#1
Maar enkel als ik eerst samen met @ljuv een pilletje genomen heb.
Jaa ik voel je.als je een auto hebt en telegram is het vaak al makkelijker want op straat is het idd vaak 10% coke rest versneden troep.
Hoe meer moeite je doet en kilometers aflegt vaak beter spul,, er zijn wel goede dealers maar niet echt veel, het is echt goed zoeken.
Goeie coke is retesterk en werkt echt kort. Zo zit je te kwijlen en helemaal high en 45 min later is het helemaal uitgewerkt.
En je ken nog 6 uur slapen ook.
niets is kutter dan die goedkope drugs en dan 2 dagen wakker helemaal verrot met hartslag out of control plafonddienst, etc is echt KUUUTTTTTT
Ik vind jou ervaring met sos enorm interessant haha.Het effect vind ik heerlijk, dat zeker. Het is ook zo kietelend voor je brein dat als je het de eerste twee keer niet lekker vindt, je de derde keer wel verkocht bent. Het duurt een beetje kort maar dat kan wel opgelost worden door te blijven pakken. Maar die comedown oh oh oh, kan wel janken dan. Dat laatste geeft me zoveel instant regrets + de prijs en waar het mee versneden wordt.. maar goed als ik een paar biertjes op heb ben ik zo overtuigd hoor.
Ik ga trouwens ook rare dingen doen op coke, dingen zeggen die ik normaal voor mezelf zou houden en de twee keer dat ik met een guy heb gezoend had ik gesnoven, terwijl ik normaal op geen enkele manier homoseksuele gevoelens heb lol.
Op welke verhouding doe je dit dan weeg je dit toevallig na? Heb het zelfde probleem heb echt puur puur maar vindt het iets te sterkJaa ik voel je.
Vooral als je niet weet met wat het is gemixt haha.
Echt puur puur is te heftig voor mij.
Ik mix mijn pure altijd met een beetje vitamine b poeder.
Iets zachter voor je neus en minder spacen haha.
Vaak 2 of 3 gram erbij op 5 gram puurOp welke verhouding doe je dit dan weeg je dit toevallig na? Heb het zelfde probleem heb echt puur puur maar vindt het iets te sterk
Vaak 2 of 3 gram erbij op 5 gram puur
Haha ja, als ik dat doe dan vergaat mijn neus gewoon πWtf π dit is de 1ste maal in vele jaren dat ik hoor dat iemand vitamine b poeder bij zijn pure coke doet. Als dat spul puur is snuif je toch lekker puur! Pure goeie coke is een zijden dekentje voor de neus als je het vergelijkt met andere middelen. Nooit zou ik wat door goed spul mixen.
Haha ja, als ik dat doe dan vergaat mijn neus gewoon π
Is misschien stom maar zo doe ik er wel veel langer mee
Jaa zeker, maar ik vind het juist chill dat het effect wat opbouwt.Maar het effect is toch milder? Als je normaal 50mg in 1 lijn doet mag je makkelijk 80 a 100mg rekenen voor hetzelfde effect. Plus dat je riskeert als het niet even verdeelt is dat je een lijn vitamine B snatst.
Hoor ook voor het eerst vitamine D, ik wou het met inositol of iets in die richting proberen, en hoe doe je dit dan het best/makkelijkst los van de verhouding? Zou je me een pb kunnen doen?Jaa zeker, maar ik vind het juist chill dat het effect wat opbouwt.
Ik doe graag wat langer met de sos, is wat beter voor de portemonnee π
Haha, nee dat gebeurt niet hoor.
Dat word zorgvuldig gemixt βΊοΈ
Goed spul nodigIk heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).
ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet.
Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal.
Iemand coke nodig hebben west Vlaanderen en Brugge stuur maar niet antwoord hier
scooterboys'' van die armoedige kleuters met een verslaving wonend bij ouders zonder auto vervoer... dat?Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).
scooterboys'' van die armoedige kleuters met een verslaving wonend bij ouders zonder auto vervoer... dat?
is ook zo maar een flinke hoeveelheid speed zodat je hoge piek krijgt ben je meteen zon achterlijk lang wakkerCoke is overrated.. π
... thisheftig versneden
Kans is zeer aanwezig inderdaad. Alhoewel ik zelf ook meer merk van 3/4mmc. Coke heeft wel zijn eigen lekkere gevoel op zich.I call ...
... this
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."