dan ruikt je meestal die scherpe zoutzuurlucht die er aan is blijven kleven. Het is voor degenen die de sos maken bijna niet te doen om dit er helemaal uit te krijgen en waarom zouden ze ook: de connaisseur weet dat dit de geur van goede cocaine is. En schadelijk voor je body zijn deze moluculaire zoutzuurrestanten niet.

In de ruwere, kiezelachtige kristallen tref je nogal eens de genoemde kerosine-geur aan. Die is een stuk minder prettig dan de zoutzuursmell. Ook hiervan krijg je een toprush, mits je het zelf nog verder weet te verpulveren. Een teveel aan kerosine-residu is echter niet zo best voor je gezondheid.
Maar dat is cocaine zelf ook niet.
Helaas. :(
S
SnackbekLid
01-01-2024, 00:00
#18
Met speed versnijden ook altijd wel lekker :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
dood aan versnijders aka drugsverpesters !
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
evil_kermit zei:
Spor zei:
dood aan versnijders aka drugsverpesters !
Klik om te vergroten...
+1 spor
Klik om te vergroten...
+1 for stating the obvious

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."