Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3g coke per week

3g coke per week

31 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee en dit van een ervaringsdeskundige.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
3 gram perico per week...
Is dit niet een beetje te veel?
Ik zou hulp zoeken voordat je jezelf vernietigd hebt.....
M
ManueldrapLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey iedereen, ik neem sinds een jaar verspreid over een week 3 g coke (snuif), ik merk dat ik er kalm van wordt, niet agressief en niet angstig, terwijl ik altijd vroeger onrustig, een kort lontje had en altijd angstaanvallen had. Ik gebruikte 3 jaar xanax dagelijks en kon geen dag overslaan, nu neem ik zelfs al een maand geen xanax de ene dag op de andere en heb hier zelf geen behoefte aan , ook 'atuurlijk de dagen dat ik niet gebruik. Is dit normaal?
l
liljazzsingerLid
01-01-2024, 00:00
#4
als ik jou was zou ik proberen hulp te zoeken
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lemmy zei:
Ja
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde @Manueldrap
Dat zou misschien verklaren dat hij/zij rustig wordt van coke.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
FredKroket zei:
Ik bedoelde @Manueldrap
Dat zou misschien verklaren dat hij/zij rustig wordt van coke.
Klik om te vergroten...

Sorry dat ik even antwoordde. Druk baasje hè. :grimacing:
D
Deler77Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Manueldrap zei:
Hey iedereen, ik neem sinds een jaar verspreid over een week 3 g coke (snuif), ik merk dat ik er kalm van wordt, niet agressief en niet angstig, terwijl ik altijd vroeger onrustig, een kort lontje had en altijd angstaanvallen had. Ik gebruikte 3 jaar xanax dagelijks en kon geen dag overslaan, nu neem ik zelfs al een maand geen xanax de ene dag op de andere en heb hier zelf geen behoefte aan , ook 'atuurlijk de dagen dat ik niet gebruik. Is dit normaal?
Klik om te vergroten...
Ik goed coke top spul binnenkort binnen krijg ma stuur nodig hebben
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#8
Manueldrap zei:
, nu neem ik zelfs al een maand geen xanax de ene dag op de andere en heb hier zelf geen behoefte aan
Klik om te vergroten...
ook geen afkick verschijnselen ondervonden zo te lezen?
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#9
A little late tot he party (ook nog maar net geregistreerd).

Ik ga mee in de vraag of je soms ADHD hebt... sommige mensen met een bepaald AHDH/ADD syndroom reageren anders (tot soms zelfs helemaal niet) op coke en/of andere soortgelijken. De reden waarom dit kan heb ik in "hoeveel gram in een lijntje coke" geschreven.

Hierzo: https://drugsforum.nl/threads/hoe-veel-mg-coke-in-één-lijntje.72686/#post-1777588
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor iemand die hyper is (zoals ik) is coke eigenlijk niet de beste drug nee.

Over laatst had ik een zeer toffe avond met een lijntje of drie, maar toch vond ik het nodig om er nog een paar bij te nemen snel snel.

Dat is nooit goed natuurlijk, maar bij mij valt dat dan opeens extra hard op.
A
AartsbokLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lemmy zei:
Voor iemand die hyper is (zoals ik) is coke eigenlijk niet de beste drug nee.

Over laatst had ik een zeer toffe avond met een lijntje of drie, maar toch vond ik het nodig om er nog een paar bij te nemen snel snel.

Dat is nooit goed natuurlijk, maar bij mij valt dat dan opeens extra hard op.
Klik om te vergroten...

Ik heb eigenlijk hele goeie ervaringen met NEP, geeft me hetzelfde gevoel als UITZONDERLIJK goede en zeldzame batches coke, namelijk: rust in m'n hoofd.
NEP doet dat ook. Bij mij heel weinig craving, verkies wel het poeder boven het chrystal, gaat langer mee bij mij en bij de juiste vendor niet meer kappen... echt als suikerpoeder.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#12
3g per week kan vanuit jouw perspectief misschien onschuldig lijken, en lijken alsof het niet echt een (negatieve) impact heeft op je leven, maar je vergist je.

3g op een week is serieus gebruik en als je niet direct terugkeert naar een weg zonder gebruik kan het vanaf hier alleen nog maar berg af gaan. Coke is een drug die je langzaam sloopt, en pas wanneer het véél te laat is zal je het doorhebben.

