Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik mijn dealer aangeven dat zijn zooi slecht is?

Kan ik mijn dealer aangeven dat zijn zooi slecht is?

28 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMAutist zei:
Gewoon betalen met slecht geld 😆
Klik om te vergroten...
Chocolademunten en Monopoly geld
s
sedioliosoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Chocolademunten en Monopoly geld
Klik om te vergroten...
Hahahaha echt zo. Sinterklaas is toch om de hoek, zal hij wel blij mee zijn
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#3
sediolioso zei:
Hahahaha echt zo. Sinterklaas is toch om de hoek, zal hij wel blij mee zijn
Klik om te vergroten...
Nou over de Sint gesproken. Mijn vroegere dealer kwam van Sint Maarten. Ik had een keer geen geld en had een eeuwenoude peperdure met goud omlegde bijbel die ik van mijn oma heb geerfd als borg bij hem ingeleverd voor een pakkie coke. Toen ik later terug ging was die gast er steeds niet. Pas een jaar later kwam ik hem weer tegen. Hij zei Heeeeey Swaaa, Good heeft jou gezonden, ik heb die boek gelezen. Ik niet meer doen borie eiland. Ik heb mijn leve gebeterd. Ik werke nou op booreiland. Thanke you maaan!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
MDMAutist zei:
Nou over de Sint gesproken. Mijn vroegere dealer kwam van Sint Maarten. Ik had een keer geen geld en had een eeuwenoude peperdure met goud omlegde bijbel die ik van mijn oma heb geerfd als borg bij hem ingeleverd voor een pakkie coke. Toen ik later terug ging was die gast er steeds niet. Pas een jaar later kwam ik hem weer tegen. Hij zei Heeeeey Swaaa, Good heeft jou gezonden, ik heb die boek gelezen. Ik niet meer doen borie eiland. Ik heb mijn leve gebeterd. Ik werke nou op booreiland. Thanke you maaan!
Klik om te vergroten...
Nooit doen met erfstukken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Shiney7 zei:
Shineysnow7 op wickr, voor goede feestartikelen😉
Klik om te vergroten...

Straks zal iemand jouw feestartikelen aan de armen geven voor kerst en nieuw. Kunnen we jou waarschijnlijk permanent uitzwaaien 😅.
S
Shiney7Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat zal dan iemand zijn die niet van feesten houd
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
PsyTekz zei:
Straks zal iemand jouw feestartikelen aan de armen geven voor kerst en nieuw. Kunnen we jou waarschijnlijk permanent uitzwaaien 😅.
Klik om te vergroten...
Zwaaien maar!
Shiney7 zei:
Dat zal dan iemand zijn die niet van feesten houd
Klik om te vergroten...
We houden van drugs, niet van feesten
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
We houden van drugs, niet van feesten
Klik om te vergroten...
Klinkt zo Christiane F., dit.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Zwaaien maar!
Klik om te vergroten...
Shiney7 zei:
Dat zal dan iemand zijn die niet van feesten houd
Klik om te vergroten...

1000002830.gif

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."