Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel kost jouw coke-gebruik?

Hoeveel kost jouw coke-gebruik?

144 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen ik nog uitging voor corona elke week 1 gram dus 200 per maand
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Wtf? Je laat dus je klanten je coke betalen?
Klik om te vergroten...
Zelfs met lagere facturen. 🤭
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yow

Ik ben benieuwd hoeveel jullie coke-gebruik jullie eigenlijk maandelijks kost.
Voor mij persoonlijk is dat - afhankelijk van de maand natuurlijk - tussen de €400 en €850.

Deze gaat enkel over het coke-gebruik, als je nog meer uitgeeft aan andere drugs mag je dat natuurlijk wel vermelden ofzo. :)
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
In mijn verslavingsproblematiek vroeger makkelijk 7-800 de maand. (Geen toeristen troep) (totdat ik een vaste leverancier c.q. Inkoop/partner had toen kostte het niks meer ivm verkoop)

nu? Kan me de laatste keer coke niet meer herinneren tbh. Dus gaat geen geld naar uit 😂😅
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#5
heyol zei:
Yow

Ik ben benieuwd hoeveel jullie coke-gebruik jullie eigenlijk maandelijks kost.
Voor mij persoonlijk is dat - afhankelijk van de maand natuurlijk - tussen de €400 en €850.

Deze gaat enkel over het coke-gebruik, als je nog meer uitgeeft aan andere drugs mag je dat natuurlijk wel vermelden ofzo. :)
Klik om te vergroten...
Wat een bedragen. Zie je dit zelf niet als een probleem?
J
JawzALid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat lijkt me problematisch.
Dan heb je al een flink loon nodig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waar betaal je dat allemaal van dan als ik vragen mag?
Als je €400-€850 per maand uitgeeft aan drugs (of andere hobby) moet je een dik salaris hebben! Van een (bijstand) uitkering of minimum loon gaat het niet lukken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat een bedragen nu ik daar zo over nadenk... En wat is het eigenlijk belachelijk duur hè. Ik vond dat met Ketamine al hoofdpijn als ik mijn bankrekening zag. Toen ik de volle pond moest betalen toen ik de verkoop uitging heb ik ook wel periodes gehad van 60-100 per dag.

Nee, moet daar niet aan denken met coke... Daar heb je amper wat voor.

Spaar het nu liever. 😅

Eens per x aantal maanden is genoeg voor mij met coke. Liefst niet eens een hele.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb ook maanden gehad van 300eu. Wel met 2 personen. En zo gek is het gebruik dan niet.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ohw, ik had wel verwacht dat er meer in de €500-categorie zaten; want zo gek is mijn gebruik niet. Af en toe door de dag wat kleine lijntjes, 's avonds soms wat grotere of als er mensen bij zijn wat meer.

De Dunne zei:
Waar betaal je dat allemaal van dan als ik vragen mag?
Als je €400-€850 per maand uitgeeft aan drugs (of andere hobby) moet je een dik salaris hebben! Van een (bijstand) uitkering of minimum loon gaat het niet lukken.
Klik om te vergroten...

Ik ben vroeg begonnen als zelfstandige en ben bezig meerdere ondernemingen op te bouwen in de IT-sector. Is stilletjes aan aan't lukken.

Edit 1: Maar die honderden euro's per maand naar de coke voel ik natuurlijk ook wel.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
heyol zei:
Ohw, ik had wel verwacht dat er meer in de €500-categorie zaten; want zo gek is mijn gebruik niet. Af en toe door de dag wat kleine lijntjes, 's avonds soms wat grotere of als er mensen bij zijn wat meer.



Ik ben vroeg begonnen als zelfstandige en ben bezig meerdere ondernemingen op te bouwen in de IT-sector. Is stilletjes aan aan't lukken.

Edit 1: Maar die honderden euro's per maand naar de coke voel ik natuurlijk ook wel.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Klik om te vergroten...
Wtf? Je laat dus je klanten je coke betalen?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Wtf? Je laat dus je klanten je coke betalen?
Klik om te vergroten...
Als een ondernemer coke gebruikt betaald de klant volgens mij uiteindelijk altijd indirect voor die coke. Een ondernemer krijgt namelijk geen loon maar geld via verkoop van producten en diensten... toch? Ik vind heel veel zaken rond ondernemingen vreemd maar volgens mij is deze niet zo heel vreemd.

Ik vind de bedragen die sommige mensen hier noemen wel echt hoog. Ik weet wel dat coke duur is... maar dat zijn toch wel serieuze hoeveelheden geld!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
heyol zei:
Ohw, ik had wel verwacht dat er meer in de €500-categorie zaten; want zo gek is mijn gebruik niet. Af en toe door de dag wat kleine lijntjes, 's avonds soms wat grotere of als er mensen bij zijn wat meer.



Ik ben vroeg begonnen als zelfstandige en ben bezig meerdere ondernemingen op te bouwen in de IT-sector. Is stilletjes aan aan't lukken.

Edit 1: Maar die honderden euro's per maand naar de coke voel ik natuurlijk ook wel.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Klik om te vergroten...
Maar vind je uw gebruik niet problematisch? Financieel, als je ertegen kan idd niks op aan te merken. Maar als ik 850eu terug reken naar hoeveelheid is dat best toch wel heel veel.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snap niet zo goed waarom er gehamerd wordt op hoeveelheden: dat is toch verslaving?
toen ik zwaar verslaafd was aan cocaïne, werd het gebruik ook steeds meer en meer en meer door tolerantie die ontzettend snel groeit bij cocaïne gebruik.
Zeker als je het dagelijks gebruikt.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#15
In totaal duizenden euro's, maar tegenwoordig lekker helemaal 0
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blyatman zei:
Snap niet zo goed waarom er gehamerd wordt op hoeveelheden: dat is toch verslaving?
toen ik zwaar verslaafd was aan cocaïne, werd het gebruik ook steeds meer en meer en meer door tolerantie die ontzettend snel groeit bij cocaïne gebruik.
Zeker als je het dagelijks gebruikt.
Klik om te vergroten...
Wie hamert waar op?
Ik als voorbeeld vroeg gewoon wat hij er zelf van vindt. Ik veroordeel niet en mijn hamer ligt nog in de garage.


Als je het niet op mij had, excuses.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Ik op 2j 3m misschien net 1,000eu🤣
Klik om te vergroten...
Dat zijn in vergelijking veeeel meer grammetjes denk ik 😶
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Apotheker zei:
In totaal duizenden euro's, maar tegenwoordig lekker helemaal 0
Klik om te vergroten...
Ik op 2j 3m misschien net 1,000eu🤣
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bijna evenveel als maanden. 😜
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Wie hamert waar op?
Ik als voorbeeld vroeg gewoon wat hij er zelf van vindt. Ik veroordeel niet en mijn hamer ligt nog in de garage.


Als je het niet op mij had, excuses.
Klik om te vergroten...
Was inderdaad niet naar jou gericht, ook zeker niet persoonlijk naar iemand. Gewoon puur het stukje van: nu het cocaïne is is opeens alles problematiek qua hoeveelheden maar andere soorten topics en drugs wordt meer laconiek over gedaan. 😁

wat voor hamer heb je? Klauwhamer? Sloophamer? Rubber? 🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."