Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke valt tegen

Coke valt tegen

69 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Magicalwoman zei:
Haha ja, als ik dat doe dan vergaat mijn neus gewoon πŸ™ˆ
Is misschien stom maar zo doe ik er wel veel langer mee
Klik om te vergroten...

Maar het effect is toch milder? Als je normaal 50mg in 1 lijn doet mag je makkelijk 80 a 100mg rekenen voor hetzelfde effect. Plus dat je riskeert als het niet even verdeelt is dat je een lijn vitamine B snatst.
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Maar het effect is toch milder? Als je normaal 50mg in 1 lijn doet mag je makkelijk 80 a 100mg rekenen voor hetzelfde effect. Plus dat je riskeert als het niet even verdeelt is dat je een lijn vitamine B snatst.
Klik om te vergroten...
Jaa zeker, maar ik vind het juist chill dat het effect wat opbouwt.
Ik doe graag wat langer met de sos, is wat beter voor de portemonnee πŸ™ˆ

Haha, nee dat gebeurt niet hoor.
Dat word zorgvuldig gemixt ☺️
T
TopstoneyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Magicalwoman zei:
Jaa zeker, maar ik vind het juist chill dat het effect wat opbouwt.
Ik doe graag wat langer met de sos, is wat beter voor de portemonnee πŸ™ˆ

Haha, nee dat gebeurt niet hoor.
Dat word zorgvuldig gemixt ☺️
Klik om te vergroten...
Hoor ook voor het eerst vitamine D, ik wou het met inositol of iets in die richting proberen, en hoe doe je dit dan het best/makkelijkst los van de verhouding? Zou je me een pb kunnen doen?
D
Deler77Lid
01-01-2024, 00:00
#4
LadyLike zei:
Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).

ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet.

Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal.
Klik om te vergroten...
Goed spul nodig
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deler77 zei:
Iemand coke nodig hebben west Vlaanderen en Brugge stuur maar niet antwoord hier
Klik om te vergroten...

Toedels.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
Toedels.
Klik om te vergroten...

Ja, das de gemene deler. :smirk:
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#7
LadyLike zei:
Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).
Klik om te vergroten...
scooterboys'' van die armoedige kleuters met een verslaving wonend bij ouders zonder auto vervoer... dat?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
WAZA zei:
scooterboys'' van die armoedige kleuters met een verslaving wonend bij ouders zonder auto vervoer... dat?
Klik om te vergroten...

Een Mercedes C-Klasse is toch het minimum. :smirk:
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#9
Positive vibe zei:
Coke is overrated.. 😏
Klik om te vergroten...
is ook zo maar een flinke hoeveelheid speed zodat je hoge piek krijgt ben je meteen zon achterlijk lang wakker
P
Positive vibeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Coke is overrated.. 😏

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."