#1
Als je dat kan wel, maar ik zou andere middelen zoeken als je echt verder wilt komen
.
tis heel simpel alles wat je voelt en beleeft ervaar je in een euforiestemming, je voelt je goed je bent slim, grappig en supergraag ann het woord. mensen in je omgeving zijn ineens allemaal perfect en anders heb je wel een excuus voor die mensen klaar je lult iedereen onder tafel en iedereen vind je geweldig, maar wat al vaker gezegd is dat is pas als je het al vaker hebt gebruikt dus t heeft geen enkele zin om t zomaar een keertje te proberen. 1 tip;hou t lekker bij blowen..zolang je t gevoel niet kent mis je t ook nietCrop zei:het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk
naja niet dat ik het ga doen, ikmaar ff nieuwsgierig
![]()
Crop zei:het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk
naja niet dat ik het ga doen, ikmaar ff nieuwsgierig
![]()
flosh2 zei:heftig, duurder dan goud, een keer doen en je komt er niet meer vanaf!
flosh2 zei:Crop zei:het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk
naja niet dat ik het ga doen, ikmaar ff nieuwsgierig
![]()
heb ik gedaan, heftig, duurder dan goud, een keer doen en je komt er niet meer vanaf! je eet niet meer, blijft wakker, en je wordt psychisch zo labiel als een blaadje sla!
Bal0n zei:Dat jij da werd, of iemand in je naaste omgeving, wil _NIET_ zeggen dat iedereen dat wordt. Er zijn genoeg mensen die hun gebruik kunnen handhaven.
Topic bumpen uit 2005 is niet zo handig. Dan kun je beter een nieuw topic openen.wou nog wat toevoegen of onversneden cocaïne schadelijker is voor je neus dan goed versneden cocaîne. Mijn ervaring is 5 jaar dagelijks cocaïne gebruik in Nederland en me neus raakte soms geirriteerd. Helaas na een verblijf van 10 maanden in de Dominicaanse Republiek met de beste cocaïne die ik ooit had gesnoven in "flakes" vorm ( nog te vochtig om direct te kunnen snuiven ) heeft wel het tussenschotje van me neusgaten doen laten verdwijnen ........ik weet zeker dat pure coke je neus opvreet. Gooi er bij mij maar wat manitol erbij 10% ofzo dat is een stuk minder pijnlijk.
Okki was niet blij dat ie een omgebogen wattenstokje in ze linker neusgat duwde en die aan de rechterkant er weer uit trok.
Gelukkig ging ik persoonlijk slecht op coke, net zoals ik heel slecht zou gaan als ik nu afhankelijk zou zijn van een pentium 3 computer.LOL topic uit 2002 toen had ik nog niet eens een scooter XD met 15 jaar laat staan SOS
hah 2002.. toen zaten ze hier op pentium 3 met een gigantischgroot scherm
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."