Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik mijn dealer aangeven dat zijn zooi slecht is?

Kan ik mijn dealer aangeven dat zijn zooi slecht is?

28 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee kan echt niet.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je moet 'm dat zeggen.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb paar keer ook troep gehad meteen een tandvleesonsteking. bah

als je een ander moet je gewoon telegram kijke, worden wel vaak mensen opgepakt/opgerold
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon betalen met slecht geld 😆
s
sedioliosoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi allen,

Ik heb even een vraag waarvan ik zelf echt niet weet hoe ermee om moet gaan. Ik heb dus een dealer waar ik standaard coke haal. Mijn eerste keren waren echt topervaringen. Maar de laatste tijd merk ik dat wat hij me geeft, ziek versneden is en simpelweg troep is. Vrienden die ook bij de dealer halen, krijgen nog wel goeie zooi.
Kan ik mn dealer gewoon even een berichtje doen met het feit dat ik dit heb opgemerkt en wel nog bij hem wil halen maar toch wel wat beters wil dan wat hij me de vorige keren heeft gegeven? Het is absoluut hinderlijk, en om een andere dealer te gaan zoeken… ik kom tegenwoordig geen goeie dealers meer tegen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
sediolioso zei:
Hoi allen,

Ik heb even een vraag waarvan ik zelf echt niet weet hoe ermee om moet gaan. Ik heb dus een dealer waar ik standaard coke haal. Mijn eerste keren waren echt topervaringen. Maar de laatste tijd merk ik dat wat hij me geeft, ziek versneden is en simpelweg troep is. Vrienden die ook bij de dealer halen, krijgen nog wel goeie zooi.
Kan ik mn dealer gewoon even een berichtje doen met het feit dat ik dit heb opgemerkt en wel nog bij hem wil halen maar toch wel wat beters wil dan wat hij me de vorige keren heeft gegeven? Het is absoluut hinderlijk, en om een andere dealer te gaan zoeken… ik kom tegenwoordig geen goeie dealers meer tegen.
Klik om te vergroten...
Ja gewoon zeggen. Als je rotte appels koopt bij de super ga je toch ook terug?
s
sedioliosoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom zijn mensen in privechat zo benieuwd naar waar ik vandaan kom? doet er niet toe .
j
jackhanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jouw dealer wilt over het algemeen ook goeie sht verkopen zodat je blijft terugkomen. Zeker als je al wat langer bij 'm koopt en geen ander wilt zoeken zou ik het aangeven. Soms krijg je dan korting oid
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou hem bij de politie aangeven
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
sediolioso zei:
Hoi allen,

Ik heb even een vraag waarvan ik zelf echt niet weet hoe ermee om moet gaan. Ik heb dus een dealer waar ik standaard coke haal. Mijn eerste keren waren echt topervaringen. Maar de laatste tijd merk ik dat wat hij me geeft, ziek versneden is en simpelweg troep is. Vrienden die ook bij de dealer halen, krijgen nog wel goeie zooi.
Kan ik mn dealer gewoon even een berichtje doen met het feit dat ik dit heb opgemerkt en wel nog bij hem wil halen maar toch wel wat beters wil dan wat hij me de vorige keren heeft gegeven? Het is absoluut hinderlijk, en om een andere dealer te gaan zoeken… ik kom tegenwoordig geen goeie dealers meer tegen.
Klik om te vergroten...

Voortaan via je vrienden het bestellen, liefst als je erbij bent en hem dan voor het blok zetten en zeggen anders ben je deze en aantal klanten kwijt.

I don't know what I would do
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Test het en geef hem de resultaten.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dopemonster zei:
Ik zou hem bij de politie aangeven
Klik om te vergroten...
Precies wat ik dacht toen ik de titel van dit topic las: een dealer met slechte shit hoort in de bajes !
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ligt eraan of je graag opgelicht word of niet.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Anunnaki zei:
Ligt eraan of je graag opgelicht word of niet.
Klik om te vergroten...

