Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Frisko als ge u zo ergert, reageert dan ni op Eckster. Steek u tijd in positieve, nuttige dingen ipv te kankeren. En nee ik ben geen mod dus ik moet u de les ni spellen. Dus da moete al nimeer antwoorden ."
"Mmm, swel kut . Toch bedankt voor de reacties."
"Dus eigenlijk brengt het gewoon nix positiefs? Je wordt er niet blij of actief vn ofzo?"
"Owkay thx"
"Dus hillbilly, je wordt er gwn loom vn? Niet actief of vrolijk ofzo?"
"Heeft iemand ooit al cocaine in zijn joint gedaan? Enzo ja, wat was de hoeveelheid en de effecten?"
"Uhu, ma ik zou het meer willen doen voor de cocaine. Het is gewoon dat het idee vn snuiven mij een beetje afschrikt. Daarom, in een joint draaien, lijkt mij "eenvoudiger"/"minder erg". Maar de effecten zijn dus miniem?"
"C Ik zou ook wel graag eens cocaine gebruiken, maar ik wil absoluut niet slecht gaan. Wat kan ik best (niet) doen? En hoeveel zou ik max nemen?"