Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3g coke per week

3g coke per week

31 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
Z
ZweefLid
01-01-2024, 00:00
#1
vergelijkingen maken is zeker wel zinvol.......als iemand iets heeft gevonden dat werkt dan werkt dat,
sommigen moeten zich elke dag suf blowen om een stukje rust te vinden in de mensheid, sommigen hebben elke dag een paar benzo's nodig, sommigen hebben elke dag anti-psychoticums nodig, wat is er nou mis met die hele vergelijking ?
Wie zijn jullie om daarover te oordelen wat wel of niet werkt.

Die persoon had het er ook niet over dat het slecht ging ofzo, die persoon z'n hele bericht was van positieve aard, als die persoon vertelde of kenbaar maakte dat het slecht zou gaan dan was mijn boodschap van heel andere aard geweest.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zweef zei:
Die persoon had het er ook niet over dat het slecht ging ofzo
Klik om te vergroten...

Die persoon vraagt of 3gram per week normaal is en daardoor medicijnen kan laten liggen. 3gram coke per week is niet normaal en duid op verslaving dat punt is denk ik wel duidelijk.

Zweef zei:
wat is er nou mis met die hele vergelijking ?
Klik om te vergroten...

Wat jij vergelijkt zijn middelen die door artsen of psychiaters voorgeschreven zijn om bepaalde aandoeningen te bestrijden of verlichten. Zichzelf dagelijks suf blowen met wiet is geen medicijn maar idem verslaving. Het gaat hier over coke. Een drug die in het rijtje van stevig verslavende middelen staat. Drugs als zelfmedicatie werkt nooit.

Zweef zei:
Wie zijn jullie om daarover te oordelen wat wel of niet werkt.
Klik om te vergroten...

Wij zijn ook gewoon maar mensen. Mensen met gezond verstand die onderscheid maken tussen verslaving en gezond gebruik. Met grammen coke per week werkt er gewoon niets maar kom je elke week dieper in verslaving terecht.

Wat jij hier nu komt vertellen is kort vergelijkbaar met dit. "Gebruik lekker door tot je erbij neervalt want iedereen die wil verdooft zich wel met iets"

Ik blijf erbij gelukkig leest TS niet meer mee. Om als verslaafde gebruiker van 1 persoon te horen dat zijn gebruik helemaal ok is en perfect goed als zelfmedicatie dan gaat die snel de 10 goedbedoelde adviesen en hulp in de wind slaan.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is het niet uiterst ongezond om 3 ,(!) Gram coke te nemen met het idee dat dit ": goed voor je werkt" totdat er niet 1 maar laten we zeggen 3 of nog meer jaren voorbij zijn gegaan?!
Ik denk dat de de persoon in kwestie een wrak is geworden.
Want dat kan niet goed gaan.
Onmogelijk! Adviseren om door te gaan is mi van de zotte....
Z
ZweefLid
01-01-2024, 00:00
#4
Die persoon vraagt of 3gram per week normaal is en daardoor medicijnen kan laten liggen. 3gram coke per week is niet normaal en duid op verslaving dat punt is denk ik wel duidelijk.
Klik om te vergroten...
en ik zeg, als het werkt dan werkt het toch, zijn hele bericht komt niet over dat hij diep in de shit zit ofzo, Als die persoon een goeie tijd heeft dan laat ik die persoon, als het berricht van negatieve aard was geweest dan had ik die persoon per direct naar hulp laten zoeken.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zweef zei:
en ik zeg, als het werkt dan werkt het toch, zijn hele bericht komt niet over dat hij diep in de shit zit ofzo, Als die persoon een goeie tijd heeft dan laat ik die persoon, als het berricht van negatieve aard was geweest dan had ik die persoon per direct naar hulp laten zoeken.
Klik om te vergroten...
Positief of negatief bericht maakt geen fuck uit. 3 gram coke per week is ooit met een halve begonnen en gaat ook meer worden dan 3. Dat heet verslaving en dat ìs negatief.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zweef zei:
en ik zeg, als het werkt dan werkt het toch, zijn hele bericht komt niet over dat hij diep in de shit zit ofzo, Als die persoon een goeie tijd heeft dan laat ik die persoon, als het berricht van negatieve aard was geweest dan had ik die persoon per direct naar hulp laten zoeken.
Klik om te vergroten...

Enige wat er werkt is een stevige verslaving in de hand werken. Misschien reageer je zo omdat dit een online forum en je ts niet persoonlijk kent. Wat als bijvoorbeeld je partner elke dag crack rookt en aangeeft dat het financieel, fysiek en psychisch wel goed zit laat je die dan ook elke dag crack roken?
Z
ZweefLid
01-01-2024, 00:00
#7
Enige wat er werkt is een stevige verslaving in de hand werken. Misschien reageer je zo omdat dit een online forum en je ts niet persoonlijk kent. Wat als bijvoorbeeld je partner elke dag crack rookt en aangeeft dat het financieel, fysiek en psychisch wel goed zit laat je die dan ook elke dag crack roken?
Klik om te vergroten...

