#1
LOL topic uit 2002 toen had ik nog niet eens een scooter XD met 15 jaar laat staan SOS
hah 2002.. toen zaten ze hier op pentium 3 met een gigantischgroot scherm
hah 2002.. toen zaten ze hier op pentium 3 met een gigantischgroot scherm
Gelukkig ging ik persoonlijk slecht op coke, net zoals ik heel slecht zou gaan als ik nu afhankelijk zou zijn van een pentium 3 computer.LOL topic uit 2002 toen had ik nog niet eens een scooter XD met 15 jaar laat staan SOS
hah 2002.. toen zaten ze hier op pentium 3 met een gigantischgroot scherm
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."