Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe te basen?

hoe te basen?

38 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een gaasje.
r
royvdh65Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Laat wat weten hoe het was
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Schrijf er een report over, er zijn er bar weinig over crack. En vooral hoe jij het verslavingspotentieel hebt gemerkt, want er zijn nog minder mensen die er verstandig mee om kunnen gaan, als jij dat kan lijkt het me wel interresant om erover te lezen.
r
royvdh65Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
Schrijf er een report over, er zijn er bar weinig over crack. En vooral hoe jij het verslavingspotentieel hebt gemerkt, want er zijn nog minder mensen die er verstandig mee om kunnen gaan, als jij dat kan lijkt het me wel interresant om erover te lezen.
Klik om te vergroten...

Ik krijg van deze drug ook geen tripreports gevonden, ben gewoon benieuwd wat die drug nou zo overheerlijk maakt ook al duurt het maar een paar minuutjes
m
mickyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zie m'n topic "ik ben hier nieuw" beetje uitleg over crack roken heb ik daar gegeven.
Ik ben bang dat echte gebruikers van deze drug thuis geen computer hebben staan en op dit forum zitten.

of vergis ik me daarin?
Voor mij is het de flash de drijfveer om het te gebruiken (hopelijk verleden tijd).
Ik werd hier ontzettend opgewonden van om het netjes te zeggen, schijnt ook met gewoon snuiven al te zijn en daar heb ik geen ervaring mee.

Het is echt gevaarlijk om er mee te beginnen, doe het niet.
Maar volgens mij kun je van snuifcoke ook gemakelijk crack maken.
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#6
micky zei:
Zie m'n topic "ik ben hier nieuw" beetje uitleg over crack roken heb ik daar gegeven.
Ik ben bang dat echte gebruikers van deze drug thuis geen computer hebben staan en op dit forum zitten.

of vergis ik me daarin?
Voor mij is het de flash de drijfveer om het te gebruiken (hopelijk verleden tijd).
Ik werd hier ontzettend opgewonden van om het netjes te zeggen, schijnt ook met gewoon snuiven al te zijn en daar heb ik geen ervaring mee.

Het is echt gevaarlijk om er mee te beginnen, doe het niet.
Maar volgens mij kun je van snuifcoke ook gemakelijk crack maken.
Klik om te vergroten...

Gewoon uitkoken met ammoniak zo doe ik het altijd. dan heb je tenminste zeker weten goeie zooi
E
Eddo25nlLid
01-01-2024, 00:00
#7
miriam hoe kan je dat niet een keer voor doen?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
fatsoen1 zei:
Ik ben een ervareren speed en coke snuiver en kan nu aan basecoke komen en wil dat eens proberen. Alleen weet ik niet precies hoe dat basen nou moet. Moet ik die coke gewoon in een pijpje stoppen en dan met een aansteker verwarmen of met aluminium folie en as te werk? Hoe precies? Oja ik weet dat basen verslavend werkt en onverstandig is hiermee te experimenteren dus die reactie is niet nodig.
Klik om te vergroten...


mijn god,

van de speed naar de base ...

deze reactie is wel nodig !!

RUKKER DOE HET NIET !!!

fatsoen1 zei:
Ik snuif sinds tien jaar pep , meerdere psychoses gehad en nu al weer weken dagelijks en mijn vriendin wil niet meer dat ik mijn kinderen zie. Ik voel me radeloos omdat ik zowel schizofreen ben, geen vrienden heb, geen werk heb en nog een fysieke niet nader toe te lichten handicap.

Ik snuif mijn leven weg, weg van jeugdtrauma's en hedendaags leven. ER is voor mij een reden om naar een afkickkliniek te gaan voor de derde keer dan, en dat is voor mijn kids van 3 en 1 jaar.

Mijn vraag in concreto, kan een mens voor zijn kinderen afkicken als tie het niet voor zichzelf kan opbrengen de motivatie?

