Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zit met een gek probleem, ik ben een baseren en nu vandaag krijg ik mijn coke niet meer uitgekookt. Hij word geen olie meer en word gewoon bruin. Smaakt ook anders en het is van de zelfde blok als ik gisteren gerookt heb dus daar kan het niet aan liggen denk ik."
"Van de zelfde blok die ik gisteren gehaald heb bij mijn dealer maar gisteren was het niet. Heel vreemd heb ik nog nooit gehad."
"Ik ben nieuw hier en heb zowat zitten lezen maar ik vraag me toch af hoe dat ze na versnijden hier terug een blok van persen? Als ik sos koop zijn dat glinsterende rotsen."