Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStiekem sos gehad?

Stiekem sos gehad?

70 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
Dir84sosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cokerella zei:
Achteraf heb ik ook ontzettend spijt dat ik dat niet gedaan heb 😥 Ik moest 2 uur daarna een aardig stuk rijden dus ik durfde ook niet teveel te proeven bij wijze van test maar de lucht uit zijn snuifgat was zo sterk dat het wel vers moet zijn geweest.
Klik om te vergroten...
Dan is het ook zo, ik denk dat je gelijk hebt.
N
NeeneeneeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou, daar ben ik weer. Vanochtend heb ik de relatie met mijn vriend verbroken. Gisteravond was hij bij zijn beste vriend geweest. Toen ik hem beeldbelde leek hij te schrikken en ik merkte wat trekjes op die ik bij hem zag zoals ik die enkele keren na sos gebruik zag. Hij ontkende bij hoog en laag en helaas was de avondklok net ingegaan waardoor ik niet meer naar hem toe kon. Om 4.30 ben ik er naar toe geraced en mijn intuïtie bleek te kloppen: hij blijkt al tijden sos te gebruiken achter mijn rug (nog lang voordat ik erover begon om het eens te proberen) en mijn vermoedens over de originele vraag van dit draadje heeft hij dan toch bevestigd. Mijn intuïtie klopte dus wel, al wist ik niet dat hij al tijden een probleem had. Voor mij een bom onder onze relatie omdat hij dat al die tijd voor me verzwegen heeft en bij hoog en laag ontkende de keren dat ik hem erover confronteerde. Voor mij dus einde oefening. Overigens kan ik sos wel prima laten staan. Vorige week 2 halfjes van 2 verschillende dealers gekocht om te laten testen en alles wat over is ligt er nog. Doet me totaal niks.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ontzettend rot voor je :(
Wel denk ik dat het goed is dat je naar jouw gevoel hebt geluisterd. En beter dat je nu erachter bent gekomen dan over een paar jaar!
Ik zou me ook niet gauw iemand met een drugsprobleem op de hals willen halen, vooral niet als diegene zelf niet inziet wat z'n probleem is. Goed dat je jezelf deze ellende bespaart! Het leven is te kort om ongelukkig te zijn!
N
NeeneeneeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank je wel Natozlato ❤ Mijn hart is gebroken maar gelieg en bedrieg pik ik niet. Hij heeft toegegeven een probleem te hebben en hulp te willen zoeken maar vertrouwen is bij mij het fundament en ondanks dat we stapelgek zijn op elkaar en zielsveel van elkaar houden heeft hij (naar mijn mening) sos boven mij gesteld. Geen vertrouwen, geen relatie. Is ook niet iets waar ik terug op kom. Einde oefening is voor mij altijd definitief. Ik word razend als ik de momenten bedenk dat ik hem min of meer betrapte en hij er "verklaringen" voor had. Wtf, echt wtf....
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klinkt plausibel, jullie zijn nog niet erg lang bij elkaar zeker?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ook ooit meegemaakt dat ze mij speed voor coke verkochten, het was dan nog eens slechte ook...
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lemmy zei:
Ik heb ook ooit meegemaakt dat ze mij speed voor coke verkochten, het was dan nog eens slechte ook...
Klik om te vergroten...
Dan ruik je toch (letterlijk) van mijlenver onraad?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Brakka Mang zei:
Klinkt plausibel, jullie zijn nog niet erg lang bij elkaar zeker?
Klik om te vergroten...

Je reageert een beetje laat op dit topic..
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hardcore_frk zei:
Dan ruik je toch (letterlijk) van mijlenver onraad?
Klik om te vergroten...

