#1
Toen ik nog uitging voor corona elke week 1 gram dus 200 per maand
Zelfs met lagere facturen. 🤭Wtf? Je laat dus je klanten je coke betalen?
Wat een bedragen. Zie je dit zelf niet als een probleem?Yow
Ik ben benieuwd hoeveel jullie coke-gebruik jullie eigenlijk maandelijks kost.
Voor mij persoonlijk is dat - afhankelijk van de maand natuurlijk - tussen de €400 en €850.
Deze gaat enkel over het coke-gebruik, als je nog meer uitgeeft aan andere drugs mag je dat natuurlijk wel vermelden ofzo.![]()
Waar betaal je dat allemaal van dan als ik vragen mag?
Als je €400-€850 per maand uitgeeft aan drugs (of andere hobby) moet je een dik salaris hebben! Van een (bijstand) uitkering of minimum loon gaat het niet lukken.
Wtf? Je laat dus je klanten je coke betalen?Ohw, ik had wel verwacht dat er meer in de €500-categorie zaten; want zo gek is mijn gebruik niet. Af en toe door de dag wat kleine lijntjes, 's avonds soms wat grotere of als er mensen bij zijn wat meer.
Ik ben vroeg begonnen als zelfstandige en ben bezig meerdere ondernemingen op te bouwen in de IT-sector. Is stilletjes aan aan't lukken.
Edit 1: Maar die honderden euro's per maand naar de coke voel ik natuurlijk ook wel.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Als een ondernemer coke gebruikt betaald de klant volgens mij uiteindelijk altijd indirect voor die coke. Een ondernemer krijgt namelijk geen loon maar geld via verkoop van producten en diensten... toch? Ik vind heel veel zaken rond ondernemingen vreemd maar volgens mij is deze niet zo heel vreemd.Wtf? Je laat dus je klanten je coke betalen?
Maar vind je uw gebruik niet problematisch? Financieel, als je ertegen kan idd niks op aan te merken. Maar als ik 850eu terug reken naar hoeveelheid is dat best toch wel heel veel.Ohw, ik had wel verwacht dat er meer in de €500-categorie zaten; want zo gek is mijn gebruik niet. Af en toe door de dag wat kleine lijntjes, 's avonds soms wat grotere of als er mensen bij zijn wat meer.
Ik ben vroeg begonnen als zelfstandige en ben bezig meerdere ondernemingen op te bouwen in de IT-sector. Is stilletjes aan aan't lukken.
Edit 1: Maar die honderden euro's per maand naar de coke voel ik natuurlijk ook wel.
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb.
Wie hamert waar op?Snap niet zo goed waarom er gehamerd wordt op hoeveelheden: dat is toch verslaving?
toen ik zwaar verslaafd was aan cocaïne, werd het gebruik ook steeds meer en meer en meer door tolerantie die ontzettend snel groeit bij cocaïne gebruik.
Zeker als je het dagelijks gebruikt.
Dat zijn in vergelijking veeeel meer grammetjes denk ik 😶Ik op 2j 3m misschien net 1,000eu🤣
Ik op 2j 3m misschien net 1,000eu🤣In totaal duizenden euro's, maar tegenwoordig lekker helemaal 0
Was inderdaad niet naar jou gericht, ook zeker niet persoonlijk naar iemand. Gewoon puur het stukje van: nu het cocaïne is is opeens alles problematiek qua hoeveelheden maar andere soorten topics en drugs wordt meer laconiek over gedaan. 😁Wie hamert waar op?
Ik als voorbeeld vroeg gewoon wat hij er zelf van vindt. Ik veroordeel niet en mijn hamer ligt nog in de garage.
Als je het niet op mij had, excuses.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."