Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3g coke per week

3g coke per week

31 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zweef zei:
Mocht ik eventueel in zo'n relatie zitten dan zou ik zelf ook wel flink aan de drugs zitten, maar goed dan zou ik inderdaad mijn partner gewoon coke laten gebruiken als ik in zo'n relatie zou zitten. Het is wel ongewoon dat het dan goed met iemand zou gaan maar als die persoon aangeeft dat het fysiek, psychisch en financieel goed gaat en zelf al een tijdje bezig is en daarmee een heleboeel andere kwalen daarmee verdwijnen, jazeker dan zeg ik ga door, erg ongewoon en niet normaal en zeldzaam is het zeker, maar als het werkt voor 1 op de 1000 mensen met problemen die zelf aan het pionieren zijn geslagen wie ben ik dan om daarover te oordelen.

Maar voor degenen waarvoor dit niet werkt, zoek iets anders zoals yoga meditatie of vraag om hulp.
Klik om te vergroten...
Het is ook compleet ongewoon dat 3 gram coke per week problemen laten verdwijnen.

Verslaafden zijn extreem goed in het excuses en redenen zoeken voor hun gebruik. Laat staan het goed praten daar van.

Wat jij doet (of hier zegt iig) is het enablen van een verslaving. En dat vind ik zeer kwalijk.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zweef zei:
zinvol.......als iemand iets heeft gevonden dat werkt dan werkt dat,
sommigen moeten zich elke dag suf blowen om een stukje rust te vinden in de mensheid,
Klik om te vergroten...
U bedoelt wellicht 'zich suf blowen om hun problemen niet onder ogen te zien'.

Gevoel dempen met drugs is een garantie op problematiek.
Z
ZweefLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik speelde gemiddeld 8 tot 12 uur per dag overwatch (een game) en om mij goed te voelen microdosseer ik lsd tot 3 x per week (vaker kan niet vanwege enorm snelle tolerantie opbouw, maar als het aan mij lag zou ik elke dag microdoseren), ga je mij nu ook adviseren om te stoppen of om hulp te zoeken omdat dit niet normaal is ? want de dokter zal zeker geen lsd voorschrijven want dat is verre van normaal en mijn game gedrag lijkt op erg verslavend en als ik de mensen om mij heen moet geloven is dat allemaal niet goed is, maar hey het werkt en ik heb de tijd van mijn leven, en alles wat ik voorheen heb geporbeerd maakte mij altijd depressief met een gigantisch gevoel van eenzaamheid. Psychiaters therapien etc het helpt allemaal niet, totdat ik mijn eigen weg maar ben ingeslagen, en bingo.

(Ik doe wel wat meer dan alleen gamen, ik mediteer, wandel en sport/yoga en zoek ook de nodige rust en eet redelijk goed)

Op dit moment heb ik mijn leven wel wat anders ingedeeld, maar zo heb ik voor 4 jaar geleefd. Was het goed...weet ik veel, ik had de tijd van mijn leven, totdat het niet meer werkte en alles begon tegen te werken. Wat ik probeer te zeggen, is hoe weet jij nou wat kwalijk is of niet.
Als ik naar de mensen om mij heen was blijven luisteren dat zou kwalijk zijn geweest.

ik begin het hier een beetje zat te worden van jullie mij te beschuldigen van kwalijke dingen. Zoals ik in meerdere berichten aangaf, als ik merk dat het niet goed gaat met iemand dan help ik.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb je ADHD?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien moet je iets meer context geven maar kort door de bocht is het antwoord neeee. Is er wellicht iets anders veranderd, en Xanax is zoiezo troep😉
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Heb je ADHD?
Klik om te vergroten...
Ja
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee en dit van een ervaringsdeskundige.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
3 gram perico per week...
Is dit niet een beetje te veel?
Ik zou hulp zoeken voordat je jezelf vernietigd hebt.....
M
ManueldrapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey iedereen, ik neem sinds een jaar verspreid over een week 3 g coke (snuif), ik merk dat ik er kalm van wordt, niet agressief en niet angstig, terwijl ik altijd vroeger onrustig, een kort lontje had en altijd angstaanvallen had. Ik gebruikte 3 jaar xanax dagelijks en kon geen dag overslaan, nu neem ik zelfs al een maand geen xanax de ene dag op de andere en heb hier zelf geen behoefte aan , ook 'atuurlijk de dagen dat ik niet gebruik. Is dit normaal?
l
liljazzsingerLid
01-01-2024, 00:00
#10
als ik jou was zou ik proberen hulp te zoeken
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lemmy zei:
Ja
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde @Manueldrap
Dat zou misschien verklaren dat hij/zij rustig wordt van coke.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Ik bedoelde @Manueldrap
Dat zou misschien verklaren dat hij/zij rustig wordt van coke.
Klik om te vergroten...

