Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allen, Ik heb even een vraag waarvan ik zelf echt niet weet hoe ermee om moet gaan. Ik heb dus een dealer waar ik standaard coke haal. Mijn eerste keren waren echt topervaringen. Maar de laatste tijd merk ik dat wat hij me geeft, ziek versneden is en simpelweg troep is. Vrienden die ook bij de dealer halen, krijgen nog wel goeie zooi. Kan ik mn dealer gewoon even een berichtje doen met het feit dat ik dit heb opgemerkt en wel nog bij hem wil halen maar toch wel wat beters wil dan wat hij me de vorige keren heeft gegeven? Het is absoluut hinderlijk, en om een andere dealer te gaan zoeken… ik kom tegenwoordig geen goeie dealers meer tegen."
"Waarom zijn mensen in privechat zo benieuwd naar waar ik vandaan kom? doet er niet toe ."
"Hahaha geweldige reacties allemaal!! Had niet verwacht dat er zoveel zouden reageren op m’n topic. Dank jullie wel voor jullie reacties en heb er ook echt wat aan gehad… Heb m’n dealer eerlijk en duidelijk aangegeven wat ik er van vond, en hij kon dit erg waarderen. Hij gaf aan dat hij bezig was met de kwaliteit en hoeveelheid, want hij kreeg al vaker te horen vanuit andere klanten dat hier iets mis mee was. Mijn eerlijkheid beloonde ook, ik kreeg korting op mn volgende packie!"
"FredKroket zei: Volgende packie is wss beter en daarna neemt de kwaliteit langzaam af. Welkom in de mangel van dealermarketing. Klik om te vergroten... Dit is zo herkenbaar.... Heb na dit nog een paar keer gehaald en merkte echt dat de kwaliteit verminderde. Belachelijk hahaha"
"Mevrouw Pløp zei: Chocolademunten en Monopoly geld Klik om te vergroten... Hahahaha echt zo. Sinterklaas is toch om de hoek, zal hij wel blij mee zijn"