#1
Het is een heerlijk gevoel.
Er zijn geen problemen, er is niks wat je niet aan kan, je bent zo! lauw en het is gewoon een heerlijk gevoel.
Er zit imo minder 'waus' aan dan wanneer je coke snuift.
Er zijn geen problemen, er is niks wat je niet aan kan, je bent zo! lauw en het is gewoon een heerlijk gevoel.
Er zit imo minder 'waus' aan dan wanneer je coke snuift.
