Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"looyke zei: Speed is echt fucked up.... Mdma is saai... Pak een LSD-piletje man, dat is pas lachen Klik om te vergroten... Ga ergens anders waardeloze adviezen geven ofzo"
"Open dan een eigen topic ofzo ga niet dit topic zitten vervuilen, dit is toch niet echt een advies voor spanker."
"Tuurlijk mag je zeggen wat je wilt... Maar het probleem is dat het een topic is/was over de prijs van speed-pillen... Dus je was gewoon erg off-topic bezig.... Ben niet boos ofzo alleen teleurgesteld..."
"en waar heb ik gezegt dat je een topic zou "moeten" openen....?? en waar heb ik gezegt dat er iets mis is met je mening...?? en waar heb ik gezegt dat ik het niet met je mening eens was...??"
"Neman zei: GHB is idd erg link. Van oorsprong is het een narcosemiddel, maar het wordt tegenwoordig dus gebruikt als drug. Het is een vloeibare drug die je zelf moet gaan doseren (in een drankje bijvoorbeeld), waarbij een paar druppels teveel al fataal kan zijn. Je kunt je voorstellen dat mensen na enige alcoholische drankjes te hebben gedronken niet echt meer in staat zijn om nauwkeurig te doseren en daardoor gebeuren er veel ongelukken... Overigens proef je GHB meteen, je hoeft dus niet bang te zijn dat iemand het in je drankje heeft gedaan zonder dat je het merkt. Klik om te vergroten... Als je ook maar een ding over ghb zou weten dan zou het zijn dat je het nooit met alchol moet mixen. een paar glazen alchol + een voor jouw normale dosis ghb KAN al tot een coma leiden."
"Ben een keer gepakt met paar pillen en weed, die wout ging ook nog vanalles vragen echt vet kut als je lekker loopt te spacen. Gelukkig liep voor mij alles goed af want een gozer waar ik mee was kreeg ruzie met de politie (een wout sloeg hem) en toen gaf die agent alles snel terug. toen ging ik er maar snel vandoor ."
"Freek zei: wat is dat precies?, een soort paddo?, dan staat het in het verkeerde forum Klik om te vergroten... Anders zet je jezelf even voor lul ofzo en voor tripkonijn: kijk eens op http://www.meneercactus.nl/mc/sanpedro/sanpedro.htm En als je ervan wilt trippen zal het wel even duren want het duurt jaren voordat je ervan kunt trippen (dan pas heeft de cactus voldoende mescaline aangemaakt)."
"Freek zei: die lulkicken krijg je bijna van elke harddrugs als ik me niet vergis Klik om te vergroten... { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Totale onzin Lulkicks bij alle psychedelische harddrugs komen (mischien enkele keer) niet voor. Onder psychedelische harddrugs vallen oa XTC (een psychedelische amfetamine)LSD en de werkzame stof van paddo's. En ooit wel eens gehoord van een lulkick krijgen van heroine? Lulkicks bij hardrugs komen alleen voor bij bepaalde oppende middelen zoals (meth)amfetamine en cocaine."
"tripkonijn zei: zeg hoe geraak je aan je salvia? Klik om te vergroten... Je kan dat gewoon in de smartshop kopen. Probeer 5x extract en geen 10x. Wil niet als een zeikerd overkomen maar je gaat anders zo hard trippen dat het niet leuk is voor jou en je omgeving. tripkonijn zei: als je het zonder waterpijp doet werkt het dan ook? Klik om te vergroten... Ja, je kan salvia joints kopen maar dat is niet aan te raden en je kan het ook in een gewone pijp roken tripkonijn zei: En wat vinden jullie van LSD ? Klik om te vergroten... Nooit geprobeerd maar ik vind de werkingstijd zo lang duren (normaal = 10 tot 12 uur)."
"Kijk eens op het forum van http://www.shroomery.org. Dat is een site met alles over magic mushrooms. Ik hoop dat het nog lukt met je kweeksetje"