#1
Een hele grote.
😂😂😂😂
😂😂😂😂
En nu serieus.Was inderdaad niet naar jou gericht, ook zeker niet persoonlijk naar iemand. Gewoon puur het stukje van: nu het cocaïne is is opeens alles problematiek qua hoeveelheden maar andere soorten topics en drugs wordt meer laconiek over gedaan. 😁
wat voor hamer heb je? Klauwhamer? Sloophamer? Rubber? 🤣
Wtf? Je laat dus je klanten je coke betalen?
Ik snap niet hoe andere coke-gebruikers dit doen? Als je 3gr per week snuift (wat écht niet veel is??) kom je toch maandelijks aan *Modknip* geen prijzen noemen *Modknip*. Als je dan slechte (of goede, ligt eraan hoe je het bekijkt) waarin je 5gr op een weekje doet worden die bedragen toch veel hoger?
Er moeten toch wel meer mensen zijn die dagelijks gebruiken?
Van mijn verdiende salaris ja. Jij zegt dat je de rekeningen hoger maakt als je geld tekort hebt voor je coke. Dat is toch echt anders.Jij laat je drugs toch ook betalen door je baas?![]()
Edit 2: Ofja... eigenlijk niet echt... ik maak gewoon hogere facturen als ik veel gebruikt heb
Zullen er wellicht ook aantal zijn die het niet willen/durven/kunnen plaatsen?
Van mijn verdiende salaris ja. Jij zegt dat je de rekeningen hoger maakt als je geld tekort hebt voor je coke. Dat is toch echt anders.
Mogelijks.
Nee zo werkt het niet echt. Ik heb nooit geld tekort voor coke want anders zou ik het ook nooit kopen.
'T is eerder van: Je typt de prijs op je factuur, bv: €7400,00. Net voor je het per mail verstuurd denk je "Hmmm deze week toch wat extra uitgaven gedaan"... Typ je snel €7800,00 en je gebruik voor de week is betaald. Voor de klant geen probleem.
En ik doe dat nu toevallig af en toe voor coke, andere doen dat voor hun nieuwe TV die ze pas gekocht hebben.
Ik zit dan toch anders in elkaar.Mogelijks.
Nee zo werkt het niet echt. Ik heb nooit geld tekort voor coke want anders zou ik het ook nooit kopen.
'T is eerder van: Je typt de prijs op je factuur, bv: €7400,00. Net voor je het per mail verstuurd denk je "Hmmm deze week toch wat extra uitgaven gedaan"... Typ je snel €7800,00 en je gebruik voor de week is betaald. Voor de klant geen probleem.
En ik doe dat nu toevallig af en toe voor coke, andere doen dat voor hun nieuwe TV die ze pas gekocht hebben.
Ik begrijp vooral dat er maar lukraak willekeurig gefactureerd wordt.Maar die klant moet dus 400 euro meer betalen wat voor hem eigenlijk niet te plaatsen is, maar die gene denkt dat het de totaal prijs is?
Als ik het goed begrijp..
Huh..?Mogelijks.
Nee zo werkt het niet echt. Ik heb nooit geld tekort voor coke want anders zou ik het ook nooit kopen.
'T is eerder van: Je typt de prijs op je factuur, bv: €7400,00. Net voor je het per mail verstuurd denk je "Hmmm deze week toch wat extra uitgaven gedaan"... Typ je snel €7800,00 en je gebruik voor de week is betaald. Voor de klant geen probleem.
En ik doe dat nu toevallig af en toe voor coke, andere doen dat voor hun nieuwe TV die ze pas gekocht hebben.
Of er zijn maar weinig mensen die dagelijks C gebruik kunnen blijven betalen en het daarom maar sporadisch doen.Ik snap niet hoe andere coke-gebruikers dit doen? Als je 3gr per week snuift (wat écht niet veel is??) kom je toch maandelijks aan *Modknip* geen prijzen noemen *Modknip*. Als je dan slechte (of goede, ligt eraan hoe je het bekijkt) waarin je 5gr op een weekje doet worden die bedragen toch veel hoger?
Er moeten toch wel meer mensen zijn die dagelijks gebruiken?
Ik begrijp vooral dat er maar lukraak willekeurig gefactureerd wordt.
Vroeg of laat krijg je het deksel op je neus...Mogelijks.
Nee zo werkt het niet echt. Ik heb nooit geld tekort voor coke want anders zou ik het ook nooit kopen.
'T is eerder van: Je typt de prijs op je factuur, bv: €7400,00. Net voor je het per mail verstuurd denk je "Hmmm deze week toch wat extra uitgaven gedaan"... Typ je snel €7800,00 en je gebruik voor de week is betaald. Voor de klant geen probleem.
En ik doe dat nu toevallig af en toe voor coke, andere doen dat voor hun nieuwe TV die ze pas gekocht hebben.
Vroeg of laat krijg je het deksel op je neus...
Ik vermoed sarcasme.Uiteraard.![]()
Sorry ik heb toch maar even de prijzen weggehaald.Ik snap niet hoe andere coke-gebruikers dit doen? Als je 3gr per week snuift (wat écht niet veel is??) kom je toch maandelijks aan *Modknip* geen prijzen noemen *Modknip*. Als je dan slechte (of goede, ligt eraan hoe je het bekijkt) waarin je 5gr op een weekje doet worden die bedragen toch veel hoger?
Er moeten toch wel meer mensen zijn die dagelijks gebruiken?
Mogelijks.
Nee zo werkt het niet echt. Ik heb nooit geld tekort voor coke want anders zou ik het ook nooit kopen.
'T is eerder van: Je typt de prijs op je factuur, bv: €7400,00. Net voor je het per mail verstuurd denk je "Hmmm deze week toch wat extra uitgaven gedaan"... Typ je snel €7800,00 en je gebruik voor de week is betaald. Voor de klant geen probleem.
En ik doe dat nu toevallig af en toe voor coke, andere doen dat voor hun nieuwe TV die ze pas gekocht hebben.
Ik vermoed sarcasme.
Maar uw uitgaven veranderen toch niks aan de prijs die de klant moet betalen?
I.p.v een enkel woord had ik graag een uitgebreider antwoord gehad. Helaas.
Maak je geen prijsafspraken met je klanten vooraf dan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."