Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStiekem sos gehad?

Stiekem sos gehad?

70 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
N
NeeneeneeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Jullie zijn verslavingsgevoelig maar gebruiken wel coke? Kunnen niet beter andere drugs nemen dan?
Klik om te vergroten...
Juist daarom zijn we extra alert. Afgelopen weekend begonnen met xtc en die beviel mij beter dan de sos. Nog heel veel andere dingen te proberen en we hebben alle tijd.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cokerella zei:
Juist daarom zijn we extra alert. Afgelopen weekend begonnen met xtc en die beviel mij beter dan de sos. Nog heel veel andere dingen te proberen en we hebben alle tijd.
Klik om te vergroten...
Lees je wel goed in. Xtc kun je helaas niet vaak gebruiken.

Vind je drugs leuk? Vind zelf LSD het leukst
N
NeeneeneeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rivalrie zei:
Lees je wel goed in. Xtc kun je helaas niet vaak gebruiken.

Vind je drugs leuk? Vind zelf LSD het leukst
Klik om te vergroten...
Ja daar had ik idd over gelezen. Ik had vantevoren ook al opgezocht welke dosering etc en lekker thuis bij mijn vriend in een vertrouwde omgeving bij een veilig persoon. Was super. Nu zeker 3 maanden wachten. Tot dusver vind ik het idd erg leuk. Bij de sos overheerst ook de roes van het ritueel en het samen doen. Over LSD heb ik vanmiddag wat gelezen hier op het forum. Hasj en paddo's staan iig ook op de to try list. Wiet heb ik een jaar of 10 geleden een paar weken meerdere keren gerookt en verder eigenlijk niks.
N
NeeneeneeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dank je wel @Natozlato 😘
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Lees je wel goed in. Xtc kun je helaas niet vaak gebruiken.

Vind je drugs leuk? Vind zelf LSD het leukst
Klik om te vergroten...
Of nix.. ,wil geen pessimist spelen.
Maar met die regels loopt het vroeg of laat toch fout.
Hij op Een feestje of ergens thuis chillen, klein nakkie van een vriend.
Zij weg.
Vind een relatie zoals ze hem nu laat overkomen al geen leuke , maar ieder zen ding.
Als zij en Hij er gelukkig met zijn moeten ze van niemands anders mening geen f*ck geven...
N
NeeneeneeLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Of nix.. ,wil geen pessimist spelen.
Maar met die regels loopt het vroeg of laat toch fout.
Hij op Een feestje of ergens thuis chillen, klein nakkie van een vriend.
Zij weg.
Vind een relatie zoals ze hem nu laat overkomen al geen leuke , maar ieder zen ding.
Als zij en Hij er gelukkig met zijn moeten ze van niemands anders mening een f*ck geven...
Klik om te vergroten...
We hebben juist een ontzettend fijne relatie. Ik kan niet alle details vertellen waardoor jullie het complete plaatje zien en het verhaal kunnen plaatsen maar we hebben onze redenen voor onze afspraken. Het maakt me verder idd niks uit hoe het op anderen over komt. Zo lang het voor ons goed zit zijn wij gelukkig 😉❤.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jammer voor je. Maar aan de andere kant ook blij dat je nu dit toxisch hoofdstuk kan afsluiten.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cokerella zei:
Als hij niet eerlijk vertelt dat hij het gedaan heeft verbreek ik de relatie, hoeveel pijn me dat ook gaat doen. Een breuk in het vertrouwen is voor mij einde oefening. Als hij besluit het eerlijk te zeggen kunnen we er nog over in gesprek gaan, als hij blijft ontkennen trek ik de stekker eruit.
Klik om te vergroten...
Klinkt verstandig, you got it.
D
Dir84sosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cokerella zei:
Achteraf heb ik ook ontzettend spijt dat ik dat niet gedaan heb 😥 Ik moest 2 uur daarna een aardig stuk rijden dus ik durfde ook niet teveel te proeven bij wijze van test maar de lucht uit zijn snuifgat was zo sterk dat het wel vers moet zijn geweest.
Klik om te vergroten...
Dan is het ook zo, ik denk dat je gelijk hebt.
N
NeeneeneeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou, daar ben ik weer. Vanochtend heb ik de relatie met mijn vriend verbroken. Gisteravond was hij bij zijn beste vriend geweest. Toen ik hem beeldbelde leek hij te schrikken en ik merkte wat trekjes op die ik bij hem zag zoals ik die enkele keren na sos gebruik zag. Hij ontkende bij hoog en laag en helaas was de avondklok net ingegaan waardoor ik niet meer naar hem toe kon. Om 4.30 ben ik er naar toe geraced en mijn intuïtie bleek te kloppen: hij blijkt al tijden sos te gebruiken achter mijn rug (nog lang voordat ik erover begon om het eens te proberen) en mijn vermoedens over de originele vraag van dit draadje heeft hij dan toch bevestigd. Mijn intuïtie klopte dus wel, al wist ik niet dat hij al tijden een probleem had. Voor mij een bom onder onze relatie omdat hij dat al die tijd voor me verzwegen heeft en bij hoog en laag ontkende de keren dat ik hem erover confronteerde. Voor mij dus einde oefening. Overigens kan ik sos wel prima laten staan. Vorige week 2 halfjes van 2 verschillende dealers gekocht om te laten testen en alles wat over is ligt er nog. Doet me totaal niks.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat ontzettend rot voor je :(
Wel denk ik dat het goed is dat je naar jouw gevoel hebt geluisterd. En beter dat je nu erachter bent gekomen dan over een paar jaar!
Ik zou me ook niet gauw iemand met een drugsprobleem op de hals willen halen, vooral niet als diegene zelf niet inziet wat z'n probleem is. Goed dat je jezelf deze ellende bespaart! Het leven is te kort om ongelukkig te zijn!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."