#1
Over welke drug praten we over?
Coke
Over welke drug praten we over?
Voor de zoveelste keer 2 maanden op een rij clean en dan weer op je bek.. godverdomme word er helemaal scheit en scheit ziek van.,..
PFFFFFFF meer mensen hier last van.,.?
Na 2 maande praat ik mijzelf er weer in. Hoe kom ik hier vanaf?>
Hoe kom je eraan dan? Heb je alle telefoonnummers gewist?Het is te makkelijk om aan te komen, en die cravings zijn zo random qua
@WAZA zei:
wat een gehuil ... ik ben een familielid kwijt door dood..
Get ur shit together SIMP
Laat ik nou toevallig mijn moeder kwijt zijn geraakt door kanker. Nogal een triest iets is dat je een wedstrijd aan wilt gaan over wie er meer leed heeft meegemaakt lijkt me. Wellicht een idee voor een nieuw topic?
"Wie is er zieliger?" Een titel zoals dit zou voorpagina's pakken denk je niet?
My boys 🔥🔥🔥Weet niet man maar 1 ding weet ik wel..
Ik heb het veel zwaarder dan jij.
Sorry maar ik en iedereen heeft zijn eigen shit meegemaakt, een wedstrijd over wie het het zieligst is is te triest voor woorden..Laat ik nou toevallig mijn moeder kwijt zijn geraakt door kanker. Nogal een triest iets is dat je een wedstrijd aan wilt gaan over wie er meer leed heeft meegemaakt lijkt me. Wellicht een idee voor een nieuw topic?
"Wie is er zieliger?" Een titel zoals dit zou voorpagina's pakken denk je niet?
Hey!Sorry maar ik en iedereen heeft zijn eigen shit meegemaakt, een wedstrijd over wie het het zieligst is is te triest voor woorden..
Heb een vriendin aan zelfmoord verloren mijn neefje had zelfmoord gepleegd, en nu komt iets anders veel heftiger. En andere shit vroeger. Maar daar is o.a rouw therapie o.i.d voor.
Laten we dat op de daarvoor bestemde fora delen ipv op DF zou ik zelf als advies geven.
Kom je met contactgenoten wat kan helpen. Maar stop met in het verleden leven 'be here be now' by Ramm Das geweldig boek.
Maar sterkte aan iedereen die het moeilijk heeft ❤️🩹
Dankjewel Tijdloos.Maar sterkte aan iedereen die het moeilijk heeft ❤️🩹
Zal alleen maar moeilijker worden maar niks aan te doen.Hey!
Wat heftig om dit te horen allemaal. Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat met je!
Ik citeerde zijn reactie die hij heeft gepost op een bericht van een jaar geleden van mij, over dat ik bang was om verslaafd te raken omdat mijn relatie destijds uitging en ik naar drugs begon te grijpen als gevolg.
Maar dat topic is gesloten inmiddels. Vandaar dat ik via hier nog even reageerde.
Als we de boel nou gewoon eens praktisch aanpakken en degene vinden die het het allerzwaarste heeft van ons allemaal, dan kunnen wij 7.999.999.999 huilebalken de boel eens in perspectief plaatsen en zien dat de dingen waar wij mee zitten eigenlijk helemaal niet valide zijn.Weet niet man maar 1 ding weet ik wel..
Ik heb het veel zwaarder dan jij.
STOP 😘Als we de boel nou gewoon eens praktisch aanpakken en degene vinden die het het allerzwaarste heeft van ons allemaal, dan kunnen wij 7.999.999.999 huilebalken de boel eens in perspectief plaatsen en zien dat de dingen waar wij mee zitten eigenlijk helemaal niet valide zijn.
En wie weet... misschien is @WAZA die ene wel:
The One.
Degene die het het allerzwaarste heeft van ons allemaal.
Denk daar eens aan mensen, voordat je denkt dat jouw lijden gerechtvaardigd is...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."