Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe te basen?

hoe te basen?

38 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
SAMBALBIJLid
01-01-2024, 00:00
#1
hahahahahaha lol Angramar beschrijft het goed tot stap: huis verkopen, dat gaat wel wat ver maar ik spreek uit ervaring; tot stap huis verkopen werkt het wel zo ook al ben je helemaal para en voelt je halfdood dan wil je nog weer terug naar die high en die wordt nooi zo lkkr als de eerst haal en je wilt wel stoppen maar dat is onmogelijk.

MAAR het is duidelijk lkkr en veeeeeel betere kick (flash) dan snuiven

Als je het doet doe het dan 1x per maand ofzo een vast bedrag bv 50 euro. er is nog wel wat kwaliteitsverschil tussen wat je kan krijgen.


folie met elastiekje om pijp binden en dat volprikken met kleine gaatjes(naald) OF gaasjes in de pijp

-as dr op
-base dr op
-aansteken en inhaleren
-zolang mogelijk inhouden (tot er nauwelijks rook meer uitgeblazen wordt)
-flash begint bij het uitblazen (overigens heerlijk)
-daarna direct gelijk trek in meer en zoals angramar treffend beschrijft

O ja, je kan het beter niet doen hahaha
K
KippetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is basecoke duurder dan gewone coke of stel ik nu een hele domme vraag?
b
bartje_vLid
01-01-2024, 00:00
#3
bestaat er dan nog gewone coke ?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga het zo ook eens proberen, heb wat gekregen van iemand, vind niet veel aan coke en doe dit dan ook eig nooit. Vandaar dat ik wel denk dat ik t kan proberen ( verder heb ik 3 jaar geleden 3 keer hero gedaan en half jaar terug 1 keer meth, zal ik ook nooit meer doen, dus denk dat het wel goed zit ). Wat is de dosis? Wat is de functie van de as onder de crack?
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij word basecoke eerst vloeibaar voor het verdampt, dus zou je zonder de as gloeiend hete vloeibare basecoke in je mond krijgen. (is slechts mijn vermoeden)

btw, Jorrit wth ik had jou toch wel wat verstandiger ingeschat uit je posts..
S
SAMBALBIJLid
01-01-2024, 00:00
#6
de functie van as is dat het anders aan de folie (op de pijp) vastsmelt
en als je zonder folie op de pijp zou roken smelt het vast aan je gaasje
k
k.evinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Basen in 15 simpele stappen!


Stap 1: As pakken, bij voorkeur helemaal witbranden (doe ik altijd met DMT, krijg je niet onvolledig verbrande asrook in je longen).

Stap 2: Crackpijp pakken. Screentje erop, as op het screentje, crack (basecoke) op het as leggen.

Stap 3: Vuur erbij.

Stap 4: Inhaleren.

Stap 5: 10 minuten later flippen, nog een pijpje klaarmaken met resterende crack.

Stap 6: Zo doorgaan tot je crack op is.

Stap 7: Dealer bellen, meer crack halen.

Stap 8: Herhaal stap 7 tot je geld op is.

Stap 9: Flippen

Stap 10: Waardevolle spullen verkopen

Stap 11: Herhaal stap 7 met het verdiende geld.

Stap 12: Huis verkopen

Stap 13: Herhaal stap 7 met het verdiende geld.

Stap 14: Laatste crack opmaken, flippen.

Stap 15: Psychotisch onder een brug zitten, terwijl je zelfmoord wil plegen en tegelijkertijd aan voorbijgangers om een euro vragen.
Klik om te vergroten...

Denk hier eerst aan voordat je een bolletje (10euro) 3/4 hijsjes rookt voor minder dan 10 min plezier.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kippetje zei:
Is basecoke duurder dan gewone coke of stel ik nu een hele domme vraag?
Klik om te vergroten...

Nee in verhouding niet 1 bolletje is *Modknip maar daar zit meer troep door heen, dus je kan het beter zelf uit koken.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben een ervareren speed en coke snuiver en kan nu aan basecoke komen en wil dat eens proberen.
Klik om te vergroten...

Als je je leven wilt vergooien moet je dat vooral gaan doen. Crack valt namelijk niet recreatief te gebruiken maar loopt altijd uit tot problematisch gebruik/verslaving. Wees slim en begin dr niet aan.
B
Breda076Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Kippetje zei:
Is basecoke duurder dan gewone coke of stel ik nu een hele domme vraag?
Klik om te vergroten...
Base coke kant en klaar wel maar van een goede halve snuifkook van 0.4 gr houd ik na koken 0.38 over is bijna 4 strepen of shots dus als je hem zelf uitkook heb ke *Modknip: Geen prijzen noemen graag. Lees de regels nog even door. Buiten dat reageer je op een topic uit 2009. bolletje
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ze lezen de regels ook nooit.
En datums kunnen ze ook nooit lezen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
https://drugs-forum.com/threads/how-to-make-a-crack-pipe.766/
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vraag me nu wel af hoe het met hem gaat eigenlijk
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben ik nou de enige die basen maar niets vindt? :fearful:
A
AllYouWantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey, ik ben nieuw op dit forum omdat het forum waar ik eerst op zat down is. Ik bied prachtige kwaliteit pure flakes aan voor een mooie prijs ook bied ik de beste kwaliteit base en heb ik nog andere dingen als xtc,mdma. Als je ooit een keertje wat nodig hebt kan ik je altijd komen helpen je kunt me bereiken via dit forum of via de telefoon * modknip: permanente ban *
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Roze Olifant
AllYouWant zei:
Hey, ik ben nieuw op dit forum omdat het forum waar ik eerst op zat down is. Ik bied prachtige kwaliteit pure flakes aan voor een mooie prijs ook bied ik de beste kwaliteit base en heb ik nog andere dingen als xtc,mdma. Als je ooit een keertje wat nodig hebt kan ik je altijd komen helpen je kunt me bereiken via dit forum of via de telefoon * knip *
Klik om te vergroten...
Boefje gespot
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
Poederpret zei:
@Roze Olifant
Boefje gespot
Klik om te vergroten...
Is al gepakt!
D
DoffertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nummer is nog niet weg :(
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doffert zei:
Nummer is nog niet weg :(
Klik om te vergroten...

Thanks, had deze inderdaad gemist. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."