Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe voelt het

hoe voelt het

43 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je dat kan wel, maar ik zou andere middelen zoeken als je echt verder wilt komen :).
a
anneunknownLid
01-01-2024, 00:00
#2
Crop zei:
het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk

naja niet dat ik het ga doen, ik :stoned: maar ff nieuwsgierig :grin:
Klik om te vergroten...
tis heel simpel alles wat je voelt en beleeft ervaar je in een euforiestemming, je voelt je goed je bent slim, grappig en supergraag ann het woord. mensen in je omgeving zijn ineens allemaal perfect en anders heb je wel een excuus voor die mensen klaar je lult iedereen onder tafel en iedereen vind je geweldig, maar wat al vaker gezegd is dat is pas als je het al vaker hebt gebruikt dus t heeft geen enkele zin om t zomaar een keertje te proberen. 1 tip;hou t lekker bij blowen..zolang je t gevoel niet kent mis je t ook niet
S
SneeuwitjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ligt een beetje aan waarmee het versneden is (soms zit er mdma door of speed of iets anders) maar in het algemeen: euforie beschrijft het goed. Maar wel gecontroleerd, je bent je gewoon nog van alles bewust. Alsof je op een wolkje zit, een lekker tevreden goed gevoel in je lijf.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hahaha, wat dachten we, laten we eens een waanzinnig oud topic openen :P
Maakt niet uit hoor, je kunt er evengoed wel wijzer van worden.
j
johnkoedijkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gebruik van Hard drugs

:angry: Ja wat wil je stoppe.
Let wel dat het moelijk is om te stoppen. als de drang naar coke hoog is en je hebt zelf het besluit genomen om te stoppen.
Kan je dit niet alleen' hier heb je steun bij nodig en zal de eerste weken niet makelijk zijn, eventueel zou je als vervangend middel een jointje kunne roken.
MAAR LET WEL OVERAL WAAR TE VOORSTAAT IS TE VEEL.

Sterkte, probeer jezelf te overwinne, denk aan het verdriet dat je ouders hebben.
Want ze houden toch van je hoe ver de situatie ook al is.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Begin best nieuwschierig te worden. Als je er dus goed mee omgaat is het mogelijk er meer dingen mee te bereiken in het leven?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha, ja dat ga ik ook doen :)

Cocaine=grote kans op voor het leven verslfaafd te zijn.

Ik zou eens wat middeltjes uit de natuur willen proberen :)

Misschien toch maar eens een kalmoes plukken en kijken of er wat mee te bereiken is:)
f
flosh2Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Crop zei:
het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk

naja niet dat ik het ga doen, ik :stoned: maar ff nieuwsgierig :grin:
Klik om te vergroten...

heb ik gedaan, heftig, duurder dan goud, een keer doen en je komt er niet meer vanaf! je eet niet meer, blijft wakker, en je wordt psychisch zo labiel als een blaadje sla!
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
flosh2 zei:
heftig, duurder dan goud, een keer doen en je komt er niet meer vanaf!
Klik om te vergroten...

heftig?? duurder dan goud?? :confused:
Enigste reden waarom ik t niet gebruik is omdat ik er niks van merk. Vind t ma dure troep voor wat je ervoor terug krijgt.
een keer doen en je komt er niet meer vanaf.
Zal t eerst s moeten werken op een manier dat ik er ook wat van voel. En dan nog, ken genoeg mensen die regelmatig coke hebben gebruikt en ondertussen alweer gestopt zijn.

maw: Evengoed met je handjes ervan af blijven, want zo geweldig is het niet voor wat je krijgt. :)
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
flosh2 zei:
Crop zei:
het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk

naja niet dat ik het ga doen, ik :stoned: maar ff nieuwsgierig :grin:
Klik om te vergroten...

heb ik gedaan, heftig, duurder dan goud, een keer doen en je komt er niet meer vanaf! je eet niet meer, blijft wakker, en je wordt psychisch zo labiel als een blaadje sla!
Klik om te vergroten...

Dat jij da werd, of iemand in je naaste omgeving, wil _NIET_ zeggen dat iedereen dat wordt. Er zijn genoeg mensen die hun gebruik kunnen handhaven.
M
MackenzieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bal0n zei:
Dat jij da werd, of iemand in je naaste omgeving, wil _NIET_ zeggen dat iedereen dat wordt. Er zijn genoeg mensen die hun gebruik kunnen handhaven.
Klik om te vergroten...