Ik had toen al een hele tijd niks meer gebruikt, maar ja, achteraf gezien...
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
Cokerella zei:
Nou, daar ben ik weer. Vanochtend heb ik de relatie met mijn vriend verbroken. Gisteravond was hij bij zijn beste vriend geweest. Toen ik hem beeldbelde leek hij te schrikken en ik merkte wat trekjes op die ik bij hem zag zoals ik die enkele keren na sos gebruik zag. Hij ontkende bij hoog en laag en helaas was de avondklok net ingegaan waardoor ik niet meer naar hem toe kon. Om 4.30 ben ik er naar toe geraced en mijn intuïtie bleek te kloppen: hij blijkt al tijden sos te gebruiken achter mijn rug (nog lang voordat ik erover begon om het eens te proberen) en mijn vermoedens over de originele vraag van dit draadje heeft hij dan toch bevestigd. Mijn intuïtie klopte dus wel, al wist ik niet dat hij al tijden een probleem had. Voor mij een bom onder onze relatie omdat hij dat al die tijd voor me verzwegen heeft en bij hoog en laag ontkende de keren dat ik hem erover confronteerde. Voor mij dus einde oefening. Overigens kan ik sos wel prima laten staan. Vorige week 2 halfjes van 2 verschillende dealers gekocht om te laten testen en alles wat over is ligt er nog. Doet me totaal niks.
Klik om te vergroten...
Waarom laat je het testen? Overigens is hrt gelieg en bedrieg wat mensen die meer dan average gebruiken, helemaal tegenover de persoon van wie ze houden, heel normaal. NIet dat het goed is maar waarschijnlijk is hij na het verbeken heel zwaar in gebruik gestort.
PsyTekz zei:
Je reageert een beetje laat op dit topic..
Klik om te vergroten...
Dat zag ik later hahaha
N
NeeneeneeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zaterdag heb ik een feestje met mijn vriend gebouwd. We begonnen met xtc, voor mij de 1e keer en tegen de tijd dat alles begon uit te werken kreeg mijn vriend zin in sos. Ik stemde in en 10 minuten later was de dealer er. Mijn vriend regelt alles met de dealer aangezien ik geen dealers ken en amper ervaring heb met drugs.

2 halfjes, waarvan het tweede envelopje maar ongeveer 2/3e leek te bevatten ten opzichte van het eerste envelopje. Mijn vriend maakte 2 lijnen van het eerste halfje (hij drinkt er ook bier bij, ik had geen alcohol). Om 2 uur hebben we de 2e en laatste lijn genomen.

Ik was zondag erg moe, moest duidelijk herstellen, maar mijn vriend (die vroeger wel meerdere keren sos en veel andere soorten drugs heeft gedaan) voelde zich goed.

Rond 16.30 zag ik hem een beweging maken in zijn neus die hij twee weken geleden (na onze 1e keer sos samen) ook maakte waarna hij zijn vinger aflikt. Ik gaf hem vlak daarna een zoen en proefde voor aan zijn tong een bittere smaak. Ik vroeg gelijk of hij sos had gebruikt. Antwoord: nee, misschien zat er nog wat gisteren in. (Ik had overigens na het snuiven mijn neus uitgespoeld deze keer).

Een kwartier later ging hij plassen en mijn gevoel zei me dat hij stiekem sos ging pakken. Ik hoorde hem hoesten of zijn keel schrapen en meteen nadat hij van de badkamer afkwam ben ik meteen op hem afgelopen, gaf hem een kus op de mond terwijl ik tegelijkertijd rook. Ik ruik heel goed en er kwam dezelfde sos lucht uit zijn neus als die nacht ervoor. Hij ontkent bij hoog en laag maar mijn zintuigen vertellen iets anders. Hij zegt niet te weten hoe dat kan, misschien iets van 's nachts opgehoest? De lucht was sterk, hij had eerder die dag gedouched en voordat hij naar het toilet ging rook ik het niet.

