Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"looyke zei: Met coke op voel je je idd geweldig, je kan iedereen en alles aan, je bent nergens bang voor. Althans zo ervaar ik het. Maar ik krijg ook zo'n ontzettende lulkicken haha Klik om te vergroten... coke is gewoon t lekkerst ! ben net gestopt maja..."