Hoe denken jullie daarover? :confused:
Klik om te vergroten...

je kan je kinderen maar beter vergeten en stoppen met huilen, ga maar lekker basen met je matties !!
t
tantoeboemLid
01-01-2024, 00:00
#9
lekker basen je weeeeeeet toch gewoon chill :stoned:
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#10
vind het altijd maar zielig om te zien dat er mensen zeggen "o en begin er niet over dat die shit slecht en verslavend voor me is want dat ik wil helemaal niet horen, ik weet dat al"

dit is een internetforum, ga ons aub niet vertellen wat we wel en niet kunnen of mogen zeggen in een topic, als het relevant is voor het topic zullen we het toch sowieso posten

en het feit dat crack zeer verslavend is is zeker relevant voor dit topic

dus stop met drugs, ga bij je vrouw en probeer uit te leggen dat je wilt veranderen om zo je kinderen terug bij jou te hebben
ga alsjeblieft crack niet boven je eigen kinderen plaatsen!
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#11
je kan een besluit nemen - en je eraan houden.
that simple.

ofwel je besluit omwille van je kinderen en hun toekomst om jezelf een schop onder je luie reet te geven- en nooit meer aan coca en koffie te zitten( alle pep maakt hongerig naar meer)

of je besluit je dealer als belangrijkste persoon op aarde te zien.
je hebt tenm,inste zeker heid dat jij en je kinderen naar de ratsmodee gaan- heerlijk toch - zonder twijfel te leven.

ik zou een tattoo nemen als ik jou was: "fuck life- die for your matties."

voorhoofd zou wel prima plek zijn voor die tattoo.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat ben jij een ongelooflijke lul fatsoen1, dat vertelde ik je in je vorige topic ook al

kiekert zei:
Als je kinderen wel of niet zien geen motivatie voor jou is om af te kicken, dan ben je gewoon een minderwaardige slappe zak. :wave:
Klik om te vergroten...

Je blijft dus gewoon een slappe zak. Ik vind het terecht dat een junk zoals jij zijn kinderen niet mag zien.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
LOL trouwens: viewtopic.php?f=4&t=21722&p=630656#p630699
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
kiekert zei:
LOL trouwens: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4& ... 56#p630699
Klik om te vergroten...

Wat 'n zielepoot
M
MiriamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eddo25nl zei:
miriam hoe kan je dat niet een keer voor doen?
Klik om te vergroten...

Nee
S
SAMBALBIJLid
01-01-2024, 00:00
#16
hahahahahaha lol Angramar beschrijft het goed tot stap: huis verkopen, dat gaat wel wat ver maar ik spreek uit ervaring; tot stap huis verkopen werkt het wel zo ook al ben je helemaal para en voelt je halfdood dan wil je nog weer terug naar die high en die wordt nooi zo lkkr als de eerst haal en je wilt wel stoppen maar dat is onmogelijk.

MAAR het is duidelijk lkkr en veeeeeel betere kick (flash) dan snuiven

Als je het doet doe het dan 1x per maand ofzo een vast bedrag bv 50 euro. er is nog wel wat kwaliteitsverschil tussen wat je kan krijgen.


folie met elastiekje om pijp binden en dat volprikken met kleine gaatjes(naald) OF gaasjes in de pijp

-as dr op
-base dr op
-aansteken en inhaleren
-zolang mogelijk inhouden (tot er nauwelijks rook meer uitgeblazen wordt)
-flash begint bij het uitblazen (overigens heerlijk)
-daarna direct gelijk trek in meer en zoals angramar treffend beschrijft

O ja, je kan het beter niet doen hahaha
K
KippetjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is basecoke duurder dan gewone coke of stel ik nu een hele domme vraag?
b
bartje_vLid
01-01-2024, 00:00
#18
bestaat er dan nog gewone coke ?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga het zo ook eens proberen, heb wat gekregen van iemand, vind niet veel aan coke en doe dit dan ook eig nooit. Vandaar dat ik wel denk dat ik t kan proberen ( verder heb ik 3 jaar geleden 3 keer hero gedaan en half jaar terug 1 keer meth, zal ik ook nooit meer doen, dus denk dat het wel goed zit ). Wat is de dosis? Wat is de functie van de as onder de crack?
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgens mij word basecoke eerst vloeibaar voor het verdampt, dus zou je zonder de as gloeiend hete vloeibare basecoke in je mond krijgen. (is slechts mijn vermoeden)

btw, Jorrit wth ik had jou toch wel wat verstandiger ingeschat uit je posts..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."