Denken jullie dat het mogelijk is dat er iets is achtergebleven in zijn keel of holtes dat spontaan naar beneden is gezakt 14 tot 15 uur later of hebben mijn zintuigen en intuïtie gelijk en heeft hij overduidelijk stiekem gebruikt?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alles is mogelijk. Dat kunnen wij toch niet zeggen zo?
N
NeeneeneeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat begrijp ik. Ik zou alleen van mensen met wat meer ervaring dan ik horen of zij na zo'n tijdsbestek nog coke ophoesten of dat die terugzakt. Mij lijkt het erg onwaarschijnlijk, maar daarom wil ik hier polsen of iemand dat überhaupt een keer heeft meegemaakt.
N
NeeneeneeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hij had zijn neus trouwens niet uitgespoeld en volgens mij had hij na een half uur wat glazigere oogjes en waren zijn kaken subtiel aan het bewegen. De andere keren sos bewogen ze wat duidelijker.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vaak zegt je onderbuik gevoel genoeg.

Wij kunnen van een afstandje hier geen antwoord op geven natuurlijk. Maar het zou zomaar kunnen, ja.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Speculeren over drugs mag niet , maar over je vriend wel.

Ik ga er van uit dat hij sost achter je rug.
IK had toen hij van de wc kwam gewoon men vinger in zen neus gestoken en een likje (ga nou niet bah roepen jullie hebben allemaal al viezere dingen gedaan.) Dan had je het echt wel geweten.

Je wilt niet weten hoeveel ik in het verleden geloven heb over men speedgebruik...
Cokerella zei:
Ik zou alleen van mensen met wat meer ervaring dan ik horen of zij na zo'n tijdsbestek nog coke ophoesten of dat die terugzakt.
Klik om te vergroten...
Nee...
Korsten in de neus wel of nog steeds dat verdoofde kutgevoel in men neus wel.
Maar de coke komt niet zomaar weer terug je neus of keel in 😅
N
NeeneeneeLid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
Speculeren over drugs mag niet , maar over je vriend wel.

Ik ga er van uit dat hij sost achter je rug.
IK had toen hij van de wc kwam gewoon men vinger in zen neus gestoken en een likje (ga nou niet bah roepen jullie hebben allemaal al viezere dingen gedaan.) Dan had je het echt wel geweten.

Je wilt niet weten hoeveel ik in het verleden geloven heb over men speedgebruik...

Nee...
Korsten in de neus wel of nog steeds dat verdoofde kutgevoel in men neus wel.
Maar de coke komt niet zomaar weer terug je neus of keel in 😅
Klik om te vergroten...
Achteraf heb ik ook ontzettend spijt dat ik dat niet gedaan heb 😥 Ik moest 2 uur daarna een aardig stuk rijden dus ik durfde ook niet teveel te proeven bij wijze van test maar de lucht uit zijn snuifgat was zo sterk dat het wel vers moet zijn geweest.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beetje vies verhaal, maar als ik de dag nadien in mijn neus pulk en daarna per ongeluk mijn vinger lik, is mijn tong meteen weer verdoofd. Ook proef ik de smaak dan weer heel erg. De geur zal er dus vast ook wel zijn.

Kun je het er niet gewoon eens over hebben? Zonder meteen te beschuldigen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Cokerella zei:
Achteraf heb ik ook ontzettend spijt dat ik dat niet gedaan heb 😥 Ik moest 2 uur daarna een aardig stuk rijden dus ik durfde ook niet teveel te proeven bij wijze van test maar de lucht uit zijn snuifgat was zo sterk dat het wel vers moet zijn geweest.
Klik om te vergroten...
Zo , dan weet je het antwoord ook wel :wink:.

Maaar eeeuhm , ik zou toch maar eens goed praten met hem en er op wijzen dat je echt niet wil dat hij (alleen of stiekem) neemt.
Want met jouw argwaan blijven rondlopen en hem persoonlijk blijven betichten van gebruik is niet goed voor de relatie :wink:.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jbruinsma zei:
Dan heb je wel n goede neus als je dat al kan ruiken aan diegene zin neus
Klik om te vergroten...
Man men vrouw proeft en ruikt 3 uur later nog Als ik pcp op heb als ze me een kus geeft of te dicht bij men gezicht in de zetel ligt.
En dan vooral O-pce , coke ruikt nog harder.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."