Mocht ik eventueel in zo'n relatie zitten dan zou ik zelf ook wel flink aan de drugs zitten, maar goed dan zou ik inderdaad mijn partner gewoon coke laten gebruiken als ik in zo'n relatie zou zitten. Het is wel ongewoon dat het dan goed met iemand zou gaan maar als die persoon aangeeft dat het fysiek, psychisch en financieel goed gaat en zelf al een tijdje bezig is en daarmee een heleboeel andere kwalen daarmee verdwijnen, jazeker dan zeg ik ga door, erg ongewoon en niet normaal en zeldzaam is het zeker, maar als het werkt voor 1 op de 1000 mensen met problemen die zelf aan het pionieren zijn geslagen wie ben ik dan om daarover te oordelen.

Maar voor degenen waarvoor dit niet werkt, zoek iets anders zoals yoga meditatie of vraag om hulp.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zweef zei:
Mocht ik eventueel in zo'n relatie zitten dan zou ik zelf ook wel flink aan de drugs zitten, maar goed dan zou ik inderdaad mijn partner gewoon coke laten gebruiken als ik in zo'n relatie zou zitten. Het is wel ongewoon dat het dan goed met iemand zou gaan maar als die persoon aangeeft dat het fysiek, psychisch en financieel goed gaat en zelf al een tijdje bezig is en daarmee een heleboeel andere kwalen daarmee verdwijnen, jazeker dan zeg ik ga door, erg ongewoon en niet normaal en zeldzaam is het zeker, maar als het werkt voor 1 op de 1000 mensen met problemen die zelf aan het pionieren zijn geslagen wie ben ik dan om daarover te oordelen.

Maar voor degenen waarvoor dit niet werkt, zoek iets anders zoals yoga meditatie of vraag om hulp.
Klik om te vergroten...
Het is ook compleet ongewoon dat 3 gram coke per week problemen laten verdwijnen.

Verslaafden zijn extreem goed in het excuses en redenen zoeken voor hun gebruik. Laat staan het goed praten daar van.

Wat jij doet (of hier zegt iig) is het enablen van een verslaving. En dat vind ik zeer kwalijk.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zweef zei:
zinvol.......als iemand iets heeft gevonden dat werkt dan werkt dat,
sommigen moeten zich elke dag suf blowen om een stukje rust te vinden in de mensheid,
Klik om te vergroten...
U bedoelt wellicht 'zich suf blowen om hun problemen niet onder ogen te zien'.

Gevoel dempen met drugs is een garantie op problematiek.
Z
ZweefLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik speelde gemiddeld 8 tot 12 uur per dag overwatch (een game) en om mij goed te voelen microdosseer ik lsd tot 3 x per week (vaker kan niet vanwege enorm snelle tolerantie opbouw, maar als het aan mij lag zou ik elke dag microdoseren), ga je mij nu ook adviseren om te stoppen of om hulp te zoeken omdat dit niet normaal is ? want de dokter zal zeker geen lsd voorschrijven want dat is verre van normaal en mijn game gedrag lijkt op erg verslavend en als ik de mensen om mij heen moet geloven is dat allemaal niet goed is, maar hey het werkt en ik heb de tijd van mijn leven, en alles wat ik voorheen heb geporbeerd maakte mij altijd depressief met een gigantisch gevoel van eenzaamheid. Psychiaters therapien etc het helpt allemaal niet, totdat ik mijn eigen weg maar ben ingeslagen, en bingo.

(Ik doe wel wat meer dan alleen gamen, ik mediteer, wandel en sport/yoga en zoek ook de nodige rust en eet redelijk goed)

Op dit moment heb ik mijn leven wel wat anders ingedeeld, maar zo heb ik voor 4 jaar geleefd. Was het goed...weet ik veel, ik had de tijd van mijn leven, totdat het niet meer werkte en alles begon tegen te werken. Wat ik probeer te zeggen, is hoe weet jij nou wat kwalijk is of niet.
Als ik naar de mensen om mij heen was blijven luisteren dat zou kwalijk zijn geweest.

ik begin het hier een beetje zat te worden van jullie mij te beschuldigen van kwalijke dingen. Zoals ik in meerdere berichten aangaf, als ik merk dat het niet goed gaat met iemand dan help ik.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb je ADHD?
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misschien moet je iets meer context geven maar kort door de bocht is het antwoord neeee. Is er wellicht iets anders veranderd, en Xanax is zoiezo troep😉

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."