Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe voelt het

hoe voelt het

43 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
R
Radolf wizard of the WestLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doet snuiven niet pijn in je neus?
C
CropLid
01-01-2024, 00:00
#2
het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk

naja niet dat ik het ga doen, ik :stoned: maar ff nieuwsgierig :grin:
j
jacqieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uhhhh tja....een SUPER SUPER gevoel ( met coke dan) enne je voelt je dus happy en mega goed....en wat ik het superste vind bij het eerste lijntje....dat je je tanden niet meer voelt echt heel vaag maar wel lekker :)
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#4
het is wel zo dat je neus "slijt" als je veel snuift, op zich wel logisch

trouwens wat nou als je verkouden bent :grin:
j
jacqieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Radolf wizard of the West zei:
Doet snuiven niet pijn in je neus?
Klik om te vergroten...

Coke niet is heel zacht en zekers als je goed spul heb, dat is dan zo zuiver....:) :)

Speed is troep en doet zeer als je sterke heb, brand weg en de tranen springen dan in je ogen....zoals dit weekend bij mij gebeurde L :rolleyes: :(
R
Radolf wizard of the WestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me toch niet zo prettig dan...
-
-O. Dee-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Crop zei:
het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk

naja niet dat ik het ga doen, ik :stoned: maar ff nieuwsgierig :grin:
Klik om te vergroten...

voor een beschrijving van het gevoel zie explain, het snuiven van coke doet geen pijn, dit komt omdat het verdooft, goede pure coke verdooft. Als het uitgewerkt is kan het wel eens zijn dat je last van je neus krijgt dus ik denk wel dat het gewoon net als speed slecht is voor je neus hoewel speed slechter is als ik hoor dat mensen nog wel eens stukjes glas tussen de speed vidnen.....
gegroet
P
PsychoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja ik vraag me af of dat nu echt waar is van die stukje glas.
Ik heb dat ook wel eens gehoord, tot aan peoder uit een tl-buis toe. En allemaal om er voor te zorgen dat de coke of speed sneller opgenomen wordt en dus er dus meer effect geeft (zo lijkt de kwaliteit beter).

Maar ik heb dit nog nooit rechtstreeks gehoord van iemand die het meegemaakt heeft.

En idd coke is een zuur, maar door de verdovende werking doe het geen pijn. Je kan ook na het snuiven ff wachten en dan met wat water je neus schoon maken. Dat scheelt al een hele boel.

XTC kun je bijv. ook snuiven, maar dat doet wel pijn omdat het niet verdoofd.
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jah je word er echt zo helder van, ik had eerst hoop gedronken was goed wazig, puntje en was zo helder als iets.. voelde me ook goed.. voelde me sterk heel lekker in mijn lijf... maar zin om te vechten had ik niet heb ik trouwens nooit. Op zich wel lekker.. maar is denk ik wel eenmalig geweest, misschien nog 1x heel erg goed maar dan niet meer.
U
UziLid
01-01-2024, 00:00
#10
Xtc snuiven.... das hetzelfde als xtc roken.. wie dat doet.. is goed gek...

Wat coke betreft.. het gevoel wat je krijgt.. Het is heel simpel en in 1 woord te omschrijven... Je voelt je stoer!..

Zodra de eerste lijn naar binnen gesnoven wordt, heb je meteen een superman gevoel. Je bent scherp.. Je kan iedereen onder de tafel lullen.. Vrouwen versieren??.. Je voelt je zo zeker.. en met je scherpe gebabbel krijg je dat voor elkaar wat jij voor ogen had met die vrouw...

Onverwoestbaar.. zo voel je je... Mensen die de film Scarface kennen weten hoe Tony zich in de laatste scene gedraagt... U FUCK WITH ME.. U FUCKIN' WITH THE BEST... 1 klein manneke tegen 10....

Jammer is dat het een korte werking heeft... 45 min. is bij mij max. en jah... Je raad het al.. dan moet je weer....
l
looykeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met coke op voel je je idd geweldig, je kan iedereen en alles aan, je bent nergens bang voor.
Althans zo ervaar ik het.
Maar ik krijg ook zo'n ontzettende lulkicken haha

:wave:
r
rickLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zou wel eens willen experimenteren. Wie kan mij helpen?
l
looykeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik niet van iedere...maar dat zal bij ieder1 verschilllen
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn voorkeur gata toch liever uit naar xtc ten opzichte van coke
het heeft voor mij gewoon veel meer nadelen
M
Mind_MovieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Freek zei:
die lulkicken krijg je bijna van elke harddrugs als ik me niet vergis :)
Klik om te vergroten...

Totale onzin
Lulkicks bij alle psychedelische harddrugs komen (mischien enkele keer) niet voor. Onder psychedelische harddrugs vallen oa XTC (een psychedelische amfetamine)LSD en de werkzame stof van paddo's.
En ooit wel eens gehoord van een lulkick krijgen van heroine?
Lulkicks bij hardrugs komen alleen voor bij bepaalde oppende middelen zoals (meth)amfetamine en cocaine.
V
ValeryLid
01-01-2024, 00:00
#16
looyke zei:
Met coke op voel je je idd geweldig, je kan iedereen en alles aan, je bent nergens bang voor.
Althans zo ervaar ik het.
Maar ik krijg ook zo'n ontzettende lulkicken haha

:wave:
Klik om te vergroten...

coke is gewoon t lekkerst !

ben net gestopt maja...
S
SNATSERTJELid
01-01-2024, 00:00
#17
Coke is wel vet ja alleenhet is egt superverslavend daarom pak ik het ook bijna nooit, speed vind ik beter werken en is minder verslavend dan coke. Maarja, jammer dat het zo brand in je neus........ :cry:
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#18
:smoke: coke is idd erg lekker, ik voel me na het eerste lijntje altijd meteen het mannetje en denk dan ook dat ik alles kan en het verdoofde gevoel dat dan langzaam je lichaam gaat beheersen is echt wel goed.
(soms te goed :grin: :grin: :grin: ) ik krijg wel altijd eerst een droge neus en dan als ik wat meer lijntjes heb gehad dan gaat dat gevoel weer weg.
Maar coke is echt wel ok
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#19
-O. Dee- zei:
Crop zei:
het snuiven, watvoor gevoel komt er dan door je heen, ik heb echt geen flauw idee eigelijk

naja niet dat ik het ga doen, ik :stoned: maar ff nieuwsgierig :grin:
Klik om te vergroten...

voor een beschrijving van het gevoel zie explain, het snuiven van coke doet geen pijn, dit komt omdat het verdooft, goede pure coke verdooft. Als het uitgewerkt is kan het wel eens zijn dat je last van je neus krijgt dus ik denk wel dat het gewoon net als speed slecht is voor je neus hoewel speed slechter is als ik hoor dat mensen nog wel eens stukjes glas tussen de speed vidnen.....
gegroet
Klik om te vergroten...

Als je coke heel erg verdovend is zegt nix over de zuiverheid, de verdovende werking bij coke komt niet door de coke zelf maar door een verdovingsmiddel waar het meestal mee versneden is. Coke zelf is alleen stimulerend en niet verdovend. En coke kan niet helemaal puur zijn, als je echt goeie hebt max. 89,9% puur.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je dat kan wel, maar ik zou andere middelen zoeken als je echt verder wilt komen :).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."