Coke kent naast al die 'leuke' effecten een hoop nare bijverschijnselen, ook voor mensen die het af en toe doen. Lijkt me juist goed dat hier ook even de negatieve ervaringen genoemd worden. Met name voor de mensen die het niet kennen. De groep mensen die het kunnen handhaven (maar wat dat is, is ook pp verschillend) is kleiner dan de groep die ook last hebben van negatieve bijverschijnselen of vervelende gevolgen ervaren.

Tijdens gebruik o.a.
- Wantrouwend gedrag, wat al vrij snel kan ontaarden in angst en paranoïde gedrag.
- Vervelende uitwerking, variërend van somber voelen tot (tijdelijk) zwaar depressief voelen.

Gevolgen van (regelmatig tot veelvoudig gebruik) o.a.:
- Depressies
- o.a. Prikkelbaar, koud, egoïstisch gedrag naar anderen. Kan hoop stuk maken!

Om je gebruik in de hand te houden moet je stevig in je schoenen staan, bewust controle houden op je gebruik en opletten in welke omgeving je het doet en welke nieuwe contacten je legt.

In mijn omgeving heb ik véél relaties kapot zien gaan en ken niemand die er gelukkig mee is (op de lange termijn)
Ik raad serieus niemand aan er aan te beginnen.
g
gabberkop18Lid
01-01-2024, 00:00
#12
heb nog een paar vraagjes
1 als ik nu lijntje ophaal 1e keer zie je dat dan al aan men oge ofzo
heb n foto van google die onder de naam cocain stond en de oge op die foto is met verwijde pupillen zie ik er dan uit alsof ik aant knalle ben (xtc)
2 iem die ik ken neemt alleen in het weekend (sos)
en die trekt heel de tyd gekke en kromme bekke en ik denk zelfs dat hij het zelf niet door heeft =>krijg je dat van sos ook als je alleen in weekend sniffelt
O
OkkiLid
01-01-2024, 00:00
#13
wou nog wat toevoegen of onversneden cocaïne schadelijker is voor je neus dan goed versneden cocaîne. Mijn ervaring is 5 jaar dagelijks cocaïne gebruik in Nederland en me neus raakte soms geirriteerd. Helaas na een verblijf van 10 maanden in de Dominicaanse Republiek met de beste cocaïne die ik ooit had gesnoven in "flakes" vorm ( nog te vochtig om direct te kunnen snuiven ) heeft wel het tussenschotje van me neusgaten doen laten verdwijnen ........ik weet zeker dat pure coke je neus opvreet. Gooi er bij mij maar wat manitol erbij 10% ofzo dat is een stuk minder pijnlijk.

Okki was niet blij dat ie een omgebogen wattenstokje in ze linker neusgat duwde en die aan de rechterkant er weer uit trok.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Toch wel een recordje dit, denk ik?

Ben benieuwd of ze je toevoeging na 15 jaar nog gaan lezen haha
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wel mooi als er af en toe oude topics omhoog komen. Wat een dierentuin was het hier vroeger.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Okki zei:
wou nog wat toevoegen of onversneden cocaïne schadelijker is voor je neus dan goed versneden cocaîne. Mijn ervaring is 5 jaar dagelijks cocaïne gebruik in Nederland en me neus raakte soms geirriteerd. Helaas na een verblijf van 10 maanden in de Dominicaanse Republiek met de beste cocaïne die ik ooit had gesnoven in "flakes" vorm ( nog te vochtig om direct te kunnen snuiven ) heeft wel het tussenschotje van me neusgaten doen laten verdwijnen ........ik weet zeker dat pure coke je neus opvreet. Gooi er bij mij maar wat manitol erbij 10% ofzo dat is een stuk minder pijnlijk.

Okki was niet blij dat ie een omgebogen wattenstokje in ze linker neusgat duwde en die aan de rechterkant er weer uit trok.
Klik om te vergroten...
Topic bumpen uit 2005 is niet zo handig. Dan kun je beter een nieuw topic openen.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#17
LOL topic uit 2002 toen had ik nog niet eens een scooter XD met 15 jaar laat staan SOS
hah 2002.. toen zaten ze hier op pentium 3 met een gigantischgroot scherm
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#18
WAZA zei:
LOL topic uit 2002 toen had ik nog niet eens een scooter XD met 15 jaar laat staan SOS
hah 2002.. toen zaten ze hier op pentium 3 met een gigantischgroot scherm
Klik om te vergroten...
Gelukkig ging ik persoonlijk slecht op coke, net zoals ik heel slecht zou gaan als ik nu afhankelijk zou zijn van een pentium 3 computer.
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#19
die lulkicken krijg je bijna van elke harddrugs als ik me niet vergis :)
R
Radolf wizard of the WestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Doet snuiven niet pijn in je neus?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."