#1
Nee en dit van een ervaringsdeskundige.
Ik bedoelde @Manueldrap
Dat zou misschien verklaren dat hij/zij rustig wordt van coke.
Ik goed coke top spul binnenkort binnen krijg ma stuur nodig hebbenHey iedereen, ik neem sinds een jaar verspreid over een week 3 g coke (snuif), ik merk dat ik er kalm van wordt, niet agressief en niet angstig, terwijl ik altijd vroeger onrustig, een kort lontje had en altijd angstaanvallen had. Ik gebruikte 3 jaar xanax dagelijks en kon geen dag overslaan, nu neem ik zelfs al een maand geen xanax de ene dag op de andere en heb hier zelf geen behoefte aan , ook 'atuurlijk de dagen dat ik niet gebruik. Is dit normaal?
ook geen afkick verschijnselen ondervonden zo te lezen?, nu neem ik zelfs al een maand geen xanax de ene dag op de andere en heb hier zelf geen behoefte aan
Voor iemand die hyper is (zoals ik) is coke eigenlijk niet de beste drug nee.
Over laatst had ik een zeer toffe avond met een lijntje of drie, maar toch vond ik het nodig om er nog een paar bij te nemen snel snel.
Dat is nooit goed natuurlijk, maar bij mij valt dat dan opeens extra hard op.
hoi manual, je beschrijft wel een paar positieve punten, geen angst en agressie en ook kalmer door het leven en ook nog eens gestopt met de xanax, geweldig. Stoppen met benzo's kan een verschrikkelijke hel zijn.Hey iedereen, ik neem sinds een jaar verspreid over een week 3 g coke (snuif), ik merk dat ik er kalm van wordt, niet agressief en niet angstig, terwijl ik altijd vroeger onrustig, een kort lontje had en altijd angstaanvallen had. Ik gebruikte 3 jaar xanax dagelijks en kon geen dag overslaan, nu neem ik zelfs al een maand geen xanax de ene dag op de andere en heb hier zelf geen behoefte aan , ook 'atuurlijk de dagen dat ik niet gebruik. Is dit normaal?
hoi manual, je beschrijft wel een paar positieve punten, geen angst en agressie en ook kalmer door het leven en ook nog eens gestopt met de xanax, geweldig. Stoppen met benzo's kan een verschrikkelijke hel zijn.
Je gebruikt nu al een jaar 3 gram coke, als je lekker in je vel zit en je kijkt positief naar het leven en je hebt makkelijk de financien om het te bekostigen dan zou ik zeggen geniet ervan, je hebt iets gevonden dat voor jouw werkt. Ik heb er 12 jaar over gedaan om iets te vinden dat voor mij werkt.
De 1 zit aan de anti depressieva, de ander aan ssri's, en die weer aan de benzo's en ander rookt zich elke dag suf met joints, whats the difference, als dit voor jouw goed werkt dan zou ik zeggen, mooi zo.
Amen! Jij zegt precies wat ik dacht😊Ts is al een half jaar niet meer actief en misschien wel beter. Iemand aanraden om 3gram coke per week te gebruiken lijkt mij niet echt verstandig. Vergelijkingen met de ene of de ander die zichzelf wil verdoven zijn ook niet zinvol. Uiteindelijk willen de meesten er ook mee stoppen maar is het te laat om op hun eigen kracht uit de verslaving te komen.
Well said.Ts is al een half jaar niet meer actief en misschien wel beter. Iemand aanraden om 3gram coke per week te gebruiken lijkt mij niet echt verstandig. Vergelijkingen met de ene of de ander die zichzelf wil verdoven zijn ook niet zinvol. Uiteindelijk willen de meesten er ook mee stoppen maar is het te laat om op hun eigen kracht uit de verslaving te komen.
EenschTs is al een half jaar niet meer actief en misschien wel beter. Iemand aanraden om 3gram coke per week te gebruiken lijkt mij niet echt verstandig. Vergelijkingen met de ene of de ander die zichzelf wil verdoven zijn ook niet zinvol. Uiteindelijk willen de meesten er ook mee stoppen maar is het te laat om op hun eigen kracht uit de verslaving te komen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."