Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke valt tegen

Coke valt tegen

69 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
Dior-laLid
01-01-2024, 00:00
#1
Katowice zei:
Sos is bijna altijd wel versneden hier in Nederland. Jammer genoeg
Klik om te vergroten...
Tenzij je juiste connecties hebt :wink:
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#2
Versneden of geperst, en coke halen op de straat is zoiezo al niet een al te best idee🤣
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zie mijn eerdere post inderdaad.
De abominabele straatkwaliteit en het feit dat vrijwel elke straatdealer de boel recht in je gezicht fopt heeft mij alleen maar geholpen van de 🆘 af te komen.
D
Dior-laLid
01-01-2024, 00:00
#4
Numiah zei:
Zie mijn eerdere post inderdaad.
De abominabele straatkwaliteit en het feit dat vrijwel elke straatdealer de boel recht in je gezicht fopt heeft mij alleen maar geholpen van de 🆘 af te komen.
Klik om te vergroten...
Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻‍♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roffa010 zei:
Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻‍♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
Klik om te vergroten...
Klopt. Alleen niet iedereen heeft dezelfde vrienden als jij.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roffa010 zei:
Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻‍♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
Klik om te vergroten...
Ja idd. Wie woont er nou in een sloppenwijk ipv een villawijk? Dan weet je dat je in een gevaarlijke buurt woont.

Of

Neh laat maar. Kan nog wel een paar domme vergelijkingen maken. Onzinopmerking iig
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kibo3 zei:
Anderen die coke ook in kristalvorm kunnen krijgen? Zie het bij iedereen in poeders mijn dealer geeft ze in kristallen. Je moet deze nog wel uitkoken wil je het roken.
Klik om te vergroten...

Nee, enkel in blokkies.
N
Nachtvlinder.partydrugsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een half jaar geleden had ik het zelfde probleem als jullie ik kreeg altijd slechte kwaliteit en gebruikte ook veelste veel van die troep. Met het stappen ben ik iemand tegen gekomen die mij altijd goed voorzien heeft, ik ben daar door zelfs minder gaan gebruiken.
N
NumiahLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nachtvlinder.partydrugs zei:
Een half jaar geleden had ik het zelfde probleem als jullie ik kreeg altijd slechte kwaliteit en gebruikte ook veelste veel van die troep. Met het stappen ben ik iemand tegen gekomen die mij altijd goed voorzien heeft, ik ben daar door zelfs minder gaan gebruiken.
Klik om te vergroten...
Ik zou die zoektocht of toevalstreffer nu nooit meer aan durven gaan.
Het heeft me al een keertje flink in de staart gebeten.
En volgens mij is de stap terug makkelijker dan er vanaf blijven.
😱
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Roffa010 zei:
Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻‍♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
Klik om te vergroten...
Idd ik plaats altijd een oproep op Facebook werkt veel beter 💪🏻
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#11
2 keer coke gehad en ga niet meer doen. Ik kreeg meer energie, dat wel maar na 30-40 min was deze al voorbij. De ervaring van mijn partner in crime was veel beter- die werd high en happy.
Hoe dan ook vind ik dat de prijs voor zo n korte effect te hoog is.
D
Dior-laLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Ja idd. Wie woont er nou in een sloppenwijk ipv een villawijk? Dan weet je dat je in een gevaarlijke buurt woont.

Of

Neh laat maar. Kan nog wel een paar domme vergelijkingen maken. Onzinopmerking iig
Klik om te vergroten...
Jou reactie slaat pas nergens op als je geen fatsoenlijk antwoord kan geven wees dan stil idioot
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roffa010 zei:
Jou reactie slaat pas nergens op als je geen fatsoenlijk antwoord kan geven wees dan stil idioot
Klik om te vergroten...
Jouw* met een w. Volgens mij is jouw reactie linea recta toepasbaar op jezelf, zie hieronder.
Roffa010 zei:
Je bent wel echt sowieso junkie als je bruin of wit gaat roken
Klik om te vergroten...
Roffa010 zei:
Eigenschuld joh niemand dwingt je om te gebruiken doen ze allemaal zelf gewoon niet aan beginnen simpel
Klik om te vergroten...
Roffa010 zei:
Moet jij zelf weten in mijn ogen ben je dan sowieso een junk als je die zooi gaat gebruiken roken denk toch ff na
Klik om te vergroten...
Roffa010 zei:
Je bent ook dom als je aan die zooi gaat roken
Klik om te vergroten...
Roffa010 zei:
Rare man jij hahaha
Klik om te vergroten...
Roffa010 zei:
Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻‍♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
Klik om te vergroten...
Roffa010 zei:
Waarom zou je überhaupt heroïne gebruiken 🤦🏻‍♂️
Klik om te vergroten...
Niet hele lekkere start hier op het forum of wel?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roffa010 zei:
Jou reactie slaat pas nergens op als je geen fatsoenlijk antwoord kan geven wees dan stil idioot
Klik om te vergroten...
Ik? Nooit
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
Idd ik plaats altijd een oproep op Facebook werkt veel beter 💪🏻
Klik om te vergroten...
Fb heeft mij ooit de allerschattigste dealer gebracht. Hij kwam onverwachts in mijn leven via fb messenger en werd verliefd op mijn foto. Lang verhaal kort te maken - er werd toch niets tussen ons en hij heeft mij geblokkeerd 🙄 maar zijn pilletjes waren goed.
D
Dior-laLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geneesmiddel zei:
Jouw* met een w. Volgens mij is jouw reactie linea recta toepasbaar op jezelf, zie hieronder.







Niet hele lekkere start hier op het forum of wel?
Klik om te vergroten...
Is gewoon een feit als je aan die zooi gaat ben je junkie punt
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Roffa010 zei:
Is gewoon een feit als je aan die zooi gaat eindig je als een junkie punt*
Klik om te vergroten...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roffa010 zei:
Is gewoon een feit als je aan die zooi gaat ben je junkie punt
Klik om te vergroten...
Helemaal mee eens, kut junkies
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roffa010 zei:
Is gewoon een feit als je aan die zooi gaat ben je junkie punt
Klik om te vergroten...

Als je een kuthekel hebt aan "cokejunkies", waarom stuurde me dan een pm?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
JavelinBayraktar zei:
2 keer coke gehad en ga niet meer doen. Ik kreeg meer energie, dat wel maar na 30-40 min was deze al voorbij. De ervaring van mijn partner in crime was veel beter- die werd high en happy.
Hoe dan ook vind ik dat de prijs voor zo n korte effect te hoog is.
Klik om te vergroten...

Dat ligt dan aan je "lichaam" en niet aan de C;

Iedereen zat maar te lullen over GHB, heb dat 'n keer of drie gedaan, twee keer haast niks gevoeld, derde keer flinke maagpijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."