#1
Als hij niet eerlijk vertelt dat hij het gedaan heeft verbreek ik de relatie, hoeveel pijn me dat ook gaat doen. Een breuk in het vertrouwen is voor mij einde oefening. Als hij besluit het eerlijk te zeggen kunnen we er nog over in gesprek gaan, als hij blijft ontkennen trek ik de stekker eruit.Zo , dan weet je het antwoord ook wel.
Maaar eeeuhm , ik zou toch maar eens goed praten met hem en er op wijzen dat je echt niet wil dat hij (alleen of stiekem) neemt.
Want met jouw argwaan blijven rondlopen en hem persoonlijk blijven betichten van gebruik is niet goed voor de relatie.
