#1
Oké PLURSTOP 😘
Oké PLURSTOP 😘
Nou idd dit. Het is geen spelletje wie het het zwaarst heeft en komt alleen maar door zelfmedelijden. Je moet tijdelijk egoïstisch worden en hard voor jezelf. Maar nooit vergelijken met een ander. Ieder gaat door zijn of haar hel heen.Als we de boel nou gewoon eens praktisch aanpakken en degene vinden die het het allerzwaarste heeft van ons allemaal, dan kunnen wij 7.999.999.999 huilebalken de boel eens in perspectief plaatsen en zien dat de dingen waar wij mee zitten eigenlijk helemaal niet valide zijn.
En wie weet... misschien is @WAZA die ene wel:
The One.
Degene die het het allerzwaarste heeft van ons allemaal.
Denk daar eens aan mensen, voordat je denkt dat jouw lijden gerechtvaardigd is...
Haha wou je nou meepraten terwijl je weet dat ik het veel zwaarder heb dan jullie?En wie weet... misschien is @WAZA die ene wel:
The One.
Degene die het het allerzwaarste heeft van ons allemaal.
Denk daar eens aan mensen, voordat je denkt dat jouw lijden gerechtvaardigd is...
Nee hij is GESTOPT met reageren.Haha wou je nou meepraten terwijl je weet dat ik het veel zwaarder heb dan jullie?
Ongelofelijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."