Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja idd naar de tering, en nee helaas laatste aan wat ik dacht toen ik eraan begon, fml"
"Dit is toch niet normaal??? En al die harde grote klonters nog niet genoemd!"
"Hey iedereen, ik neem sinds een jaar verspreid over een week 3 g coke (snuif), ik merk dat ik er kalm van wordt, niet agressief en niet angstig, terwijl ik altijd vroeger onrustig, een kort lontje had en altijd angstaanvallen had. Ik gebruikte 3 jaar xanax dagelijks en kon geen dag overslaan, nu neem ik zelfs al een maand geen xanax de ene dag op de andere en heb hier zelf geen behoefte aan , ook 'atuurlijk de dagen dat ik niet gebruik. Is dit normaal?"
"Geneesmiddel zei: Oke nou bij deze, als je te lang doorgaat zakt je hele neus als een pudding in elkaar en verdwijnt met meeste van binnen behalve je huid. Groetjes 😁 Klik om te vergroten... Ik heb dit bewust geplaatst zodat ik zulke reacties zou krijgen zodat mijn kl... Ogen eens opengaan ,thx!"