Stop met die zever waarmee je bezig bent, je huisarts kan je beter begeleiden naar hulpmiddelen om te relaxen.
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stuur me ff een prive bericht:)
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je zoveel coke snuift ken je beter gewoon goeie pep halen. Coke merk je al snel weinig van.
Met pep stop je vanzelf wel want je wilt ook slapwn
Z
ZweefLid
01-01-2024, 00:00
#15
Manueldrap zei:
Hey iedereen, ik neem sinds een jaar verspreid over een week 3 g coke (snuif), ik merk dat ik er kalm van wordt, niet agressief en niet angstig, terwijl ik altijd vroeger onrustig, een kort lontje had en altijd angstaanvallen had. Ik gebruikte 3 jaar xanax dagelijks en kon geen dag overslaan, nu neem ik zelfs al een maand geen xanax de ene dag op de andere en heb hier zelf geen behoefte aan , ook 'atuurlijk de dagen dat ik niet gebruik. Is dit normaal?
Klik om te vergroten...
hoi manual, je beschrijft wel een paar positieve punten, geen angst en agressie en ook kalmer door het leven en ook nog eens gestopt met de xanax, geweldig. Stoppen met benzo's kan een verschrikkelijke hel zijn.

Je gebruikt nu al een jaar 3 gram coke, als je lekker in je vel zit en je kijkt positief naar het leven en je hebt makkelijk de financien om het te bekostigen dan zou ik zeggen geniet ervan, je hebt iets gevonden dat voor jouw werkt. Ik heb er 12 jaar over gedaan om iets te vinden dat voor mij werkt.
De 1 zit aan de anti depressieva, de ander aan ssri's, en die weer aan de benzo's en ander rookt zich elke dag suf met joints, whats the difference, als dit voor jouw goed werkt dan zou ik zeggen, mooi zo.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zweef zei:
hoi manual, je beschrijft wel een paar positieve punten, geen angst en agressie en ook kalmer door het leven en ook nog eens gestopt met de xanax, geweldig. Stoppen met benzo's kan een verschrikkelijke hel zijn.

Je gebruikt nu al een jaar 3 gram coke, als je lekker in je vel zit en je kijkt positief naar het leven en je hebt makkelijk de financien om het te bekostigen dan zou ik zeggen geniet ervan, je hebt iets gevonden dat voor jouw werkt. Ik heb er 12 jaar over gedaan om iets te vinden dat voor mij werkt.
De 1 zit aan de anti depressieva, de ander aan ssri's, en die weer aan de benzo's en ander rookt zich elke dag suf met joints, whats the difference, als dit voor jouw goed werkt dan zou ik zeggen, mooi zo.
Klik om te vergroten...

Ts is al een half jaar niet meer actief en misschien wel beter. Iemand aanraden om 3gram coke per week te gebruiken lijkt mij niet echt verstandig. Vergelijkingen met de ene of de ander die zichzelf wil verdoven zijn ook niet zinvol. Uiteindelijk willen de meesten er ook mee stoppen maar is het te laat om op hun eigen kracht uit de verslaving te komen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Ts is al een half jaar niet meer actief en misschien wel beter. Iemand aanraden om 3gram coke per week te gebruiken lijkt mij niet echt verstandig. Vergelijkingen met de ene of de ander die zichzelf wil verdoven zijn ook niet zinvol. Uiteindelijk willen de meesten er ook mee stoppen maar is het te laat om op hun eigen kracht uit de verslaving te komen.
Klik om te vergroten...
Amen! Jij zegt precies wat ik dacht😊
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
PsyTekz zei:
Ts is al een half jaar niet meer actief en misschien wel beter. Iemand aanraden om 3gram coke per week te gebruiken lijkt mij niet echt verstandig. Vergelijkingen met de ene of de ander die zichzelf wil verdoven zijn ook niet zinvol. Uiteindelijk willen de meesten er ook mee stoppen maar is het te laat om op hun eigen kracht uit de verslaving te komen.
Klik om te vergroten...
Well said.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Ts is al een half jaar niet meer actief en misschien wel beter. Iemand aanraden om 3gram coke per week te gebruiken lijkt mij niet echt verstandig. Vergelijkingen met de ene of de ander die zichzelf wil verdoven zijn ook niet zinvol. Uiteindelijk willen de meesten er ook mee stoppen maar is het te laat om op hun eigen kracht uit de verslaving te komen.
Klik om te vergroten...
Eensch
Z
ZweefLid
01-01-2024, 00:00
#20
vergelijkingen maken is zeker wel zinvol.......als iemand iets heeft gevonden dat werkt dan werkt dat,
sommigen moeten zich elke dag suf blowen om een stukje rust te vinden in de mensheid, sommigen hebben elke dag een paar benzo's nodig, sommigen hebben elke dag anti-psychoticums nodig, wat is er nou mis met die hele vergelijking ?
Wie zijn jullie om daarover te oordelen wat wel of niet werkt.

Die persoon had het er ook niet over dat het slecht ging ofzo, die persoon z'n hele bericht was van positieve aard, als die persoon vertelde of kenbaar maakte dat het slecht zou gaan dan was mijn boodschap van heel andere aard geweest.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."