Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het heeft alleen nut als je er "enorm" streng op gaat straffen, krijg je het VS idee, maar of dat nou zo gezond is..."
"ik heb dat gewenning ook wel hoor! de eerste keer dat ik blowde, was er eigelijk niks, de tweede keer na 1 joint rete stoned, en tegenwoordig ben ik na 1 joint echt niet meer zo stoned als toen hoor , maar misschien hangt het per persoon af? naja ik zelf draai meestal 3 ofzo, gewoon met tabak"
"aantal keer per dag, 3 keer red ik wel, er zijn niet zo heelveel dingen die me nog boeiend behalve blowen, het is gewoon superr"
"heb ik er laatst 2 van genomen op een dancefeest, was wel super relaxend, ben dus echt 3 uur keihard uit me dak gegaan, maar heb me een partij water gezopen, echt niet normaal meer en eten kreeg ik dus echt niet door me strot (het was voor mij de eerste keer), Ik moet wel toegeven dat het superrelaxed was, maar daarna is echt superberoerd, en ik had er haast "spijt" van dat ik het genomen had Maar ja Smoken blijft het relaxed, Speedpillen ga ik alleen maar sneller dood aan"
"ben het helemaal met moonflower eens, het is echt kansloos om jongeren van 17 op te gaan pakken omdat ze blowen, soms lijkt het echt alsof ze niks nuttigs te doen hebben, maarja als je daar wat van zegt , meteen weer gezeik"
"ik ken eigelijk niemand die super verslaafd zijn aan alcohol, blowen wel , maar daar hoef je me niet vanaf te helpen , maar toch wel stoer van je? werk je voor drugsforum.nl ofzo?"
"dat lijkt me zeker raar om later na te lezen, als je alles opschrijft wat je denkt ziet voelt , wel gaaf"
"Super vet Hybrid, ik ga zeker die poffertjes proberen!!, hoe kom je hierop man?, maar bedankt"
"aangehouden worden omdat je je mistlampen aanhebt, terwijl er geen mist is"
"I have no idea..., ik blow eigelijk alleen"