Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leugenaar daarnet zij je nog dat je 5 gram voor 290 had gehaald via internet zonder telefoon nummer van dealer snel je bericht ff verwijderen kansloos hoor"
"Amy020 zei: Ik heb regelmatig dat ik minder goed kan praten en dan veranderd mn stem ook..een beetje bibberend..maar niet dat ik helemaal niet kan praten. Als dat gebeurd heb ik denk ik wel 1,5/2 gram op. Klik om te vergroten... Same here"
"9 strepen zei: Is dit peruaanse ? Of boli? Klik om te vergroten..."
"."
"Fresh 🥰"
"Fairflower zei: Hey DF'ers, Ik voel me absoluut niet goed met speed op. Depri, initiatiefloos, doe niet wat ik zou moeten doen, "t kan me allemaal niet veel schelen", ... Toch blijf ik nu gebruiken, tegen beter weten in. Ik zit aan mijn 6de dag met speed, heb al 2 nachtjes doorgehaald op die tijd ...slaag er niet in op tijd in mijn bed te kruipen ondanks grote vermoeidheid opgestapeld. Ik was verslaafd geworden aan Concerta (Methylphenidaat)...hiervan blijf ik na lang gebruik en veel gewenning op zijn minst een betere stemming hebben en ik doe meer dingen dan zonder. Speed echter parallelliseert me eerder. Het enige wat de speed oplost is vermoeidheid en negatievere of heftige emoties zijn weg... Het is niet leuk, ik besef dat ik toch ga moeten stoppen gauw en dit enkel uitstel, dat het volgens mij relatief gevaarlijk is op bepaalde momenten omdat ik steeds meer wil omdat ik geen goed gevoel bereik... Ik heb proberen stoppen en dat viel erg zwaar tegen...ik kreeg zeer zware afkick die pas na 2 dagen echt begon. Daarnaast moet ik bijgeslapen geraken...het is uitstel van executie. Ik wacht op een beter moment om erg moe te zijn en vooral 1 dag heel hevige afkick die emotioneel nauwelijks te dragen valt... Ik hoop met de 3 gram die ik nog heb te kunnen afbouwen of enkel een lijntje te nemen indien t echt niet meer uit te houden is zonder... Ik ben iemand met veel gewenning...mijn receptoren zijn dermate afgestompt van teveel en dagelijks gebruik van ofwel Concerta, pseudoefedrine waar ik nu gewoon op slaap ofwel speed... Ik ben nochtans een hele tijd kunnen stoppen met het gebruik van 1 Concerta per dag. Heb op een gegeven moment meer en meer hervallen gekregen maar stopte steeds na een herval oftewel ging daarna terug naar 1 Concerta per dag. Nu ga ik gewoon bijhalen als t op is wat me verontrust en het geen herval meer maakt maar continu veel gebruiken. Ik neem gemiddeld 1 gram per dag nu. Herkent er nog iemand dat je na langdurig gebruik gewoon regelrecht passief wordt van speed? Passiever dan zonder? En depressief zelfs tijdens het gebruik? Ik vermoed dat ik gewoon teveel gewenning heb en stoppen de enige weg zal zijn..en dit heb ik al zo vaak gezegd en hier werk ik ook al meer als een jaar aan, nu echter omdat te gewoon helemaal niet meer doet wat te moet doen... Uitstel van executie heeft zelfs weinig zin, tenzij ik erg gecontroleerd kan minderen de komende dagen, zou ik dit goedje beter weggooien i p v van nog verder te moeten komen als ik stop. Bedankt om dit te lezen. Klik om te vergroten... Moet jij niet werken dan ??"
"Waarom zou je überhaupt heroïne gebruiken 🤦🏻♂️"
"Casrus zei: Vind pluggen zelf geweldig leuk, maar als het het risico op SOA's groter maakt door aantasting van het anale slijmvlies weet ik niet of het zo'n goed idee is. 3MMC pluggen werkte beter dan snuiven. Klik om te vergroten... Ben je homo ofzo dat je gaat pluggen kill wtf😂"
"Casrus zei: For you, I can be... Klik om te vergroten... Hahaha"