Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke valt tegen

Coke valt tegen

69 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar enkel als ik eerst samen met @ljuv een pilletje genomen heb.
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#2
WAZA zei:
als je een auto hebt en telegram is het vaak al makkelijker want op straat is het idd vaak 10% coke rest versneden troep.
Hoe meer moeite je doet en kilometers aflegt vaak beter spul,, er zijn wel goede dealers maar niet echt veel, het is echt goed zoeken.

Goeie coke is retesterk en werkt echt kort. Zo zit je te kwijlen en helemaal high en 45 min later is het helemaal uitgewerkt.
En je ken nog 6 uur slapen ook.

niets is kutter dan die goedkope drugs en dan 2 dagen wakker helemaal verrot met hartslag out of control plafonddienst, etc is echt KUUUTTTTTT
Klik om te vergroten...
Jaa ik voel je.
Vooral als je niet weet met wat het is gemixt haha.
Echt puur puur is te heftig voor mij.
Ik mix mijn pure altijd met een beetje vitamine b poeder.
Iets zachter voor je neus en minder spacen haha.
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Geneesmiddel zei:
Het effect vind ik heerlijk, dat zeker. Het is ook zo kietelend voor je brein dat als je het de eerste twee keer niet lekker vindt, je de derde keer wel verkocht bent. Het duurt een beetje kort maar dat kan wel opgelost worden door te blijven pakken. Maar die comedown oh oh oh, kan wel janken dan. Dat laatste geeft me zoveel instant regrets + de prijs en waar het mee versneden wordt.. maar goed als ik een paar biertjes op heb ben ik zo overtuigd hoor.

Ik ga trouwens ook rare dingen doen op coke, dingen zeggen die ik normaal voor mezelf zou houden en de twee keer dat ik met een guy heb gezoend had ik gesnoven, terwijl ik normaal op geen enkele manier homoseksuele gevoelens heb lol.
Klik om te vergroten...
Ik vind jou ervaring met sos enorm interessant haha.
Coke heeft verschillende effecten op mij, hangt er vanaf hoe ik me voel etc.
Ik word wel enorm creatief haha.
Maar grappig dat jij dan "rare dingen" doet.

Zo werkt t voor iedereen weer anders
T
TopstoneyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Magicalwoman zei:
Jaa ik voel je.
Vooral als je niet weet met wat het is gemixt haha.
Echt puur puur is te heftig voor mij.
Ik mix mijn pure altijd met een beetje vitamine b poeder.
Iets zachter voor je neus en minder spacen haha.
Klik om te vergroten...
Op welke verhouding doe je dit dan weeg je dit toevallig na? Heb het zelfde probleem heb echt puur puur maar vindt het iets te sterk
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Topstoney zei:
Op welke verhouding doe je dit dan weeg je dit toevallig na? Heb het zelfde probleem heb echt puur puur maar vindt het iets te sterk
Klik om te vergroten...
Vaak 2 of 3 gram erbij op 5 gram puur
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Magicalwoman zei:
Vaak 2 of 3 gram erbij op 5 gram puur
Klik om te vergroten...

Wtf πŸ˜… dit is de 1ste maal in vele jaren dat ik hoor dat iemand vitamine b poeder bij zijn pure coke doet. Als dat spul puur is snuif je toch lekker puur! Pure goeie coke is een zijden dekentje voor de neus als je het vergelijkt met andere middelen. Nooit zou ik wat door goed spul mixen.
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsyTekz zei:
Wtf πŸ˜… dit is de 1ste maal in vele jaren dat ik hoor dat iemand vitamine b poeder bij zijn pure coke doet. Als dat spul puur is snuif je toch lekker puur! Pure goeie coke is een zijden dekentje voor de neus als je het vergelijkt met andere middelen. Nooit zou ik wat door goed spul mixen.
Klik om te vergroten...
Haha ja, als ik dat doe dan vergaat mijn neus gewoon πŸ™ˆ
Is misschien stom maar zo doe ik er wel veel langer mee
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Magicalwoman zei:
Haha ja, als ik dat doe dan vergaat mijn neus gewoon πŸ™ˆ
Is misschien stom maar zo doe ik er wel veel langer mee
Klik om te vergroten...

