Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allemaal, misschien een gekke vraag, maar ik ben bezig met een hobbyproject. Ik ga een RVS koffer maken, met daarin een plaat van schuim. In dit schuim zullen allemaal gaten komen waarin weer glazen buisjes gaan met schroefdop. Tussen door even een kleine toelichting. Ik merk dat nu ik minder op feestjes en festivals kom en vooral in de thuissetting gebruik ik steeds moeilijker aan bepaalde substanties kan komen. Dit omdat in de loop der tijd al mijn vaste verkopers worden opgepakt of gestopt. Ik heb er nu nog maar enkele over en wil dus een soort van kluis gaan aanleggen met daarin dingen die ik af en toe gebruik. nu is mijn vraag hoe zit het met de houdbaarheid van bepaalde substanties. Op dit moment heb ik het volgende al liggen wat er in gaat komen. cocaine Speed MDMA in pil en kristal vorm GHB DPT 2CB LSD 4F Codeine Ik heb hier aardige hoeveelheden van liggen en de bedoeling is dat dit over een jaar of 10 opgebruikt gaat worden. de buisjes zijn luchtdicht en zullen worden voorzien van een zakje met silicakorrels. zitten er substanties bij waar dit niet mee zou gaan kunnen? En welke zou ik nog kunnen toevoegen?"
"benzzzy zei: 2c-e 4-ho-met 3-meo-pcp Dck O-dsmt 5-mapb Klik om te vergroten... Ze even snel opgezocht, maar lees bijvoorbeeld bij 4-oh-met dit: ‘Stabiliteit van research chemical 4-OH-MET kan tot 2 jaar duren onder goede opslag omstandigheden.’ kan dit geen kwaad dan na bijv 10 jaar."
"Misschien een idee om dag 2 MDMA te gebruiken en dag 3 een lage dosering 2CB? Als je onder de 20mg blijft zal je niet al teveel visuals ervaren, maar ik raad aan dit wel een keer te proberen in een thuissituatie voordat je het op een festival tot je neemt. Als ik cocaïne of speed gebruik wordt het meestal een erg 'natte' sessie en drink ik veel meer dan mij lief is. Dit resulteerd in een gigantische kater. Ook veel vrienden hebben hier last van, maar dit geldt natuurlijk niet voor iedereen. Indien dit wel het geval is bij jou is het geen aanrader voor dag 2."
"inner_search zei: Veel nl vendors raden ons Belg en zelfs aan het te laten leveren dicht bij de grens in zo een postpunt. Ik snap dat systeem niet echt (ook nog geen search gedaan ivm geen interesse in..) Wat is ik nu als Belg iets bestel en ze droppen het in zo een punt ? 😅 Kan ik dat dan als Belg gewoon ophalen ? Werkt dat met een persoonlijk toe gestuurde code ofzo om dat kastje open te krijgen?. Klik om te vergroten... Kwestie van barcode laten ziet in combinatie met een legitimatie aan de werknemer achter de balie. Diegene pakt het pakketje van achter en klaar is Kees."
