#1
Nee kan echt niet.
Ja gewoon zeggen. Als je rotte appels koopt bij de super ga je toch ook terug?Hoi allen,
Ik heb even een vraag waarvan ik zelf echt niet weet hoe ermee om moet gaan. Ik heb dus een dealer waar ik standaard coke haal. Mijn eerste keren waren echt topervaringen. Maar de laatste tijd merk ik dat wat hij me geeft, ziek versneden is en simpelweg troep is. Vrienden die ook bij de dealer halen, krijgen nog wel goeie zooi.
Kan ik mn dealer gewoon even een berichtje doen met het feit dat ik dit heb opgemerkt en wel nog bij hem wil halen maar toch wel wat beters wil dan wat hij me de vorige keren heeft gegeven? Het is absoluut hinderlijk, en om een andere dealer te gaan zoeken… ik kom tegenwoordig geen goeie dealers meer tegen.
Hoi allen,
Ik heb even een vraag waarvan ik zelf echt niet weet hoe ermee om moet gaan. Ik heb dus een dealer waar ik standaard coke haal. Mijn eerste keren waren echt topervaringen. Maar de laatste tijd merk ik dat wat hij me geeft, ziek versneden is en simpelweg troep is. Vrienden die ook bij de dealer halen, krijgen nog wel goeie zooi.
Kan ik mn dealer gewoon even een berichtje doen met het feit dat ik dit heb opgemerkt en wel nog bij hem wil halen maar toch wel wat beters wil dan wat hij me de vorige keren heeft gegeven? Het is absoluut hinderlijk, en om een andere dealer te gaan zoeken… ik kom tegenwoordig geen goeie dealers meer tegen.
Precies wat ik dacht toen ik de titel van dit topic las: een dealer met slechte shit hoort in de bajes !Ik zou hem bij de politie aangeven
Ligt eraan of je graag opgelicht word of niet.
Test het en geef hem de resultaten.
Ik zou het eerst een keer laten testen, dan bij een volgende aankoop laten weten dat de uitslag niet al te best is, en dan aanbieden om wat meer te betalen voor zuivere kwaliteit.Hoi allen,
Ik heb even een vraag waarvan ik zelf echt niet weet hoe ermee om moet gaan. Ik heb dus een dealer waar ik standaard coke haal. Mijn eerste keren waren echt topervaringen. Maar de laatste tijd merk ik dat wat hij me geeft, ziek versneden is en simpelweg troep is. Vrienden die ook bij de dealer halen, krijgen nog wel goeie zooi.
Kan ik mn dealer gewoon even een berichtje doen met het feit dat ik dit heb opgemerkt en wel nog bij hem wil halen maar toch wel wat beters wil dan wat hij me de vorige keren heeft gegeven? Het is absoluut hinderlijk, en om een andere dealer te gaan zoeken… ik kom tegenwoordig geen goeie dealers meer tegen.
Volgende packie is wss beter en daarna neemt de kwaliteit langzaam af. Welkom in de mangel van dealermarketing.Hahaha geweldige reacties allemaal!! Had niet verwacht dat er zoveel zouden reageren op m’n topic. Dank jullie wel voor jullie reacties en heb er ook echt wat aan gehad…
Heb m’n dealer eerlijk en duidelijk aangegeven wat ik er van vond, en hij kon dit erg waarderen. Hij gaf aan dat hij bezig was met de kwaliteit en hoeveelheid, want hij kreeg al vaker te horen vanuit andere klanten dat hier iets mis mee was.
Mijn eerlijkheid beloonde ook, ik kreeg korting op mn volgende packie!![]()
Dit is zo herkenbaar.... Heb na dit nog een paar keer gehaald en merkte echt dat de kwaliteit verminderde. Belachelijk hahahaVolgende packie is wss beter en daarna neemt de kwaliteit langzaam af. Welkom in de mangel van dealermarketing.
Dit is zo herkenbaar.... Heb na dit nog een paar keer gehaald en merkte echt dat de kwaliteit verminderde. Belachelijk hahaha
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."