Klopt. Zelf durfde ik helemaal in het begin ook niets zeggen. Nu wel en recent heb ik nog van iemand gehoord dat je vooral geen schrik moet hebben.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Casrus zei:
Test het en geef hem de resultaten.
Klik om te vergroten...

Dat zou natuurlijk geweldig zijn.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
sediolioso zei:
Hoi allen,

Ik heb even een vraag waarvan ik zelf echt niet weet hoe ermee om moet gaan. Ik heb dus een dealer waar ik standaard coke haal. Mijn eerste keren waren echt topervaringen. Maar de laatste tijd merk ik dat wat hij me geeft, ziek versneden is en simpelweg troep is. Vrienden die ook bij de dealer halen, krijgen nog wel goeie zooi.
Kan ik mn dealer gewoon even een berichtje doen met het feit dat ik dit heb opgemerkt en wel nog bij hem wil halen maar toch wel wat beters wil dan wat hij me de vorige keren heeft gegeven? Het is absoluut hinderlijk, en om een andere dealer te gaan zoeken… ik kom tegenwoordig geen goeie dealers meer tegen.
Klik om te vergroten...
Ik zou het eerst een keer laten testen, dan bij een volgende aankoop laten weten dat de uitslag niet al te best is, en dan aanbieden om wat meer te betalen voor zuivere kwaliteit.
Als je dan nog een grote bek krijgt, tja. Dan toch maar een ander zoeken he. Je hebt gelijk dat 'goeie' dealers in de cokewereld ver te zoeken zijn. Maar aangezien je toch al een matige dealer hebt, is die best nog inwisselbaar :wink:

Overigens kan ik aanraden om je huisadres nooit met dealers te delen, en ook eigenlijk liever niet je persoonlijke telefoonnummer. Liever even een prepaid simkaartje pakken om je bestelling te plaatsen.

Jij weet hun naam en adres niet, dus dat kan je andersom ook maar beter zo houden. Dat geeft ook gelijk wat meer ademruimte als je kritiek / feedback wil uiten.
s
sedioliosoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hahaha geweldige reacties allemaal!! Had niet verwacht dat er zoveel zouden reageren op m’n topic. Dank jullie wel voor jullie reacties en heb er ook echt wat aan gehad…

Heb m’n dealer eerlijk en duidelijk aangegeven wat ik er van vond, en hij kon dit erg waarderen. Hij gaf aan dat hij bezig was met de kwaliteit en hoeveelheid, want hij kreeg al vaker te horen vanuit andere klanten dat hier iets mis mee was.

Mijn eerlijkheid beloonde ook, ik kreeg korting op mn volgende packie! :grin:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
sediolioso zei:
Hahaha geweldige reacties allemaal!! Had niet verwacht dat er zoveel zouden reageren op m’n topic. Dank jullie wel voor jullie reacties en heb er ook echt wat aan gehad…

Heb m’n dealer eerlijk en duidelijk aangegeven wat ik er van vond, en hij kon dit erg waarderen. Hij gaf aan dat hij bezig was met de kwaliteit en hoeveelheid, want hij kreeg al vaker te horen vanuit andere klanten dat hier iets mis mee was.

Mijn eerlijkheid beloonde ook, ik kreeg korting op mn volgende packie! :grin:
Klik om te vergroten...
Volgende packie is wss beter en daarna neemt de kwaliteit langzaam af. Welkom in de mangel van dealermarketing.
s
sedioliosoLid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
Volgende packie is wss beter en daarna neemt de kwaliteit langzaam af. Welkom in de mangel van dealermarketing.
Klik om te vergroten...
Dit is zo herkenbaar.... Heb na dit nog een paar keer gehaald en merkte echt dat de kwaliteit verminderde. Belachelijk hahaha
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
sediolioso zei:
Dit is zo herkenbaar.... Heb na dit nog een paar keer gehaald en merkte echt dat de kwaliteit verminderde. Belachelijk hahaha
Klik om te vergroten...

Tijd voor een nieuwe bron dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."