Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zaterdag heb ik een feestje met mijn vriend gebouwd. We begonnen met xtc, voor mij de 1e keer en tegen de tijd dat alles begon uit te werken kreeg mijn vriend zin in sos. Ik stemde in en 10 minuten later was de dealer er. Mijn vriend regelt alles met de dealer aangezien ik geen dealers ken en amper ervaring heb met drugs. 2 halfjes, waarvan het tweede envelopje maar ongeveer 2/3e leek te bevatten ten opzichte van het eerste envelopje. Mijn vriend maakte 2 lijnen van het eerste halfje (hij drinkt er ook bier bij, ik had geen alcohol). Om 2 uur hebben we de 2e en laatste lijn genomen. Ik was zondag erg moe, moest duidelijk herstellen, maar mijn vriend (die vroeger wel meerdere keren sos en veel andere soorten drugs heeft gedaan) voelde zich goed. Rond 16.30 zag ik hem een beweging maken in zijn neus die hij twee weken geleden (na onze 1e keer sos samen) ook maakte waarna hij zijn vinger aflikt. Ik gaf hem vlak daarna een zoen en proefde voor aan zijn tong een bittere smaak. Ik vroeg gelijk of hij sos had gebruikt. Antwoord: nee, misschien zat er nog wat gisteren in. (Ik had overigens na het snuiven mijn neus uitgespoeld deze keer). Een kwartier later ging hij plassen en mijn gevoel zei me dat hij stiekem sos ging pakken. Ik hoorde hem hoesten of zijn keel schrapen en meteen nadat hij van de badkamer afkwam ben ik meteen op hem afgelopen, gaf hem een kus op de mond terwijl ik tegelijkertijd rook. Ik ruik heel goed en er kwam dezelfde sos lucht uit zijn neus als die nacht ervoor. Hij ontkent bij hoog en laag maar mijn zintuigen vertellen iets anders. Hij zegt niet te weten hoe dat kan, misschien iets van 's nachts opgehoest? De lucht was sterk, hij had eerder die dag gedouched en voordat hij naar het toilet ging rook ik het niet. Denken jullie dat het mogelijk is dat er iets is achtergebleven in zijn keel of holtes dat spontaan naar beneden is gezakt 14 tot 15 uur later of hebben mijn zintuigen en intuïtie gelijk en heeft hij overduidelijk stiekem gebruikt?"
"Dat begrijp ik. Ik zou alleen van mensen met wat meer ervaring dan ik horen of zij na zo'n tijdsbestek nog coke ophoesten of dat die terugzakt. Mij lijkt het erg onwaarschijnlijk, maar daarom wil ik hier polsen of iemand dat überhaupt een keer heeft meegemaakt."
"Hij had zijn neus trouwens niet uitgespoeld en volgens mij had hij na een half uur wat glazigere oogjes en waren zijn kaken subtiel aan het bewegen. De andere keren sos bewogen ze wat duidelijker."
"inner_search zei: Speculeren over drugs mag niet , maar over je vriend wel. Ik ga er van uit dat hij sost achter je rug. IK had toen hij van de wc kwam gewoon men vinger in zen neus gestoken en een likje (ga nou niet bah roepen jullie hebben allemaal al viezere dingen gedaan.) Dan had je het echt wel geweten. Je wilt niet weten hoeveel ik in het verleden geloven heb over men speedgebruik... Nee... Korsten in de neus wel of nog steeds dat verdoofde kutgevoel in men neus wel. Maar de coke komt niet zomaar weer terug je neus of keel in 😅 Klik om te vergroten... Achteraf heb ik ook ontzettend spijt dat ik dat niet gedaan heb 😥 Ik moest 2 uur daarna een aardig stuk rijden dus ik durfde ook niet teveel te proeven bij wijze van test maar de lucht uit zijn snuifgat was zo sterk dat het wel vers moet zijn geweest."
"Jbruinsma zei: Dan heb je wel n goede neus als je dat al kan ruiken aan diegene zin neus Klik om te vergroten... Ik heb inderdaad een bovengemiddeld reukvermogen."
"inner_search zei: Zo , dan weet je het antwoord ook wel . Maaar eeeuhm , ik zou toch maar eens goed praten met hem en er op wijzen dat je echt niet wil dat hij (alleen of stiekem) neemt. Want met jouw argwaan blijven rondlopen en hem persoonlijk blijven betichten van gebruik is niet goed voor de relatie . Klik om te vergroten... Als hij niet eerlijk vertelt dat hij het gedaan heeft verbreek ik de relatie, hoeveel pijn me dat ook gaat doen. Een breuk in het vertrouwen is voor mij einde oefening. Als hij besluit het eerlijk te zeggen kunnen we er nog over in gesprek gaan, als hij blijft ontkennen trek ik de stekker eruit."
"John Trap zei: Beetje vies verhaal, maar als ik de dag nadien in mijn neus pulk en daarna per ongeluk mijn vinger lik, is mijn tong meteen weer verdoofd. Ook proef ik de smaak dan weer heel erg. De geur zal er dus vast ook wel zijn. Kun je het er niet gewoon eens over hebben? Zonder meteen te beschuldigen. Klik om te vergroten... Dat zou natuurlijk kunnen, maar hoe kan het dan dat ik dat voor dat toiletbezoek niet rook?"
"Dan pak ik mijn biezen."
"We hebben gisteren een goed gesprek gehad. Alles is uitgepraat en inmiddels is alles weer ok. Dank je voor jullie reacties ❤"
"We hebben niet zozeer een welles nietes gesprek gehad maar duidelijke afspraken gemaakt. Ik heb ook aangegeven dat zodra hij iets voor mij verzwijgt of achter mijn rug doet ik meteen de stekker eruit trek maar dat ik uiteraard ook niets zonder hem erbij doe. Het hele gesprek ga ik niet herhalen maar het belangrijkste voor mij is dat alles weer ok voelt, de lucht geklaard is en we duidelijke afspraken hebben gemaakt. Ik vertrouw op mijn gevoel en dat is weer 100% ok."