Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Pleuny zei: Ah wel dus , en hoe is dat in vergelijking met heroine ? Klik om te vergroten... Neem dan gwn heroïne"
"Geen drugs. Ik ben anti drugs. Gewoon lekker water drinken, en een colaatje."
"Veel beter dan mdma. Werkt ook veel langer minimaal 16 uur is mijn ervaring , je hoeft dus nooit meer bij te pakken. met mdma space je tering hard, en kunnen mensen makkelijk je telefoon oid je zakken pakken ( ook met rits) met 6apb blijf je helder in je koppie en heb je daar geen last van. Echt chill 6apb is mdma op anabolen. Als je met mdma op je piek komt, en tering hard gaat, dat is 6apb (benzofury) alleen 16 uur lang. Echt top spul en je gaat tering lekker. 6apb is goed voor een feest als je daarna nog naar een after gaat. Meteen naar huis als je nog thuis woont bij je ouders is dat niet zo’n goed plan, of ze Weten of je drugsgebruik. Mdma vind ik meer mensen vrienden allemaal een biertje of aan de mdma. Maar dat is mijn mening. nou neem ik wel rond 200/300mg 6apb in capsule 6apb is the shi"
"Lekker setje als je aan de pep zit. Oookal ben ik van de terror, vind ik early ook wel lekker Ruffneck (Early Hardcore Mix by Frantic Freak) Mix of various tracks from the Ruffneck label. soundcloud.app.goo.gl"
"Ik ben laatst aangehouden met rijden onder invloed. Heb me lesje wel geleerd. Je krijgt heel Vele gezeik aan je kop en terecht, maar nu geen tijd om dat allemaal te typen wat ik nu moet doen allemaal en krijg"
"Zijn er niet. Als je echte keta wilt ervaren moet je ketamine nemen."
"Wat is nou echt het verschil, en ook kwa effect. word je meer euforischer als je het snuift of bommetje neemt? Duurt het langer als je een bommetje ervan neemt. ik heb pep nog nooit met een bommetje ingenomen dus vandaar me vraag."
"mensen moeten echt goede ogen willen ze door zo’n versterkte bril heen kijken. Ik zie helemaal niks 😋"
"Hebbenzekezine? zei: Ik heb enkel ervaring met 130mg succ en ik vond het veel te mild ten opzichte van mdma. Tevens door de misselijkheid nooit vaker geprobeerd Klik om te vergroten... Ligt denk ook aan de dosering. Ik ging iig tering lekker maarja dat was 250mg. Dat was ook op Defqon weekend, als je het op een nacht feest neemt dan ga je smorgens als het afgelopen is nog knetter hard. Fijne van 6apb vind ik dat je helder blijft in je hoofd en niet alles dubbel gaat zien ofzo. En het werkt lekker lang door dus bijpakken hoeft niet"
"Dopemonster zei: Gast met wat voor nagemaakt volk ga jij om, ik doe geen mdma tussen mensen die je telefoon zouden jatten omdat je her toch niet merkt. Ben daar niet van Klik om te vergroten... Ja nou vaak genoeg gehad op feesten met maten die lekker aan het spacen waren op mdma, en ze gewoon gezakrold of hoe je dat ook typt werden. Zelfs met rits."