#1
Een gaasje.
Angramar Temenos zei:Schrijf er een report over, er zijn er bar weinig over crack. En vooral hoe jij het verslavingspotentieel hebt gemerkt, want er zijn nog minder mensen die er verstandig mee om kunnen gaan, als jij dat kan lijkt het me wel interresant om erover te lezen.
micky zei:Zie m'n topic "ik ben hier nieuw" beetje uitleg over crack roken heb ik daar gegeven.
Ik ben bang dat echte gebruikers van deze drug thuis geen computer hebben staan en op dit forum zitten.
of vergis ik me daarin?
Voor mij is het de flash de drijfveer om het te gebruiken (hopelijk verleden tijd).
Ik werd hier ontzettend opgewonden van om het netjes te zeggen, schijnt ook met gewoon snuiven al te zijn en daar heb ik geen ervaring mee.
Het is echt gevaarlijk om er mee te beginnen, doe het niet.
Maar volgens mij kun je van snuifcoke ook gemakelijk crack maken.
fatsoen1 zei:Ik ben een ervareren speed en coke snuiver en kan nu aan basecoke komen en wil dat eens proberen. Alleen weet ik niet precies hoe dat basen nou moet. Moet ik die coke gewoon in een pijpje stoppen en dan met een aansteker verwarmen of met aluminium folie en as te werk? Hoe precies? Oja ik weet dat basen verslavend werkt en onverstandig is hiermee te experimenteren dus die reactie is niet nodig.
fatsoen1 zei:Ik snuif sinds tien jaar pep , meerdere psychoses gehad en nu al weer weken dagelijks en mijn vriendin wil niet meer dat ik mijn kinderen zie. Ik voel me radeloos omdat ik zowel schizofreen ben, geen vrienden heb, geen werk heb en nog een fysieke niet nader toe te lichten handicap.
Ik snuif mijn leven weg, weg van jeugdtrauma's en hedendaags leven. ER is voor mij een reden om naar een afkickkliniek te gaan voor de derde keer dan, en dat is voor mijn kids van 3 en 1 jaar.
Mijn vraag in concreto, kan een mens voor zijn kinderen afkicken als tie het niet voor zichzelf kan opbrengen de motivatie?
Hoe denken jullie daarover?![]()

kiekert zei:Als je kinderen wel of niet zien geen motivatie voor jou is om af te kicken, dan ben je gewoon een minderwaardige slappe zak.![]()
kiekert zei:
Eddo25nl zei:miriam hoe kan je dat niet een keer voor doen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."