Sorry dat ik even antwoordde. Druk baasje hè. :grimacing:
D
Deler77Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Manueldrap zei:
Hey iedereen, ik neem sinds een jaar verspreid over een week 3 g coke (snuif), ik merk dat ik er kalm van wordt, niet agressief en niet angstig, terwijl ik altijd vroeger onrustig, een kort lontje had en altijd angstaanvallen had. Ik gebruikte 3 jaar xanax dagelijks en kon geen dag overslaan, nu neem ik zelfs al een maand geen xanax de ene dag op de andere en heb hier zelf geen behoefte aan , ook 'atuurlijk de dagen dat ik niet gebruik. Is dit normaal?
Klik om te vergroten...
Ik goed coke top spul binnenkort binnen krijg ma stuur nodig hebben
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#14
Manueldrap zei:
, nu neem ik zelfs al een maand geen xanax de ene dag op de andere en heb hier zelf geen behoefte aan
Klik om te vergroten...
ook geen afkick verschijnselen ondervonden zo te lezen?
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#15
A little late tot he party (ook nog maar net geregistreerd).

Ik ga mee in de vraag of je soms ADHD hebt... sommige mensen met een bepaald AHDH/ADD syndroom reageren anders (tot soms zelfs helemaal niet) op coke en/of andere soortgelijken. De reden waarom dit kan heb ik in "hoeveel gram in een lijntje coke" geschreven.

Hierzo: https://drugsforum.nl/threads/hoe-veel-mg-coke-in-één-lijntje.72686/#post-1777588
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Voor iemand die hyper is (zoals ik) is coke eigenlijk niet de beste drug nee.

Over laatst had ik een zeer toffe avond met een lijntje of drie, maar toch vond ik het nodig om er nog een paar bij te nemen snel snel.

Dat is nooit goed natuurlijk, maar bij mij valt dat dan opeens extra hard op.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lemmy zei:
Voor iemand die hyper is (zoals ik) is coke eigenlijk niet de beste drug nee.

Over laatst had ik een zeer toffe avond met een lijntje of drie, maar toch vond ik het nodig om er nog een paar bij te nemen snel snel.

Dat is nooit goed natuurlijk, maar bij mij valt dat dan opeens extra hard op.
Klik om te vergroten...

Ik heb eigenlijk hele goeie ervaringen met NEP, geeft me hetzelfde gevoel als UITZONDERLIJK goede en zeldzame batches coke, namelijk: rust in m'n hoofd.
NEP doet dat ook. Bij mij heel weinig craving, verkies wel het poeder boven het chrystal, gaat langer mee bij mij en bij de juiste vendor niet meer kappen... echt als suikerpoeder.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#18
3g per week kan vanuit jouw perspectief misschien onschuldig lijken, en lijken alsof het niet echt een (negatieve) impact heeft op je leven, maar je vergist je.

3g op een week is serieus gebruik en als je niet direct terugkeert naar een weg zonder gebruik kan het vanaf hier alleen nog maar berg af gaan. Coke is een drug die je langzaam sloopt, en pas wanneer het véél te laat is zal je het doorhebben.

Stop met die zever waarmee je bezig bent, je huisarts kan je beter begeleiden naar hulpmiddelen om te relaxen.
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stuur me ff een prive bericht:)
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je zoveel coke snuift ken je beter gewoon goeie pep halen. Coke merk je al snel weinig van.
Met pep stop je vanzelf wel want je wilt ook slapwn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."