Maar het effect is toch milder? Als je normaal 50mg in 1 lijn doet mag je makkelijk 80 a 100mg rekenen voor hetzelfde effect. Plus dat je riskeert als het niet even verdeelt is dat je een lijn vitamine B snatst.
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Maar het effect is toch milder? Als je normaal 50mg in 1 lijn doet mag je makkelijk 80 a 100mg rekenen voor hetzelfde effect. Plus dat je riskeert als het niet even verdeelt is dat je een lijn vitamine B snatst.
Klik om te vergroten...
Jaa zeker, maar ik vind het juist chill dat het effect wat opbouwt.
Ik doe graag wat langer met de sos, is wat beter voor de portemonnee πŸ™ˆ

Haha, nee dat gebeurt niet hoor.
Dat word zorgvuldig gemixt ☺️
T
TopstoneyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Magicalwoman zei:
Jaa zeker, maar ik vind het juist chill dat het effect wat opbouwt.
Ik doe graag wat langer met de sos, is wat beter voor de portemonnee πŸ™ˆ

Haha, nee dat gebeurt niet hoor.
Dat word zorgvuldig gemixt ☺️
Klik om te vergroten...
Hoor ook voor het eerst vitamine D, ik wou het met inositol of iets in die richting proberen, en hoe doe je dit dan het best/makkelijkst los van de verhouding? Zou je me een pb kunnen doen?
D
Deler77Lid
01-01-2024, 00:00
#11
LadyLike zei:
Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).

ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet.

Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal.
Klik om te vergroten...
Goed spul nodig
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deler77 zei:
Iemand coke nodig hebben west Vlaanderen en Brugge stuur maar niet antwoord hier
Klik om te vergroten...

Toedels.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
PsyTekz zei:
Toedels.
Klik om te vergroten...

Ja, das de gemene deler. :smirk:
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#14
LadyLike zei:
Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).
Klik om te vergroten...
scooterboys'' van die armoedige kleuters met een verslaving wonend bij ouders zonder auto vervoer... dat?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
WAZA zei:
scooterboys'' van die armoedige kleuters met een verslaving wonend bij ouders zonder auto vervoer... dat?
Klik om te vergroten...

Een Mercedes C-Klasse is toch het minimum. :smirk:
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#16
Positive vibe zei:
Coke is overrated.. 😏
Klik om te vergroten...
is ook zo maar een flinke hoeveelheid speed zodat je hoge piek krijgt ben je meteen zon achterlijk lang wakker
P
Positive vibeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Coke is overrated.. 😏
L
LadyLikeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb via twee scooterboys nu coke geprobeerd en ik moet zeggen dat het me tegenvalt. Ik merk geen rush, wel wat meer energie, maar bij lange na niet wat ik met bijv 3mmc ervaar. (200mg).

ik neem ca 0,1gr per keer. Maar nou ja, stuiteren doe ik er niet van. Ik vermoed dat het heftig versneden is, maar getest heb ik het niet.

Is dit een ervaring die herkend wordt? Is mijn lijf gewoon teveel gewend aan 3mmc om nog effect van coke te voelen? Mijn partner lijkt vergelijkbare ervaringen te hebben. Ons 3mmc gebruik is ca 2x in de week 200-300mg oraal.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#19
I call ...
LadyLike zei:
heftig versneden
Klik om te vergroten...
... this
K
Kibo3Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Geneesmiddel zei:
I call ...

... this
Klik om te vergroten...
Kans is zeer aanwezig inderdaad. Alhoewel ik zelf ook meer merk van 3/4mmc. Coke heeft wel zijn eigen lekkere gevoel op zich.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."