#1
Tenzij je juiste connecties hebtSos is bijna altijd wel versneden hier in Nederland. Jammer genoeg
Tenzij je juiste connecties hebtSos is bijna altijd wel versneden hier in Nederland. Jammer genoeg
Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgenZie mijn eerdere post inderdaad.
De abominabele straatkwaliteit en het feit dat vrijwel elke straatdealer de boel recht in je gezicht fopt heeft mij alleen maar geholpen van de 🆘 af te komen.
Klopt. Alleen niet iedereen heeft dezelfde vrienden als jij.Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
Ja idd. Wie woont er nou in een sloppenwijk ipv een villawijk? Dan weet je dat je in een gevaarlijke buurt woont.Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
Anderen die coke ook in kristalvorm kunnen krijgen? Zie het bij iedereen in poeders mijn dealer geeft ze in kristallen. Je moet deze nog wel uitkoken wil je het roken.
Ik zou die zoektocht of toevalstreffer nu nooit meer aan durven gaan.Een half jaar geleden had ik het zelfde probleem als jullie ik kreeg altijd slechte kwaliteit en gebruikte ook veelste veel van die troep. Met het stappen ben ik iemand tegen gekomen die mij altijd goed voorzien heeft, ik ben daar door zelfs minder gaan gebruiken.
Idd ik plaats altijd een oproep op Facebook werkt veel beter 💪🏻Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
Jou reactie slaat pas nergens op als je geen fatsoenlijk antwoord kan geven wees dan stil idiootJa idd. Wie woont er nou in een sloppenwijk ipv een villawijk? Dan weet je dat je in een gevaarlijke buurt woont.
Of
Neh laat maar. Kan nog wel een paar domme vergelijkingen maken. Onzinopmerking iig
Jouw* met een w. Volgens mij is jouw reactie linea recta toepasbaar op jezelf, zie hieronder.Jou reactie slaat pas nergens op als je geen fatsoenlijk antwoord kan geven wees dan stil idioot
Je bent wel echt sowieso junkie als je bruin of wit gaat roken
Eigenschuld joh niemand dwingt je om te gebruiken doen ze allemaal zelf gewoon niet aan beginnen simpel
Moet jij zelf weten in mijn ogen ben je dan sowieso een junk als je die zooi gaat gebruiken roken denk toch ff na
Je bent ook dom als je aan die zooi gaat roken
Rare man jij hahaha
Wie gaat er nou ook op straat coke halen 🤦🏻♂️ Dan kan je verwachten dat je bagger zooi gaat krijgen
Niet hele lekkere start hier op het forum of wel?Waarom zou je überhaupt heroïne gebruiken 🤦🏻♂️
Ik? NooitJou reactie slaat pas nergens op als je geen fatsoenlijk antwoord kan geven wees dan stil idioot
Fb heeft mij ooit de allerschattigste dealer gebracht. Hij kwam onverwachts in mijn leven via fb messenger en werd verliefd op mijn foto. Lang verhaal kort te maken - er werd toch niets tussen ons en hij heeft mij geblokkeerd 🙄 maar zijn pilletjes waren goed.Idd ik plaats altijd een oproep op Facebook werkt veel beter 💪🏻
Is gewoon een feit als je aan die zooi gaat ben je junkie puntJouw* met een w. Volgens mij is jouw reactie linea recta toepasbaar op jezelf, zie hieronder.
Niet hele lekkere start hier op het forum of wel?
Is gewoon een feit als je aan die zooi gaat eindig je als een junkie punt*
Helemaal mee eens, kut junkiesIs gewoon een feit als je aan die zooi gaat ben je junkie punt
Is gewoon een feit als je aan die zooi gaat ben je junkie punt
2 keer coke gehad en ga niet meer doen. Ik kreeg meer energie, dat wel maar na 30-40 min was deze al voorbij. De ervaring van mijn partner in crime was veel beter- die werd high en happy.
Hoe dan ook vind ik dat de prijs voor zo n korte effect te hoog is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."