"Hi, Misschien hebben een aantal van jullie het wel meegekregen, maar van de week heeft een streamer genaamd Reckful aka Byron zelfmoord gepleegd. In de maanden hiervoor heeft hij zijn problemen besproken op Twitch met Dr. K. Ik moet zeggen ik heb hier best veel van opgestoken ( al ging hij soms iets te veel in op mediteren etc naar mijn smaak ). Ik denk dat sommige mensen die zich alleen, depressief of last hebben van loslaten hier misschien ook wel iets aan hebben. Het is best een hele zit, maar hieronder staan de links. Part 1 Part 2 Part 3 Part 4 Hierna zijn er nog kleinere video's over de voortgang te vinden op Youtube. Een klein beetje info over Byron: Byron ‘Reckful’ Bernstein, die bekend is geworden als World of Warcraft- en Heartstone-streamer, heeft naar verluidt zelfmoord gepleegd. Dat zegt Blue op Twitter, een ex-partner van Bernstein. Ook zijn kamergenoot bevestigt het bericht, aldus eSports-insider Rod Breslau. Bernstein was een van de eerste mensen die groot werd op streaming-platform Twitch. Hij wist in de eerste zes PvP-seizoenen in World of Warcraft de eerste plek te bemachtigen. Later ging hij over op Heartstone, waar hij professionele wedstrijden speelde en castte. Zijn Twitch-account werd later tijdelijk bevroren na het overtreden van zekere regels, maar bekender is dat zijn World of Warcraft-account permanent werd verbannen omdat Bernstein het deelde met anderen. Het was al langer bekend dat Reckful leed aan mentale aandoeningen. Zo was een bipolaire stoornis vastgesteld en worstelde hij gedurende zijn leven geregeld met depressies. Hoewel hij voor zijn dood al een maand niet meer live was geweest, was hij nog wel actief op sociale media. Op Twitter plaatste hij enkele uren voor zijn dood nog een bericht over zijn mentale worstelingen. Inmiddels is dit bericht omgevormd tot condoleanceregister, waar onder meer Twitch zelf een bericht heeft geplaatst. Ook in World of Warcraft zelf wordt Reckful massaal geëerd. Dit gebeurt zowel op de Stormwind-server, waar Bernstein zelf actief was, als op andere servers. De redactie van Gamersnet wenst alle nabestaanden veel sterkte toe. Klik om te vergroten..."
"Spyro zei: Wat is jullie favo site? Kijk echt niets anders dan PH hier. Klik om te vergroten... Porn00 en veporns voor de nieuwste dingen, alleen lastig als je 4k schermen hebt, want hoogste kwaliteit dat ze bieden is 1080p..."
"Zeelanddude zei: jup helemaal goed, hier nog een fotootje van de test toentertijd. Ik was verkeerd, de test maakte wel onderscheid tussen amfetamine en methamfetamine, zie de foto :P Heb geen idee meer waar MOP voor staat maar de rest lijkt me duidelijk, MDMA, cocaine, amphetamine, methamfetamine en THC . Ook geen idee meer ook wat voor tijd er precies zat tussen laatste inname van 3mmc en de test maar ik schat op een week ongeveer. Bekijk bijlage 13969 Klik om te vergroten... Bij deze test is alleen thc positief. Een ‘wazige’ streep dient gelezen te worden als negatief. Dit stond tenminste in de handleiding van mijn testen. bron; Twee rode lijnen verschijnen in het resultaatvenster van de betreffende Teststrook. Een testlijn(T) voor de betreffende drug en een controlelijn (C) die aangeeft dat de test correct is uitgevoerd. De kleurintensiteit van de testlijn T kan daarbij zowel sterker als zwakker zijn dan de controlelijn C. Handleiding van de multi-test."
"Zeelanddude zei: Ja, zojuist gecheckt Bekijk bijlage 13970Tjaa..... Dus ik had eigenlijk gewoon vol gas door kunnen gaan met 3mmc snuiven toentertijd 🤔😲 Klik om te vergroten... Misschien toch beter dat dit toen der tijd nog onbekende informatie was. Of niet haha we zullen dat nooit te weten komen."
"Zeelanddude zei: Nah, ik denk dat ik er toen hetzelfde over dacht als nu. Als ik mijn baas moet overtuigen dat ik clean ben, heb ik meer nodig als heel heeeeeeel wazig lijntje. Achteraf heb ik helemaal niks geen test hoeven te doen om mn baas te overtuigen maargoed, je kan maar voorbereid wezen. Lol, ik kom in de kast bij de zelftest spullen weer synthetische urine tegen 😝 die deed het helemaal perfect in de test 👍 Klik om te vergroten... Ik ken het.. ik heb daar uren ruzie over gehad vroeger met me ouders. Ik heb zelfs afkickklinieken gebeld en de makers van de testen om te bewijzen dat een wazig streepje ook negatief is. Dit werd toen afgeschreven als dat ik deze mensen zou hebben omgekocht om dit te zeggen."
"Heb het ook een keer gedaan, maar het enige wat ik er van merkte is dat het de trip en de after glow wat verlengde."