Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hahahahhaahaha tis maar wat je wil maken en doen met je creativiteit....hihihhhihihi Sorry heb het antwoord niet voor je...."
"Stickie roken, vette stick roken gewoon blowtje whatever...."
"Alleen na een feest en dan is het ff denken......................TEVEEL....hihihi"
"Ik vind het dus zo'n raar id dat mensen verslaafd aan XTC kunnen raken, de manier zoals ik me voel na het gebruik van XTC zou ik dus echt NIET op een doordeweekse dag of weet ik veel wannner willen hebben, vind het een gevoel wat bij een feest hoort en wat dus absoluut niet in het dagelijkse leven hoort......ppffff zou er niet aan moeten denken om uit m'n plaat te gaan als ik achter m'n pjoeterje zit op kantoor hahahaha..... Ik ben dus ook een feest gebruiker, en ja als ik ieder weekend een feest heb gebruik ik ieder weekend en zijn er een maand geen leuke feesten dan gebruik ik een maand niet....it's so simple..."
"Ik durf het ook niet te doen, bang voor die bad-trip en dat het helemaal niet relaxed dan is......teveel nadenken en men zegt dat als je er zo van te voren al overdenkt dat je het niet moet doen dus paddo's sla ik over... Tip van mensen zorg dat er suikerklontjes op tafel staan als iemand in een bad-trip komt laat diegene dan suikerklontjes eten....stopt het sneller..."
"Uhhhh tja....een SUPER SUPER gevoel ( met coke dan) enne je voelt je dus happy en mega goed....en wat ik het superste vind bij het eerste lijntje....dat je je tanden niet meer voelt echt heel vaag maar wel lekker"
"Radolf wizard of the West zei: Doet snuiven niet pijn in je neus? Klik om te vergroten... Coke niet is heel zacht en zekers als je goed spul heb, dat is dan zo zuiver.... Speed is troep en doet zeer als je sterke heb, brand weg en de tranen springen dan in je ogen....zoals dit weekend bij mij gebeurde L"
"Speed tja....ik zelf vind het een goede toevoeging op een pil....zeg vaak ik doe het niet meer maar eenmaal 1 snuiffie ervan en je gaat weer verder....en lekker hard....niet meer suf maar je voelt je super.....zoals ik al zei toen ik me voorstelde alles met mate en tja je voelt je wel brak de dag erna maar ja dat hebje van alcohol/wiet/xtc en coke ook......gewoon eten en drinken en je bent er zo weer bovenop"
"Idd GHB alleen voor thuis, heb het nog nooit gedaan omdat ik er een heel klein beetje huiverig voor ben, wilde het een half jaar geleden op een feest doen, QT en toen alles mee naar binnen, binnen was het zo druk en warm dat ik besloten heb om het niet te doen omdat ik dus niet wist wat het effect was... Ga het zeker nog wel een keertje proberen maar dan thuis samen met m'n lover :P lekker seksen want als ik de verhalen hoor over hoe GEIL je dan kan worden mmmm laat mij dan meer lekker thuis!"