#1
Helaas heb je rommel gekocht.
Ja hoor 15-20% zuiverheid? Volgens Trimbos:Unpopulair opinion...
SpoilerIk vind coke de meest overrated en overpriced drug die er is.
Vanaf het 2e puntje wordt ik enorm rustig en verander ik in een introvert terwijl iedereen om mij heen juist actiever en spraakzamer wordt. In plaats van euforie voel ik alleen maar onrust in me hoofd en een zeer ongemakkelijk gevoel, alsof ik even niet weet wat ik met mijzelf aan moet. Ik heb kleine, medium en grote puntjes geprobeerd, in welke setting met welke mindset dan ook, altijd de same.
Hou er rekening mee dat de coke die je hier in NL koopt al tig keer is versneden. Ik heb geen idee wat de statistieken zijn qua puurheid maar ik gok niet meer dan 15/20%? Ik heb tijdens mijn vakantie in centraal Amerika via een bekende die daar woont coke van zeer goede kwaliteit mogen proberen. Ik ervaarde het als een iets cleanere high, minder mentale chaos. Koste me ongeveer evenveel als wat je hier in NL betaald voor een gram pep. Dan is het het nog wel eens waard op zijn tijd maar een halve barkie neerlappen voor kabouterpost hier in NL??? Ik zal nooit begrijpen hoe mensen dat rechtvaardigen voor zichzelf.
De testen die ik van diverse (tientallen) dealerts deed kwamen eigenlijk nooit boven de 50%.Ja hoor 15-20% zuiverheid? Volgens Trimbos:
"Het gemiddelde percentage cocaΓ―ne in cocaΓ―nepoeders blijft na een opvallende toename redelijk stabiel. In 2020 bevatte een poeder gemiddeld 68,9% cocaΓ―ne base.."
Sos is bijna altijd wel versneden hier in Nederland. Jammer genoegIk heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).
ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet.
Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal.
Tenzij je juiste connecties hebtSos is bijna altijd wel versneden hier in Nederland. Jammer genoeg
Fb heeft mij ooit de allerschattigste dealer gebracht. Hij kwam onverwachts in mijn leven via fb messenger en werd verliefd op mijn foto. Lang verhaal kort te maken - er werd toch niets tussen ons en hij heeft mij geblokkeerd π maar zijn pilletjes waren goed.Idd ik plaats altijd een oproep op Facebook werkt veel beter πͺπ»
Is gewoon een feit als je aan die zooi gaat ben je junkie puntJouw* met een w. Volgens mij is jouw reactie linea recta toepasbaar op jezelf, zie hieronder.
Niet hele lekkere start hier op het forum of wel?
Is gewoon een feit als je aan die zooi gaat eindig je als een junkie punt*
Helemaal mee eens, kut junkiesIs gewoon een feit als je aan die zooi gaat ben je junkie punt
Is gewoon een feit als je aan die zooi gaat ben je junkie punt
2 keer coke gehad en ga niet meer doen. Ik kreeg meer energie, dat wel maar na 30-40 min was deze al voorbij. De ervaring van mijn partner in crime was veel beter- die werd high en happy.
Hoe dan ook vind ik dat de prijs voor zo n korte effect te hoog is.
Is gewoon een feit als je aan die zooi gaat ben je junkie punt
Helemaal mee eens, kut junkies
Voor mijn volgende keer is dit een streven. Ik zit het vaak een beetje na te jagen en dan eindig ik met een flinke dosis, denk dat het allemaal een stuk aangenamer wordt als ik het beperkt kan houden.Maar ik gebruik wel echt weeeeeinig op een avond ook (vind ik).
Hahah is goed, ik ben de moeilijkste niet schijnt het πik weet mijn missie als we eens een biertje doenπ
Voor mijn volgende keer is dit een streven. Ik zit het vaak een beetje na te jagen en dan eindig ik met een flinke dosis, denk dat het allemaal een stuk aangenamer wordt als ik het beperkt kan houden.
Hahah is goed, ik ben de moeilijkste niet schijnt het π
Jaa ik voel je.als je een auto hebt en telegram is het vaak al makkelijker want op straat is het idd vaak 10% coke rest versneden troep.
Hoe meer moeite je doet en kilometers aflegt vaak beter spul,, er zijn wel goede dealers maar niet echt veel, het is echt goed zoeken.
Goeie coke is retesterk en werkt echt kort. Zo zit je te kwijlen en helemaal high en 45 min later is het helemaal uitgewerkt.
En je ken nog 6 uur slapen ook.
niets is kutter dan die goedkope drugs en dan 2 dagen wakker helemaal verrot met hartslag out of control plafonddienst, etc is echt KUUUTTTTTT
Ik vind jou ervaring met sos enorm interessant haha.Het effect vind ik heerlijk, dat zeker. Het is ook zo kietelend voor je brein dat als je het de eerste twee keer niet lekker vindt, je de derde keer wel verkocht bent. Het duurt een beetje kort maar dat kan wel opgelost worden door te blijven pakken. Maar die comedown oh oh oh, kan wel janken dan. Dat laatste geeft me zoveel instant regrets + de prijs en waar het mee versneden wordt.. maar goed als ik een paar biertjes op heb ben ik zo overtuigd hoor.
Ik ga trouwens ook rare dingen doen op coke, dingen zeggen die ik normaal voor mezelf zou houden en de twee keer dat ik met een guy heb gezoend had ik gesnoven, terwijl ik normaal op geen enkele manier homoseksuele gevoelens heb lol.
Op welke verhouding doe je dit dan weeg je dit toevallig na? Heb het zelfde probleem heb echt puur puur maar vindt het iets te sterkJaa ik voel je.
Vooral als je niet weet met wat het is gemixt haha.
Echt puur puur is te heftig voor mij.
Ik mix mijn pure altijd met een beetje vitamine b poeder.
Iets zachter voor je neus en minder spacen haha.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."